Ryktebørs

DeletedUser1363

Guest
Salty much haha. Vi skal vinne alle serverene som vi skal spille i.
 

DeletedUser1342

Guest
Hvilken server var det?
heraklion....hvis du har lyst til å lese ryktebørsen der så kan du sette deg godt til rette med noen titalls liter te og noen kg popcorn for den ble vel rundt 100 sider med klaging, kjefting og krangling :p
 

DeletedUser1342

Guest
Salty much haha. Vi skal vinne alle serverene som vi skal spille i.

Vet ikke helt hva jeg skal være salty for ettersom at jeg ikke har spilt verken med eller mot dere. Sier bare at du kanskje burde roe deg litt ned, for i lengden pleier det ikke gå så veldig bra for så cockye, samt "irriterende" spillere...om jeg har forstått situasjonen riktig.

Om du trenger noen form for bevis for det jeg sier kan du spørre @Armens om han hadde et fint opphold på serveren Knossos
 

bytting

Well-Known Member
Se her ja, dette minner meg om ryktebørsen på skammens server :D Eller hva sier du @bytting ?
Aber, enhver ryktebørs hvor jeg ikke deltar vil nesten nødvendigvis mangle litt av poesiens eleganse, filosofens utvidende vidd, pilegrimsreisene i språkets vakre landskap, koldtbord av ordforråd - overdådig som Versailles utskeielser, logikerens skarpe sinn - sylskarp som en kirurgs kniv, osv osv osv, kort fortalt: meg.

Skammens server kan kanskje være så mangt? Eplekjekke fjortisser og utstrakt bruk av nattangrep bringer kanskje frem minner fra Knossos.
Akk, ryktebørsen til Knossos var et høydepunkt på forum til hvilket vi nok aldri får se dens make. Horder av fjortisser som nesten stablet seg oppå hverandre for å få utløp for sin frustrasjon i sann-tid over geniets skarpe blikk. At de var for trigget til å kunne lese hva de selv skrev langt mindre hva andre skrev - ingen hindring. Vakkert. Ahh, hvor kommende slekter kommer til å misunne oss - vi som var der - og fikk beskuet dette naturens under.

Men koselig med litt liv på forum igjen, ja:)
 

DeletedUser1312

Guest
Aber, enhver ryktebørs hvor jeg ikke deltar vil nesten nødvendigvis mangle litt av poesiens eleganse, filosofens utvidende vidd, pilegrimsreisene i språkets vakre landskap, koldtbord av ordforråd - overdådig som Versailles utskeielser, logikerens skarpe sinn - sylskarp som en kirurgs kniv, osv osv osv, kort fortalt: meg.

Skammens server kan kanskje være så mangt? Eplekjekke fjortisser og utstrakt bruk av nattangrep bringer kanskje frem minner fra Knossos.
Akk, ryktebørsen til Knossos var et høydepunkt på forum til hvilket vi nok aldri får se dens make. Horder av fjortisser som nesten stablet seg oppå hverandre for å få utløp for sin frustrasjon i sann-tid over geniets skarpe blikk. At de var for trigget til å kunne lese hva de selv skrev langt mindre hva andre skrev - ingen hindring. Vakkert. Ahh, hvor kommende slekter kommer til å misunne oss - vi som var der - og fikk beskuet dette naturens under.

Men koselig med litt liv på forum igjen, ja:)
Du får begynne å spille igjen du.
 

DeletedUser1342

Guest
På sparta riktignok men

Elsis logikk:

- Jeg har 3 byer i hav 55 helt sør og koser meg helt fredelig og fint.

- Jeg misliker spillmetoden pantzi og vennene bruker og er imot den type spill

Løsning på problemet:
Ghoste og begynne på nytt på nabo øyen til pantzi og vennene:D


Geni trekk elsis! Geni trekk!
 

bytting

Well-Known Member
:D



Ryktebørsen på upsilon var jo nokså todelt. Perioden etter lirekassen på løgnomaten ble svevd i gang kan vel best beskrives som en Conradesque reise inn i aburditetens hjerte.

Men perioden før det var jo episk
girl_party2.gif
 

DeletedUser1363

Guest
På sparta riktignok men

Elsis logikk:

- Jeg har 3 byer i hav 55 helt sør og koser meg helt fredelig og fint.

- Jeg misliker spillmetoden pantzi og vennene bruker og er imot den type spill

Løsning på problemet:
Ghoste og begynne på nytt på nabo øyen til pantzi og vennene:D


Geni trekk elsis! Geni trekk!
Lykke til. Eg har spillt på servera der eg hadde sånn 500 angrep daglig + fake angrep for 2 uker i nattbonus uten stopp. Fra 00:00 til 08:00 hver minutt. Eg ekke cocky, btw, eg liker bare å ha det litt moro. Men virkeligheten er at jeg trur ikke at det finnes bedre spillera her på norsk server en oss i New Hope. Det e derfor vi valgte å spille her, fordi vi hadde nok av andre store servera. Alt for mye fake og alt for mye bruk av bots. Som sagt, det hadde vært gøy å ha en ALL STAR server i fremtiden, hvor bare de beste spiller. Men ja, du vet ikke spillmetoden min fordi du har aldri spilt mot mæ. Så eg brur mæ ikke om du og elsis3 er venna eller ka som er greia, men han e bare en sore loser som e mediocre på spillet. Han kan lære mer om han hadde egentlig hørt på ka jeg hadde å si, men han klarer ikke å se gjennom hans egen ego. Og btw, vi skal ikke spille på Sparta, er ganske dårlig på opprør og vi vil spille den serveren til slutt først.
 

Hesus

New Member
Ryktes at folk er overlykkelige for at den verden der er over og samtlige kan nå melde om at de sover mer enn 3 timer sammenhengende hver natt.
 

DeletedUser1363

Guest
Det er bare sannheten. De som spiller på serverer med 6000-8000-10k spillera har mer erfaring en de som spiller med 150-300 MAX 500 spillera. Det er bare facts haha. Og i 10 år siden jeg har begynt å spille, så har jeg vunnet 6 serverer, der på starten av servern det var rundt 8k spillera hver gang. Men you're always free to prove us wrong. I doubt it though.

Og btw, Vaatne, det handler ikke om det er 15 mot 100, eller 100 mot 1000, det handler alltid om taktikk og hvor god du er som allianse. Dokker spilte hver for seg og mange ganger vi bare lurte på hva som skjer.
 

DeletedUser1363

Guest
Du kan ikke finne kronen min siden jeg har vunnet alle mine servera i ¨utlandet¨. Men snart kommer min første på norsk server. :p
 

DeletedUser1312

Guest
Du kan ikke finne kronen min siden jeg har vunnet alle mine servera i ¨utlandet¨. Men snart kommer min første på norsk server. :p
Utlandet? Kunne ikke vært så vanskelig å vinne på de Finske serverne med de 50 spillerne de har :)
 

DeletedUser1363

Guest
Sant, men om eg spilte på de Finske serverne, så hadde vi ikke knust dokker :)
 
Topp