Ryktebørs

bytting

Well-Known Member
Litt vanskelig å følge med på for oss som ikke spiller på Troja kanskje. Kan ikke dere ta hva det handler om fra starten av og fortelle oss hvorfor dere er så sjalu på Chuck? På forhånd takk.
 

DeletedUser1363

Guest
Litt vanskelig å følge med på for oss som ikke spiller på Troja kanskje. Kan ikke dere ta hva det handler om fra starten av og fortelle oss hvorfor dere er så sjalu på Chuck? På forhånd takk.
Lol. I noen dager så begynner jeg å tenke faktisk at bytting og CC er samme person. Begge parallelle med realiteten. At vi som har vunnet enda en server mot CC er sjalue. Huff, dere må ha det gøy i deres lille verden. Enjoy insanity liksom, mens vi andre feirer enda en seier.
 

DeletedUser1049

Guest
Nei, faktisk så sa Pantzi "kriger" og ikke "angriper". Han kalte til og med byen sin for "Pantzi no 1 kriger" og argumenterte for at kriger-ranken var det eneste som talte.

Så hvis greek soldier mener jeg er den dårligste spilleren i verden og Panzti mener at han og jeg er like gode, så tror jeg vi har funnet de to som er dårligst på Grepo av alle.
 

bytting

Well-Known Member
Ryktes at noen drakk for mange Piña Colata
Sånn kan det gå. God bedring. Muligens for sent nå, men trikset er å drikke et stort glass vann før man legger seg. Noen sier melk fungerer enda bedre enn vann, men vet ikke sikkert om det fxt stemmer.
 

Bolt22

Active Member
Sånn kan det gå. God bedring. Muligens for sent nå, men trikset er å drikke et stort glass vann før man legger seg. Noen sier melk fungerer enda bedre enn vann, men vet ikke sikkert om det fxt stemmer.
Tror ikke det er bare litt for mange Piña Colata hvis du legger deg nå.
 

bytting

Well-Known Member
Men siden det er så mye snakk om hvem som er alfa.

Den eneste alfaen her er vel deg. Dsv det er vel egentlig du som bestemmer, i kraft av å være - og som representant for, ny spiller. Både jeg og Chuck er gamle menn, på grepo og ellers. Drake drar vel tilbake til se/dk når han er ferdig å ødelegge .no. Så det er vel du som potensielt du som skal spille videre på .no.


Er litt som filmen Platoon dette. Chuck er Elias, Drake er Sgt Barnes, du er Chris.


Hva anbefaler du? Kjøre på med ekstremgulling, nattangrep, og diverse fra paletten av destruktivt spill til .no er under sperregrensen, eller strebe etter a gentlemans game som fenger mer enn ca 3% og gir i hvertfall et noe større håp for å snu trenden og få opp spillerbasen igjen?

Din mening? Du bestemmer.
game-of-thrones-season-8-episode-6-jon-kneels-to-bran.jpg
 

Bolt22

Active Member
Men siden det er så mye snakk om hvem som er alfa.

Den eneste alfaen her er vel deg. Dsv det er vel egentlig du som bestemmer, i kraft av å være - og som representant for, ny spiller. Både jeg og Chuck er gamle menn, på grepo og ellers. Drake drar vel tilbake til se/dk når han er ferdig å ødelegge .no. Så det er vel du som potensielt du som skal spille videre på .no.


Er litt som filmen Platoon dette. Chuck er Elias, Drake er Sgt Barnes, du er Chris.


Hva anbefaler du? Kjøre på med ekstremgulling, nattangrep, og diverse fra paletten av destruktivt spill til .no er under sperregrensen, eller strebe etter a gentlemans game som fenger mer enn ca 3% og gir i hvertfall et noe større håp for å snu trenden og få opp spillerbasen igjen?

Din mening? Du bestemmer.
game-of-thrones-season-8-episode-6-jon-kneels-to-bran.jpg
Hvis jeg hadde det som mål å redde no. hadde jeg oppretta en ny server får å lære. kanskje 2-3 spillere i hver alli som kan lære bort litt det du trenger å vite. Disse spillerne trenger ikke å logge på mer en noen ganger om dagen for å hjelpe. Altså nye spillere spiller mot hverandre med læremestere som bare sitter på siden å lærer bort grepo kunsten. Da kan du innføre cc sin plan de som ødelegger dette systemet blir kastet ut av serveren, eks. New hope bestemmer seg for å leke seg litt med noobsa borte vekk er de. De kommer ikke til å være veldig gode etter en server som dette men god nok til at en allianse ikke ser på det som en alt for stor byrde å ta de med å vise hvordan de store gutta spiller. Etter en server med de store gutta burde du kunne spillet nok til å komme inn i en allianse på neste server uten problemer.

Eneste problemet vi står i med da er hvor skall de nye komme fra? reklame? Kan jo funke det men tviler på at inno games innvisterer i det. Noen andre som har noen forslag til dette?


Hva tenker dere om dette og hva er det noe dere ville gjort på en annen måte?
 

DeletedUser1049

Guest
Både jeg og Chuck er gamle menn, på grepo og ellers.

Nå, så gammel er jeg vel ikke. Er bare 29 år siden jeg forlot politikken til fordel for befalsskole og krigsskole. :p Men det er helt klart noe i det å overlate noe av verdi til neste generasjon. Å forlate verden i en bedre stand enn den var da vi fant den. Synes Bolt er inne på et bra spor her.
 

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Hvis jeg hadde det som mål å redde no. hadde jeg oppretta en ny server får å lære. kanskje 2-3 spillere i hver alli som kan lære bort litt det du trenger å vite. Disse spillerne trenger ikke å logge på mer en noen ganger om dagen for å hjelpe. Altså nye spillere spiller mot hverandre med læremestere som bare sitter på siden å lærer bort grepo kunsten. Da kan du innføre cc sin plan de som ødelegger dette systemet blir kastet ut av serveren, eks. New hope bestemmer seg for å leke seg litt med noobsa borte vekk er de. De kommer ikke til å være veldig gode etter en server som dette men god nok til at en allianse ikke ser på det som en alt for stor byrde å ta de med å vise hvordan de store gutta spiller. Etter en server med de store gutta burde du kunne spillet nok til å komme inn i en allianse på neste server uten problemer.

Eneste problemet vi står i med da er hvor skall de nye komme fra? reklame? Kan jo funke det men tviler på at inno games innvisterer i det. Noen andre som har noen forslag til dette?


Hva tenker dere om dette og hva er det noe dere ville gjort på en annen måte?
jeg har lært opp mange spillere her og kan fort ta inn spillere på denne verdene bare for å guide dem gjennom erobring, timing, kommunikasjon, sniping etc.
Det er vel slik at de fleste ser på strømmetjenester nå tildags. For vi sender mye reklame på TV for våre spill. Jeg begynte å spille grepolis pga en TV reklame i 2015.
 

bytting

Well-Known Member
Nå, så gammel er jeg vel ikke.
Meg og Chuck:
1594060074736.jpeg

Hvis jeg hadde det som mål å redde no. hadde jeg oppretta en ny server får å lære. kanskje 2-3 spillere i hver alli som kan lære bort litt det du trenger å vite. Disse spillerne trenger ikke å logge på mer en noen ganger om dagen for å hjelpe. Altså nye spillere spiller mot hverandre med læremestere som bare sitter på siden å lærer bort grepo kunsten. Da kan du innføre cc sin plan de som ødelegger dette systemet blir kastet ut av serveren, eks. New hope bestemmer seg for å leke seg litt med noobsa borte vekk er de. De kommer ikke til å være veldig gode etter en server som dette men god nok til at en allianse ikke ser på det som en alt for stor byrde å ta de med å vise hvordan de store gutta spiller. Etter en server med de store gutta burde du kunne spillet nok til å komme inn i en allianse på neste server uten problemer.

Eneste problemet vi står i med da er hvor skall de nye komme fra? reklame? Kan jo funke det men tviler på at inno games innvisterer i det. Noen andre som har noen forslag til dette?


Hva tenker dere om dette og hva er det noe dere ville gjort på en annen måte?
Først vil jeg si at på generell basis tror jeg ikke man skal legge inn forventninger om tiltak fra innogames. Kort fortalt tror jeg ikke de bryr seg så mye om de små markedene. I beste blir det å gå treeegt.
Det er nok slik at om man vil ha en jobb gjort så må de som har interesse av at jobben blir gjort gjøre jobben selv. Altså no.spillerne. Er ikke så mye mer enn kollektive holdninger og innstilling som skal til.



Hyperborea ble startet opp for å være opplæringsverdener. Tok aldri helt av, er vel bare håndfull veteraner som vil kosesimme der. Skal sies at den fort er for enkel igjen. Mye enklere enn den du skisserer feks.

Skal sies at de skal ikke være noe problem å lære opp nye spillere på de serverne vi har da. Er bare å være bevisst på det og ha det i bakhodet. Og så passer man på å gi alle nye spillere som viser tegn til at de er interessert og motivert en god velkomst osv. En 1-3 nybegynnere for hver allianse burde man greie å trene opp. Går og an og ha kontakt med nye folk utenfor alliansen og ,for den saks skyld. Osv.



Dog, skal sies at den destrukive spillestilen Drake har utpekt seg til representant for er bare ikke et problem som rammer nye spillere. Det er minst like problematisk ifht turnarounden for veteraner.


Å spille om nettene er like uinteressant for 95% av veteranene.
Er forsåvidt en enkel løsning på det. Avtaler om nattangrep på tvers av alliansene. Det hadde man feks på ithaca, fungerte helt fint.
Fordrer da at tilstrekkelig grad av spillerne er for det, om det er for mye forlangt blir det jo vanskelig, kanskje.

Ekstremgullingen er like meningsløs for 95% av veteranene.
Er forsåvidt en enkel løsning på det. Lar man være å ta grisegullerne opp i allianser så utlignes det problemet med det. Samt setter en presedens els.
Men er det for fristende å bygge opp spillet rundt gull og grisegullere så blir det litt vanskelig, kanskje.

osv osv

Bare generelt alle som legger seg nå etter litt Piña Colata har druket alt for mange ikke litt for mange
Ser den.
 
Sist redigert:

Bolt22

Active Member
Meg og Chuck:


Først vil jeg si at på generell basis tror jeg ikke man skal legge inn forventninger om tiltak fra innogames. Kort fortalt tror jeg ikke de bryr seg så mye om de små markedene. I beste blir det å gå treeegt.
Det er nok slik at om man vil ha en jobb gjort så må de som har interesse av at jobben blir gjort. Altså no.spillerne. Er ikke så mye mer enn kollektive holdninger og innstilling som skal til.



Hyperborea ble startet opp for å være opplæringsverdener. Tok aldri helt av, er vel bare håndfull veteraner som vil kosesimme der. Skal sies at den fort er for enkel igjen. Mye enklere enn den du skisserer feks.

Skal sies at de skal ikke være noe problem å lære opp nye spillere på de serverne vi har da. Er bare å være bevisst på det og ha det i bakhodet. Og så passer man på å gi alle nye spillere som viser tegn til at de er interessert og motivert en god velkomst osv. En 1-3 nybegynnere for hver allianse burde man greie å trene opp. Går og an og ha kontakt med nye folk utenfor alliansen og ,for den saks skyld. Osv.



Dog, skal sies at den destrukive spillestilen Drake har gjort seg til representant for er bare ikke et problem som rammer nye spillere. Det er minst like problematisk ifht turnarounden for veteraner.


Å spille om nettene er like uinteressant for 95% av veteranene.
Er forsåvidt en enkel løsning på det. Avtaler om nattangrep på tvers av alliansene. Det hadde man feks på ithaca, fungerte helt fint.
Fordrer da at tilstrekkelig grad av spillerne er for det, om det er for mye forlangt blir det jo vanskelig, kanskje.

Ekstremgullingen er like meningsløs for 95% av veteranene.
Er forsåvidt en enkel løsning på det. Lar man være å ta grisegullerne opp i allianser så utlignes det problemet med det. Samt setter en presedens els.
Men er det for fristende å bygge opp spillet rundt gull og grisegullere så blir det litt vanskelig, kanskje.

osv osv


Ser den.
Det å lære opp nye spillere burde ikke være så vanskelig, men hvordan vet du at noen er ny? Hvordan vet nye spillere hvordan du sender søknad til en allianse? Jeg ble jo tatt inn i en allianse grunnet at jeg kjenner noen der fra, som hjalp meg med ting jeg ikke skjønte. Kanskje det burde være en enkel guide på hvordan lage en søknad.

Da hadde det hvert sånn
Du jojner helt ny på en server, kjenner ingen men er motivert og har lyst til å lære. Først får du hjelp til å bygge litt av en guide. da kan du første steg, deretter kommer det opp. "Bli med i en allianse" en liste over alle alliansene kommer opp og ambefaler en allianse. (den beste alliansen for deg som ny) Der kan du fint takke nei.




Alliansesøknad ser slik ut


har du spilt spillet før? Nei


Vips du har fått hjelp til å søke etter allianse.
 
Topp