Ryktebørs

DeletedUser823

Guest
Ryktes at mafa ikke har beskyttelse på byen sin. :eek: Typisk av norske admins å "jukse".
 

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Litt uheldigt at jeg ikke har beskyttelse ja. Grunnen er fordi jeg har vært på serveren i over 5 dager. Uten å bygge noe vell og merke, Jeg var bare inne å sjekket at alt funket slik det skulle gjøre også er det noen system adminer som glemte å kaste meg ut og 100% nullstille serveeren før den ble åpnet for alle. Dette har uansett ingen stor betydning for serverens fremgang.
 

DeletedUser823

Guest
Ryktes at blb snart er tomme for ressurser, og da begynner man å lure på hva man skal gjøre resten av dagen. :eek:
 

Fabi2

Active Member
Ryktes at noen kan nå 5000 poeng på under 24 timer
Ingen klarte det på norske Zakros iallefall, da etter 30t så er den største spilleren på 4458 poeng. Eller, jeg startet ikke selv akkurat når den åpnet, så vet ikke nøyaktig. Kan være det bare er 28t, da tidligste beskyttelsene jeg finner er 3 spillere som går ut 11:42. (Sett bortfra mafa3k, såklart). Sjekket poengscore 20:00 i dag
 

DeletedUser1348

Guest
Ingen klarte det på norske Zakros iallefall, da etter 30t så er den største spilleren på 4458 poeng. Eller, jeg startet ikke selv akkurat når den åpnet, så vet ikke nøyaktig. Kan være det bare er 28t, da tidligste beskyttelsene jeg finner er 3 spillere som går ut 11:42. (Sett bortfra mafa3k, såklart). Sjekket poengscore 20:00 i dag
@Drake50 ligger ganske godt til for å nå de 5k på under 24 timer, ser ut som om regnbuen slår ned i hans husstand. En ivrig sjel, liker motstand så bare å kjøre på det ;)
 

DeletedUser1348

Guest
Ryktes at det blir heftig krig fra sekundet spillere mister nybegynnerbeskyttelsen, alle ligger oppå hverandre i flere ulike allianser- gleder meg meget.
 

Fabi2

Active Member
@Drake50 ligger ganske godt til for å nå de 5k på under 24 timer, ser ut som om regnbuen slår ned i hans husstand. En ivrig sjel, liker motstand så bare å kjøre på det ;)
Jeg tenkte mer på de 24 første timene på verdenen. Men også mtp hans egen tid her så nådde han 24t kl. 18:23, og fortsatt er han på 4464 poeng. Uten at det var et poeng for meg annet enn å påpeke at ingen hittil har nådd 5k poeng her på Zakros. :)
 

DeletedUser1049

Guest
Det er bare å ha tålmodighet. Når man får en del år med erfaring og gjerne en seier eller to, så slutter folk å spørre hvem du er hver gang du har en mening om noe. :)
 

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Ryktes også at CM fikk litt rykk i fingrene av denne serveren og fik nesten litt lyst å spille serriøst igjenn.
 
Topp