Ryktebørs

bytting

Well-Known Member
Vet fortsatt ikke som spesifikt er alpha male behaviour - sånn utover at alpha is as alpha does såklart.

Hvis det er noen ubesvarte spørsmål i køen må jeg nesten vite hva de er.
 

bytting

Well-Known Member
The local alpha approves

CbMWUvCWcAIiPfe.jpg
 

bytting

Well-Known Member
Mulig du bør være mer konkret da. "Visse utsagn" på "visse servere" fra "visse spillere" blir fort litt diffust.
Ja, så var det deg da. Greier du å lire av deg noe substansielt eller skal du gå rundt grøten og late som at du har noe å si uten å ha noe?
Han kom innom for å si at han ikke noe å si - #TomtønnenesNasjonalsang.
 

DeletedUser1302

Guest
Ja, så var det deg da. Greier du å lire av deg noe substansielt eller skal du gå rundt grøten og late som at du har noe å si uten å ha noe?
Han kom innom for å si at han ikke noe å si - #TomtønnenesNasjonalsang.
Så lenge du svarer som du gjør regner jeg med du skjønte hva jeg siktet til, og hva som var poenget. Å igjen, dette er nå en ryktebørs og jeg postet kun et rykte;)
 

bytting

Well-Known Member
Så lenge du svarer som du gjør regner jeg med du skjønte hva jeg siktet til, og hva som var poenget. Å igjen, dette er nå en ryktebørs og jeg postet kun et rykte;)
Nei jeg skjønner ikke hvem det siktes og hva det siktes til. Derav ba jeg deg være konkret. Men nå lar du være å svare for andre gang så da konkluderer vi vel bare med at du ikke hadde noe å si og ville bare inn og dunke litt på en tom tømme.

Bytting er typen som alltid later som han missforstår det man skriver.
Jeg forstår alltid hva du sier, jeg poengterer bare med når det du kommer med er innholdsløs. Noe du har gjort til grunnstenen i retorikken din, innholdsløse svar som bare forkludrer poenget til den du snakker med så samtalen forsvinner i støy. Sorry not sorry.
 

DeletedUser823

Guest
Jeg forstår alltid hva du sier, jeg poengterer bare med når det du kommer med er innholdsløs. Noe du har gjort til grunnstenen i retorikken din, innholdsløse svar som bare forkludrer poenget til den du snakker med så samtalen forsvinner i støy. Sorry not sorry.
Notert :)
 

DeletedUser1302

Guest
Nei jeg skjønner ikke hvem det siktes og hva det siktes til. Derav ba jeg deg være konkret. Men nå lar du være å svare for andre gang så da konkluderer vi vel bare med at du ikke hadde noe å si og ville bare inn og dunke litt på en tom tømme.

Nei Okei, så lenge du ikke skjønner hva det siktes til og hvem, fortjener du ikke å få det forklart dessverre:(

som sagt var det bare et rykte, ikke en melding til deg:)
 

bytting

Well-Known Member
Det var ikke en gang et rykte, bare en fis av varm luft fra noen som vil gjøre seg interessant uten redskapene til å få det til.
 

DeletedUser1302

Guest
Ryktes at FES tar de nye spanjolene imot med åpne armer
Det var ikke en gang et rykte, bare en fis av varm luft fra noen som vil gjøre seg interessant uten redskapene til å få det til.
Du som er så glad i fakta å alltid skal dra frem fakta, vill du ikke definere det jeg startet med som et rykte??
Trodde du var (selverklært?)ekspert på disse tingene jeg?
 

bytting

Well-Known Member
Ekspert nok til å gjennomskue våset ditt.

Nå er det vel 4d gangen du lar være å konkretisere. Kan ikke tolkes som noe annet enn en bevisst unnamanøver for å unngå å avsløre at bløffen din ble calla, og at du står der som en tom ballong.

Ha en fin videre fin dag.
 

DeletedUser1302

Guest
Ekspert nok til å gjennomskue våset ditt.

Nå er det vel 4d gangen du lar være å konkretisere. Kan ikke tolkes som noe annet enn en bevisst unnamanøver for å unngå å avsløre at bløffen din ble calla, og at du står der som en tom ballong.

Ha en fin videre fin dag.

Så du vill påstå at det at det står 7k remmer i en by, har kommet av en allianse som har vært en del av verdenen i 5-6 dager? Trodde du kunne mer en som så om grepo.
 

bytting

Well-Known Member
Som sagt tøvpratet ditt er gjennomskuet forlengst.

Nå er det vel 5 gangen du er innom for å vise at du nekter å svare for deg. Du fremstår mer og mer som personifiseringen av uttrykket tomme tønner bråker mest hver gang du er innom. No offense.
 
Topp