Ryktebørs

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Ryktes at det kommer en verden med 3 startbyer og Verdens Underverker.
 

DeletedUser1342

Guest
hvor mye poeng vil startbyene ha?

Og vil de eventuelt ha noe forsket frem i akademi?
 

Fabi2

Active Member
Er nok som vanlig vil jeg tro. Mener på Achilles at det var en på 3k, en på 2k og en på 1k. Men husker ikke helt hva det var på Olympia. :p Burde vel vært omvendt
 

DeletedUser1342

Guest
hvordan vil byene plassert? regner med at det ikke er 3 på samme øy?
 

Fabi2

Active Member
Litt random. På Olympia fikk jeg alle 3 på samme øy. Men er bare å gå inn å sjekke det nå. ;D
 

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Sån egentlig skal du få den store byen på 1 øy og de 2 mindre på en annen. Sist server var det en bug som gjorde det slik at spillere som ble invitert til en øy fikk alle 3 på samme øy.
 

DeletedUser1342

Guest
Til de som vurderer å begynne:
Man starter med 3 byer. en på ca 3000 poeng, en på ca 2000 poeng og en på 997 poeng.

Byen med 3000 poeng er alene på en øy, med 3 bondelandsbyer i nivå 1.

Byene med 2000 og 1000 er på samme øy, en av nabo øyene. Denne øyen har 2 bondelandsbyer i nivå 1.
 

DeletedUser1348

Guest
En liten fugl fortalte meg at det kanskje blir mer enn 2 allianser i sluttspillet der del-allianser vil utgå. :p
 

DeletedUser1384

Guest
Det ryktes at noen ikke klarer å la være å pakte - la oss ha en server hvor man kan klare seg med grense på 15 spillere i alliansen, ikke heng igjen med illusjonen at man må pakte for å overleve. kanskje vi kan få en interessant server da :)
 

DeletedUser1342

Guest
Det ryktes at noen ikke klarer å la være å pakte - la oss ha en server hvor man kan klare seg med grense på 15 spillere i alliansen, ikke heng igjen med illusjonen at man må pakte for å overleve. kanskje vi kan få en interessant server da :)
Noen som gjøre det her? Har ikke lagt merke til det enda
 
Topp