Ryktebørs

DeletedUser823

Guest
Det ryktes at det er vanskelig å holde seg over CC i antall byer
 

DeletedUser1049

Guest
Det ryktes at det er vanskelig å holde seg over CC i antall byer

Vanskelig er det nok ikke, men litt krevende skal det være. Når kp-maskinen ruller full fart, så må det porsjoneres ut litt jevnt så ikke flere byer ender opp i samme byggestadie samtidig. Har overlatt de lettere kp'ene med mest uttelling til de andre i alliansen, så det blir nok litt schwung over de også hvert øyeblikk. :)
 

DeletedUser823

Guest
Vanskelig er det nok ikke, men litt krevende skal det være. Når kp-maskinen ruller full fart, så må det porsjoneres ut litt jevnt så ikke flere byer ender opp i samme byggestadie samtidig. Har overlatt de lettere kp'ene med mest uttelling til de andre i alliansen, så det blir nok litt schwung over de også hvert øyeblikk. :)
Driver å får sånn halvgod kp på de templene jeg.
 

DeletedUser1348

Guest
Ryktes at de to største alliansene på serveren er godt i gang på tempeljakten og alt har kapret seg et tempel hver.
 

DeletedUser823

Guest
så lenge man ikke utrydder spillere før de har kommet seg ut dit de vil være
Hvis man definerer aktive spillere som noen som over 7-8 dager har klart å skaffe seg mer enn en by, så har denne nye Olympus-serveren 33 spillere. Hvor langt er du villig til å strekke definisjonen på aktiv for at vi skal beholde flere enn 20 stk frem til 1.juli?
Drake/KQ som ødelegger
 

DeletedUser1363

Guest
Dokker synka ned til hannes nivå, var forsiktig, når dokker er endelig på samme nivå, han kan slå dokker lett, siden han har mer erfaring blant de svakeste.
 

DeletedUser823

Guest
Det ryktes at man kan spille 1 uke på mobil mens man er på ferie uten å være redd for å bli tatt igjen, eller noe så simpelt som å få ett eneste angrep mot seg. Koselig med grepolis og ferie uten angrep.
 

bytting

Well-Known Member
Tja..

Koser vel meg mest med å henge her og få det svart på hvitt at absolutt alt jeg sa på Knossos viste seg å være 100% korrekt. Alltid koselig å ha rett.

Men joda, er kanskje litt ambivalent til det Olympusopplegget. Dere får gi utførlig rapport. Virker som det er det som skjer på Zakros, første Olympus-server. Det og turer på butta for å kjøpe melk.
 
Topp