Ryktebørs

DeletedUser1049

Guest
Må vi virkelig ha en tråd for Milepæler? Det synes noe overflødig å ha en påminnelse et par-tre ganger i uken om at Drake "har skills som å kjøpe en kartong melk på Rema 1000" og har krysset nok en grense flytende på den spesielle kompetansen.

Noe verre er det at alle server-wins på .no, .se og .dk må tilskrives samme fantastiske skillset, men verst er det jo at min seier på Lamia er basert på at Drake kan kjøpe melk på Rema 1000. Jeg syntes jo at den seieren ikke smakte særlig bra, men å bli påminnet om det flere ganger i uka burde være unødvendig.
 

DeletedUser823

Guest
Det er jo ingen som går rundt å snakker om lamia konstant cc. At du forbinder navnet mitt med en lett seier på lamia er ikke mitt problem. Det er heller ikke mitt problem at du ikke likte seieren vi fikk.
 

DeletedUser1049

Guest
Du visste at gullingen din her ville få konsekvenser. En av de er at alt du tidligere har gjort blir sett på som kjøpt og betalt uten et snev av skills. Det er prisen du betaler "for å ha det gøy" på denne serveren.
 

DeletedUser823

Guest
Du visste at gullingen din her ville få konsekvenser. En av de er at alt du tidligere har gjort blir sett på som kjøpt og betalt uten et snev av skills. Det er prisen du betaler "for å ha det gøy" på denne serveren.
Jeg bryr meg like lite om hva folk tenker om meg, som dem bryr seg om mine tidligere seiere. Jeg har hatt noen fine servere på grepo, men det er jo ingen andre som bryr seg. Som bevis på det. Hvilke servere har jeg vunnet? Hvor mange servere har jeg vunnet? Bryr jeg meg om å havne på Hall of Fame under poeng? Bryr jeg meg om å havne på Hall of Fame under kriger?

Det at du personlig blir fornærmet av at jeg er nr. 1 og at jeg har en milepæl side her på forum hvor jeg nå tar de en etter en... Det får være ditt problem det også.
 

DeletedUser1049

Guest
Det at du personlig blir fornærmet av at jeg er nr. 1 og at jeg har en milepæl side her på forum hvor jeg nå tar de en etter en... Det får være ditt problem det også.

Ja, jeg syntes det var ganske meningsløst å ha en hel forum-tråd tilegnet deg. Hva hvis alle spillere på hver eneste server skulle ha sin egen tråd som kun handlet om dem? Og særlig hvis innholdet i tillegg er verdiløst.
 

DeletedUser823

Guest
Ja, jeg syntes det var ganske meningsløst å ha en hel forum-tråd tilegnet deg. Hva hvis alle spillere på hver eneste server skulle ha sin egen tråd som kun handlet om dem? Og særlig hvis innholdet i tillegg er verdiløst.
Det du sier her er helt uten mening cc. Det du sier blir bare dummere og dummere. Om jeg lagde milepæl tråden for å ha en egen tråd... Så måtte jeg ha visst tidlig at jeg kom til å bli nr. 1 og at vi skulle knuse dere.

Derimot så er pattino, armens, killerquest på tråden. Det at de har klart noe du ikke har klart trenger du ikke å bli lei deg av. De bruker hundre tusener av gull hele gjengen (det må de ha gjort siden de gjorde noe du ikke klarte).
 

DeletedUser1049

Guest
Det må ha vært fordi han ikke bruker Grepolis forum som sin egen Facebook-side, litt i motsetning til deg. Hadde Grepolis ønsket å bruke sitt forum til å ta opp kampen mot Facebook, selge annonser basert på dine uhyre populære poster og kanskje gitt deg en kick-back fordi du har så mange følgere, så kanskje.

Et forum som sier at du er i stand til å handle melk på butikken 2 ganger i uka er ikke noe vi trenger.
 

DeletedUser823

Guest
Det må ha vært fordi han ikke bruker Grepolis forum som sin egen Facebook-side, litt i motsetning til deg. Hadde Grepolis ønsket å bruke sitt forum til å ta opp kampen mot Facebook, selge annonser basert på dine uhyre populære poster og kanskje gitt deg en kick-back fordi du har så mange følgere, så kanskje.

Et forum som sier at du er i stand til å handle melk på butikken 2 ganger i uka er ikke noe vi trenger.
Hadde jeg brukt grepolis forum som min egen facebook side... Så hadde jeg nok hverken lest, kommentert eller likt ting.
 

DeletedUser1348

Guest
Drake tar seg bra ut i Milepæler-tråden, men å komme med negative og ikke minst unødvendige utmerkelser bidrar ikke til fellesskapet her inne. Han har jobba for de plassene om det er med eller uten gull så har ikke det noe å si. Merkelig hvordan folk kan forandre seg så mye fra server til server, men liker ikke dårlige holdninger og det tviler jeg nye spillere gjør også @CasualCharlie, du som påstår at du gjør alt for å dra inn spillere. Du hjelper ikke med å komme med krasse kommentarer til enhver handling noen gjør, det å dra en liten vits, en påstand eller noe spillrelatert som ikke er å prøve å tråkke på folk kommer man mye lengre med i form av rekruttering til forum- vel det tenker nå jeg da, du har nok sikkert ditt eget syn på dette som alt annet, men kan vi ikke bare legge ned våpnene og heller være venner? :)
 

Bolt22

Active Member
De
Forstår igjen ikke hva du sikter etter her, jeg sier at å syte på forum ikke hjelper. Har vi gitt opp- tvert imot. Kan du utdype?
om det ikke er på dagelig basis så er det på ukelig basis at noen kommer å klager (ikke direkte men siktet til gullbruk) på gullbruken. Dette var ikke siktet mot deg men heller svaret ditt på spørsmålet mitt.
 

DeletedUser1348

Guest
Konklusjonen er at det er alltid noen som skal klage på et eller anna, "Grepolis er for dårlig på dette, det er for dårlig på det". Ingen tvinger noen til å spille Grepolis, skal være en fornøyelse selv med alle dets funksjoner om de er dårlige eller ei, spillet har vært ute siden 2009 og det endres konstant for at alle skal bli fornøyde, men alle blir aldri fornøyde.
 

DeletedUser823

Guest
Drake tar seg bra ut i Milepæler-tråden, men å komme med negative og ikke minst unødvendige utmerkelser bidrar ikke til fellesskapet her inne. Han har jobba for de plassene om det er med eller uten gull så har ikke det noe å si. Merkelig hvordan folk kan forandre seg så mye fra server til server, men liker ikke dårlige holdninger og det tviler jeg nye spillere gjør også @CasualCharlie, du som påstår at du gjør alt for å dra inn spillere. Du hjelper ikke med å komme med krasse kommentarer til enhver handling noen gjør, det å dra en liten vits, en påstand eller noe spillrelatert som ikke er å prøve å tråkke på folk kommer man mye lengre med i form av rekruttering til forum- vel det tenker nå jeg da, du har nok sikkert ditt eget syn på dette som alt annet, men kan vi ikke bare legge ned våpnene og heller være venner? :)
Skal sies at jeg snakket om cc med respekt ved starten av serveren. Akkurat nå vil det samme være litt vanskelig dessverre. Virker som mye klaging kun fordi det er meg og ikke fordi det generelt er et problem.
 

DeletedUser823

Guest
Konklusjonen er at det er alltid noen som skal klage på et eller anna, "Grepolis er for dårlig på dette, det er for dårlig på det". Ingen tvinger noen til å spille Grepolis, skal være en fornøyelse selv med alle dets funksjoner om de er dårlige eller ei, spillet har vært ute siden 2009 og det endres konstant for at alle skal bli fornøyde, men alle blir aldri fornøyde.
Synes bare de skal gjøre det så man ikke har moral mot erobringer. De fikset jo moral systemet bedre for en stund siden og det er jo bra, men det kunne vært enda litt bedre.
 
Topp