Ryktebørs

DeletedUser1348

Guest
Ryktes at Apollo's Hjulvisp burde ha på alarmer, blir nesten for enkelt å ta byer samt units fra de. :rolleyes:
 

DeletedUser1348

Guest
Ryktes at flyvere ikke er en mangel hos Apollo's Hjulvisp som klarte å tømme 11 av mine DLU byer. :'))

Heldigvis bygges min DLU fortere enn deres flyvere. :')
 

DeletedUser1348

Guest
Ryktes at uten rom for templer i alliansen og mangel på store templer så er det kjedelig stille med fulle off byer. Kan vi skru frem tiden med en uke?
 

DeletedUser1049

Guest
Vet noen når neste verden blir annonsert?

Det pleier typisk å skje når en aktiv verden går inn i sluttspillet (da tar man stort sett ikke inn nye spillere på den gamle verdenen og man må ha et sted for de nye som vil starte opp). Zakros går inn i sluttspillet om ca 35-40 dager, så det vil være min gjetning på tidspunktet.
 

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Nesten helt rett. Siden zakros har Innogames ville startet 1 verden allerede (noe jeg sa neitakk til). Og neste verden blir annonsert nå straks og vil vel komme 3 sep :)
 

DeletedUser1348

Guest
Ryktes at spillere bør logge på minst en gang om dagen for å sjekke etter beleiringer på egne byer. :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

.... *hvisker* ... Apollo's *kremt* Hjulvisp.... *hvisker*
 

DeletedUser1348

Guest
Ryktes at de store templene endelig er her og at KP'en strømmer.
 

DeletedUser1049

Guest
Ryktes at å lande 100 FS-byer og 150 OLU-byer PER TEMPEL kommer til å ta litt tid......
 

DeletedUser1049

Guest
@Mafa3k Kort spørsmål, hvor lenge er det tenkt at denne første Olympus-serveren skal vare? Bare tenker gitt at ingen allianse vil være i stand til å tømme Olympus før den hopper til neste sted og fylles opp igjen, så er det vel ingen teoretisk mulig sluttdato?
 

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Du spør godt her, så her må jeg undersøke før jeg kan gi noe klart svar.
 

DeletedUser1049

Guest
Jeg skjønner tanken om hvordan Olympus er ment å fungere, og at det vil være lett å tømme det, men de forholdene som ligger til grunn for den betraktningen kommer ikke til å skje på NO. Kan utdype mer på PM om nødvendig da det inneholder strategi.
 

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Saken er at jeg har fremmet saken 4 ganger allerde om at antall tropper i templene ikke passer .no serverne. Og jeg håper å finne en løsning på dette før eventuelt neste Olympusverden kommer til oss. Når det kommer til pm så gjerne del menininger på pm, tickets eller her på forumene. Ryktebørsen leser jeg ikke så grundig, men alle forslag og tilbakemeldinger dere kommer med tar jeg videre.
 

DeletedUser1348

Guest
Ryktes at når Grepolis appen's alarm funksjon for angrep trengs som mest så velger den å ta natta. Å våkne til 120 rapporter, 50~ish av disse er angrep og da ha 0 notifikasjoner på telefonen--selv med full lyd så er det enkelt å legge seg igjen.

Skal sies at å ta byer fra en spiller som ikke hsr tilgang til notifikasjoner er enklere enn man skulle tro. :')))))
 

DeletedUser1049

Guest
Det er klart det suger når spillet ikke virker som det skal, men når KS'ene settes kl 11 og et av de tas ut kl 14, så er det jo ingen hemmelighet at "det skjer noe". At de samme byene kan sette nye KS i tomme byer kl 22 når første erobring er over, det er vel ikke bare app'en sin feil, selv om første runden var demotiverende. Jeg hadde jo trodd at når man re-organiserer alliansestrukturen og lager litt liv på serveren, så ville det være litt mer interessant å logge på jevnlig for i det minste å se om alt sto bra til med de nye medlemmene.

Jeg la kjernen vår langt i sør for å ha ro og fred til å bli kjent med Olympus-serveren og slippe for mye stress med erobringer i starten. Det var en liten tabbe oppdaget jeg etterhvert, men tanken var alltid å flytte seg nordover til kjernen og angripe den fra et punkt hvor vi var sterke. Nå har vi ankommet i full styrke...
 
Topp