Ryktebørs

Bolt22

Active Member
Så kunne det utnevnes et dommerpanel som ga karakterer til utfordrerne, sånn som de har i skal vi danse.


46x2dk.jpg

:)
Dette vil jeg ikke se for meg
 

bytting

Well-Known Member
frank løke i boratdrakt
Frank Løke i boratdrakt var det vel ingen som ville se. Men så var han der. På riksdekkende fjernsyn i beste sendetid. Så på alle avisenes forsider. Og i åresvis nå etterpå sirkulert på nettet - til evig tid. Brent fast på den kollektive nasjonale netthinne.

The horror. The horror.


Moral som i grepolis-moral? Besnærende tanke. Må konkretiseres det tekniske i det, men lovende.

Eneste forslaget jeg har kommet på er at jeg gies kvote på max antall fremmedord per innlegg els.
 

DeletedUser1348

Guest
Ryktes at hvis alle spillere hadde vært grønne så ville FES hatt større vekst enn SAO? Baserer mine rykter på ren statistikk. :p o_O
 

DeletedUser1302

Guest
Ryktes at hvis alle spillere hadde vært grønne så ville FES hatt større vekst enn SAO? Baserer mine rykter på ren statistikk. :p o_O
Det kan nok stemme, bare synd at det er basert på en «hvis».
Ryktes også at «hvis» FES ikke hadde gitt bort byer hadde poengforskjellen vært mindre.
 

DeletedUser1292

Guest
Altfor mye feriering i disse korona tider virker det som ) så her blir byer tildelt enhver som er online.
 

DeletedUser1348

Guest
Ryktes at Nefeli har tatt Sebat's plass på krigerrangeringen med 200k KP. Ikke lenge før h*n blir nummer 1 på poenglisten også, har SAO mistet grepet og har gitt opp eller er det bare fordi motstanden er for stor?
 

Fabi2

Active Member
Virker sånn. Antar FES bygger seg opp så de kan få bygd de underverkene fort når de velger å starte VU-tiden. Første mulighet er enda om nesten en mnd.
 
Topp