Bolt22
Active Member
Dette vil jeg ikke se for megSå kunne det utnevnes et dommerpanel som ga karakterer til utfordrerne, sånn som de har i skal vi danse.
![]()
![]()
Dette vil jeg ikke se for megSå kunne det utnevnes et dommerpanel som ga karakterer til utfordrerne, sånn som de har i skal vi danse.
![]()
![]()
Moral?Mulig man kan finne en måte å innføre handicapp a la det man har i sjakk, hvor mesteren starter med 2 brikker mindre når han spiller mot amatører. Kan bli spennende.
![]()
frank løke i boratdraktHva vil du ikke se for deg?
Frank Løke i boratdrakt var det vel ingen som ville se. Men så var han der. På riksdekkende fjernsyn i beste sendetid. Så på alle avisenes forsider. Og i åresvis nå etterpå sirkulert på nettet - til evig tid. Brent fast på den kollektive nasjonale netthinne.frank løke i boratdrakt
Moral som i grepolis-moral? Besnærende tanke. Må konkretiseres det tekniske i det, men lovende.Moral?
Det kan nok stemme, bare synd at det er basert på en «hvis».Ryktes at hvis alle spillere hadde vært grønne så ville FES hatt større vekst enn SAO? Baserer mine rykter på ren statistikk.![]()
![]()