JA det må da være måte påRyktes at mafa ikke har beskyttelse på byen sin.Typisk av norske admins å "jukse".
Ingen klarte det på norske Zakros iallefall, da etter 30t så er den største spilleren på 4458 poeng. Eller, jeg startet ikke selv akkurat når den åpnet, så vet ikke nøyaktig. Kan være det bare er 28t, da tidligste beskyttelsene jeg finner er 3 spillere som går ut 11:42. (Sett bortfra mafa3k, såklart). Sjekket poengscore 20:00 i dagRyktes at noen kan nå 5000 poeng på under 24 timer
@Drake50 ligger ganske godt til for å nå de 5k på under 24 timer, ser ut som om regnbuen slår ned i hans husstand. En ivrig sjel, liker motstand så bare å kjøre på detIngen klarte det på norske Zakros iallefall, da etter 30t så er den største spilleren på 4458 poeng. Eller, jeg startet ikke selv akkurat når den åpnet, så vet ikke nøyaktig. Kan være det bare er 28t, da tidligste beskyttelsene jeg finner er 3 spillere som går ut 11:42. (Sett bortfra mafa3k, såklart). Sjekket poengscore 20:00 i dag
Jeg tenkte mer på de 24 første timene på verdenen. Men også mtp hans egen tid her så nådde han 24t kl. 18:23, og fortsatt er han på 4464 poeng. Uten at det var et poeng for meg annet enn å påpeke at ingen hittil har nådd 5k poeng her på Zakros.@Drake50 ligger ganske godt til for å nå de 5k på under 24 timer, ser ut som om regnbuen slår ned i hans husstand. En ivrig sjel, liker motstand så bare å kjøre på det![]()
Er ganske noob enda. var ikke med fra starten på sparta. Har lite erfaring med starten av servereDet kalles kolonisering. Du vet, når man lager et KS og sender det på et anker. Mange spillere oppnår slik suksess i løpet av karrieren på Grepo...
Ryktes at Drake50 faktisk ikke har sovet siden han hoppet inn på serveren :O@Drake50 ligger ganske godt til for å nå de 5k på under 24 timer, ser ut som om regnbuen slår ned i hans husstand. En ivrig sjel, liker motstand så bare å kjøre på det![]()
Ryktes at det kunne vært mulig, men så sendte jeg heller alt av ress bort til kq så han fikk gullet litt.Ryktes at noen kan nå 5000 poeng på under 24 timer