Ryktebørs

bytting

Well-Known Member
Skal vel sies bytting at du ved flere tilfeller har visst bedre hva jeg tenker enn det jeg selv gjør. :)
Får vel da benytte anledningen til å anbefale deg å tenke bedre igjennom det du skriver før du trykker enter, kanskje. Ikke ment som diss, bare et godt råd:)
 

DeletedUser1363

Guest
Glad å se at det er flere utenom meg, som ser bytting til det han egentlig er: en klovn.
 

bytting

Well-Known Member
Fortsatt butthurt fordi jeg satte en spiker i selvskrytet ditt Pantzi? Jaja, sånn går nu dagan.
 
Sist redigert:

DeletedUser1302

Guest
Som sagt tøvpratet ditt er gjennomskuet forlengst.

Nå er det vel 5 gangen du er innom for å vise at du nekter å svare for deg. Du fremstår mer og mer som personifiseringen av uttrykket tomme tønner bråker mest hver gang du er innom. No offense.
Hvem nekter å svare på det som blir spurt om nå tro?;)

Så du mener oppriktig at ryktet/påstanden min er feil?
 

bytting

Well-Known Member
Hvor lite oppegående forventer du de som måtte her lese er egentlig? Tror du jeg er den eneste som gjennomskuer tomtønnepreiket ditt?

Du kom med løse insinuasjoner og vage påstander, nå er det 7 gangen du demonstrerer at når du blir bedt om å konkretisere så glapp luften ut av tøff i trynet spielet ditt - som en fjert på en stående buffet hvor det serveres Burritos utgått på dato.
 

DeletedUser823

Guest
Nå nå bytting. Han spurte deg bare hva det er han trenger å svare på. Du som er så mye bedre enn alle oss andre, kan vel klare å svare på ett spørsmål? Selv synes jeg å besvare spørsmål er ganske vanskelig, men jeg vet at du er flink i alt du gjør bytting. Jeg har troen på at du kan klare å komme med et svar.
 

bytting

Well-Known Member
Jeg fornærmer ikke intelligensen til de som leser såpass at jeg dikkederer med noe så flåsete som at det er noe annet enn fullstendig krystallklart hva han forventes svare på.

Han trenger ikke svare hvis han ikke er i stand til det. At han gang på kommer inn og demonstrerer at han lar være å svare er et fullgodt svar i seg selv: han gaper med kjeften for å være tøff i trynet uten å ha noe som helst substans i bunn - pjattet hans er jo mortifisert for lengst.
 

bytting

Well-Known Member
#alphaMale

plakater-kvinnelig-silverback-gorilla.jpg
 

bytting

Well-Known Member
Vil si de siste sidene her er en studie i høflighet, tålmodighet og måtehold fra min side.

Å la være å svare på vage påstander og insinuasjoner som noen håpte bare skulle få henge i løse luften kalles ikke å være respektfullt der jeg kommer fra, det kalles konfliktskyhet. Noe jeg aldri har tatt mål av meg å være, så det er greit.
 

Bolt22

Active Member
Vil si de siste sidene her er en studie i høflighet, tålmodighet og måtehold fra min side.

Å la være å svare på vage påstander og insinuasjoner som noen håpte bare skulle få henge i løse luften kalles ikke å være respektfullt der jeg kommer fra, det kalles konfliktskyhet. Noe jeg aldri har tatt mål av meg å være, så det er greit.
enig i det, det kommer folk i horder å prøver å ydmyke deg i din egen børs
 

bytting

Well-Known Member
conor-mcgregor-winner.jpg


God ide. Så kan det være ekstrapremie for de som greier å identifisere flest fremmedord.
 

bytting

Well-Known Member
Mulig man kan finne en måte å innføre handicapp a la det man har i sjakk, hvor mesteren starter med 2 brikker mindre når han spiller mot amatører. Kan bli spennende.

:)
 

bytting

Well-Known Member
Så kunne det utnevnes et dommerpanel som ga karakterer til utfordrerne, sånn som de har i skal vi danse.


46x2dk.jpg

:)
 
Topp