Ryktebørs

DeletedUser1348

Guest
Ryktet sier at krigen mellom de største alliansene er godt igang.
 

DeletedUser1348

Guest
Ryktes at CC er kulturnivå 34(+?) med like mye KP som meg der jeg kjører minst 10 byfestivaler klokka rundt, men jeg ligger fortsatt flere nivåer under han. Er ryktene om CC's massive gulling et faktum?

Hans nå kjente sitat "Bygger byer uten gull... spiller uten tull", burde kanskje heller være "Bygger byer med gull, dette er ikke tull"?

Vel, vi gir deg oppdateringer døgnet rundt for å avdekke sannheten bak dette ryktet, så følg med!
 

DeletedUser823

Guest
Ryktes at CC prøver å være litt lur med det sitatet @elsis3. Tingen er jo at joda, han gullet kanskje ikke bygninger i starten, men bruker han gull? Ja det gjør han. Nesten som om han prøver å få det til å virke som at han ikke bruker gull i det hele tatt.

Skal sies at jeg har 3 byer mer enn han og 140k mer kp. Kjører konstant byfestivaler i byene mine.
 

DeletedUser1049

Guest
Er ryktene om CC's massive gulling et faktum?

Hans nå kjente sitat "Bygger byer uten gull... spiller uten tull", burde kanskje heller være "Bygger byer med gull, dette er ikke tull"?

Det er ingen hemmelighet at jeg ville bruke de ressursene som er nødvendig for at Drake sin ekstremgulling de første 11 dagene av serveren ikke skulle ødelegge den helt. Hele forspranget hans på de som ligger rundt 7.-8. plass (med 120k poeng) er et rent resultat av gullingen de 11 dagene, og det sier litt at det utgjør 250,000 poeng nå. Det at jeg brukte litt gull på byplasser frem til jeg tok han igjen med 18 byer hver, er helt marginale mengder. Etter det har jeg ikke brukt gull på annet enn rådgivere, og beholdningen er igjen godt over 100,000.

Så, ingen av byene mine er gullet opp for å lage forsprang til andre spillere, slik som Drake gjorde i starten. Det ser du også på poengene, hvor vi med nesten like mange byer har et gap på 150,000 poeng, eller 50%.

Hvis noen tror at Drake eller min poengsum kommer til å avgjøre hvordan serveren ender, så må dere tilbake i tenkeboksen. Serveren kommer til å avgjøres av noe helt annet, så gå tilbake i tenkeboksen, prøv å finne ut hva som vil bli den avgjørende faktoren og jobb med å løse akkurat det som skal til. Jeg er allerede godt i gang.

Jeg har heller aldri forsøkt å holde strategien vår hemmelig for noen, hvor vi søker oss til et avsidesliggende sted for å utforske Olympus i ro og fred. Jeg tvinger ingen til å følge strategien og jeg lager ikke noe drama om noen velger en litt annen fremgangsmåte, men jeg synes det er litt sært når noen prøver å fremstille det som om jeg har avveket fra strategien eller prinsippene jeg har forfektet. Vår allianse er ikke bygget på tvang eller detaljstyring, men støtte fra meg til handlinger som bryter med prinsippene har ikke forekommet, og da blir det feil å gjøre meg ansvarlig for andres handlinger. Jeg har ingen problemer om noen vil henge andre ut for ting de gjør, men hold dere for gode til å henge meg ut for ting andre gjør. Det blir ned på Pantzi sitt nivå og der tror jeg ingen vil bevege seg.

@Pantzi - Jeg ser du kommer med likes og kommentarer uten å se på kartet og sjekke den strategiske situasjonen på serveren. Som den store strategen du hevder du er, så har meningsytringer litt mer verdi om de er basert på faktisk informasjon. At du bare angriper mine synspunkter og liker andres opposisjonelle meninger uten å ha et informasjonsgrunnlag, er helt fint for meg, men de mister liksom litt av verdien da alt bare er "at du missliker meg og alt jeg gjør" uansett hva det er og i hvilken situasjon det skjer i. At du vil marginalisere din egen verdi på den måten er greit for meg, men jeg tror ikke ønsket ditt var å bli en som folk bare hopper over å lese. En god strategisk analyse fra deg av serveren tror jeg alle hadde satt pris på, siden du er god og ikke selv involvert i striden.
 

bytting

Well-Known Member
Ryktet sier det er fascinerende lektyre for old timer bytting å lese hvor myesjalusi det frembringer at noen er flinke å simme.

Sånt hadde vi ikke under krigen.
 

DeletedUser1363

Guest
Bohoo @CasualCharlie , det va sånn at de som brukte gull, ødelegger serverer. Det vil si at du så på meg og Drake som på Guds favoritt sønn. Men Apokalypsen er endelig her: Alle kan jo se at Cc bruker samme mengde eller enda mer enn alle de andre fordi han er redd for å tape enda en server. Og at jeg er strategisk god kan også @elsis3 bekrefte. Det at jeg ikke brur meg om Zakros, er et anna ting. Selv om min aller beste server hadde samme navn, men forskjellig land. Vet du hvordan det er å ta imot 62 KS-er i over 3 dager alle med skikkelig god timing? Så selv om jeg gir min mening om hvordan kartet ser ut, så kommer du ikke til å bry deg.

PS: Vær oppmerksom, hvordan kartet ser ut har ingen ting å si, du klarte å tape mot oss 2 ganger nå, og begge gangene har vi vært mye mindre enn dokker i poeng/spiller. Så det er spørs om du er en bedre spiller enn Drake og de som er med i hannes allianse. Kanskje din beste mulighet er å få Drake utestengt i 3 dager. Skal vi ringe Mafa?
 
Sist redigert av en moderator:

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Må man huske at alle har rett til å ha en mening. Jeg liker å lese CC sine innlegg. Selv om vi ikke altid trenger å være enige så har han en ypperlig evne til å holde seg saklig. Imottsettning til mange andre her inne :)

Men over til der navnet mitt er nevnt: @Pantzi du har ikke vært lenge nokk her i Norge til at @Drake50 er min "yndlingspiller" "gullungen" osv. etc. Som kan bryte alle regler han vil uten å få ban. Er ivertfall slik ryktene var for 1,5-2 år siden :D Så om ryktene stemmer må vi finne en annen spiller å utestenge.

PS. Siste avsnitt er sarkasme
 

bytting

Well-Known Member
det va sånn at de som brukte gull, ødelegger serverer. Det vil si at du så på meg og Drake som på Guds favoritt sønn

Mon tro om man ikke må ha utdeling av diplomer på slutten av denne ryktebørsen og?

Gullkorn på rekke og rad i hvertfall.
 

DeletedUser1363

Guest
Må man huske at alle har rett til å ha en mening. Jeg liker å lese CC sine innlegg. Selv om vi ikke altid trenger å være enige så har han en ypperlig evne til å holde seg saklig. Imottsettning til mange andre her inne :)

Men over til der navnet mitt er nevnt: @Pantzi du har ikke vært lenge nokk her i Norge til at @Drake50 er min "yndlingspiller" "gullungen" osv. etc. Som kan bryte alle regler han vil uten å få ban. Er ivertfall slik ryktene var for 1,5-2 år siden :D Så om ryktene stemmer må vi finne en annen spiller å utestenge.

PS. Siste avsnitt er sarkasme
I volunteer as tribute!
 

DeletedUser1348

Guest
Ryktes at spillere prøver å få reaksjoner, og det funker!

Den selv 1 - 0 De som tar agnet.

Ryktes også at det rene vannet i sør er blitt forgiftet av en viss allianse, ryktene er for ferske så de må nok legges litt på is i en dag- kanskje to?
 

DeletedUser1049

Guest
Det ryktes at den nye høste-funksjonaliteten ikke funker så genialt når man har basert seg på 3 byer på hver øy. :p

Blir jo fort like mye jobb som det var på gamlemåten.
 

DeletedUser1348

Guest
Ryktes at de fleste i Appollo's Hjulvisp enten er i feriemodus eller er inaktive.
 
Topp