Ryktebørs

DeletedUser1348

Guest
Ryktes at folk faktisk kommer til å være aktive selv etter første uka takket være at opprør, som katta før sydentur, ikke er med på reisen.
 

Fabi2

Active Member
@Hesus hvor ble det av resten av dine kamerater da? Bare halve gjengen du har fått med ser det ut som?

Masse lykke til til alle som skal spille! :)
 

Hesus

New Member
Joda, de strømmer nok på de.

Jeg har mange gode unge disipler å plukke av slik at mengde ikke er noe problem
 

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Stemningen på topp ser jeg :) Ryktes at jeg nesten vurderte å lage en allianse.
 

DeletedUser1384

Guest
Er det noen rykter om at våre polske venner fra Olympia har startet da?
 

Fabi2

Active Member
Ikke sett dem enda nei. Fortsatt mulig de kan komme, men da er de allerede litt på etterskudd
 

DeletedUser1348

Guest
Ryktes at folk har dårlig selvmoral som må komme med tullete bemerkninger selv før begynnerbeskyttelsen er løpt ut. Viser virkelig hva slags innstilling folk har, dette er et eksempel på en ekte lagspiller med håp i alliansen sin spør du meg. :rolleyes:

Ryktes også at Jehovas Vitner's tro på menneske og i Jesus er sterk nok til kanskje å konvertere disse menneskene og muligens åpne sinnet deres for vår frelser.
 

DeletedUser1342

Guest
Litt usikker på hvilken allianse jeg er med i men :p Også litt usikker på hva du mener med "dårlig selvmoral", er ikke akkurat sånn at jeg satser veldig mye med min lille by på ish 1k poeng :)

Bare en liten observasjon av hvilken allianse som har desidert best forutsetninger mtp spillere. Hva dere gjør ut av det, evnt om folk slutter er jo opp til dere.
 

DeletedUser1383

Guest
Det ryktes at vi nå er kommet til 2020 og at å døpe alliansene for navn på minoritetsgrupper er inn:
Så lagt har vi hatt:
"Jegovas Vitner" - som ble til: "fra dør til dør - religion".

Så da mangler man vel så langt:
Allah tilbedere, som kunne blitt til "Ber til Nord"
Sekuell legning bør vel da bli: "Homofilene", som kan byttes til: "Mann mot mann"
Etnisk bakgrunn bør kanskje bli: "Svartingene", som kan byttes til: "Svarte menn"

Ja nytt år og nye gleder på ny server ryktes det ;)
 

bytting

Well-Known Member
Jeg og en annen startet faktisk en allianse i hin hårde dager som vi kalte 'Jehovas vitner':) Alliansemottoet var "kommer snart til en dør nær deg".

Vi var en gjeng opprørere på en erobringsserver for å teste ut det systemet. Fant fort ut at ingen av oss likte det noe særlig - så ble en kort sjenanse.
Men var alltids gøy i de ukene det varte:)
 

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Ryktes at underallianser er "inn" igjen
Ja det er noe med det, alle skal slå seg på lag for å ta 1. plassen. Vi stiller ned grensen til 15 så blir det 1 ally mot 3. Vi har den på 35 så blir det en ally mot resten. Positive med 15 er at det ikke lønner seg å være underallianse med tanke på at du ikke får vinne.
 

DeletedUser1342

Guest
ryktes at oljeriket klatrer betydelig på tabellen og snart inntar 1. plassen
 

DeletedUser1348

Guest
Ryktes at underallianser bare var et rykte for godt til å være sant. :rolleyes:
 
Topp