Diskusjon Ryktebørs

Fabi2

Active Member
Jeg kan bekrefte at den var god for min del. Håper dere andre her også hadde og fortsatt har en fin høytid. :)
 

Fabi2

Active Member
Kan være du kan høre med Bartlomiej, stanislaw og de andre som vant Olympia. Mulig det er en forbindelse. Utover det vet jeg ikke. Er også noen greske her også la jeg merke til. Men de er vel ingen stress for gullkista di. ;)
 

Hesus

New Member
Men seriøst, når dere har fulle dlu byer i hav 55 uten ts så fortjener dere å miste litt ekstra byer
 

DeletedUser1384

Guest
Det ryktes også at ØTAS ser seg nødt til å samarbeide med andre allianser med en ledelse på nesten en million poeng - det står litt i kontrast til at dere mener vi støver ned.
 

Hesus

New Member
Samarbeide nei, vi har kriget mot de siden begynnelsen og grunnen til at vi nå får byene dems er fordi de anså ikke dere ikke som "verdige" nok ettersom dere såvidt har kriget hele servertiden

Hadde dere tatt foten av bremsen i noen minutter så kanskje dere kunne fått litt byer dere også.
 

DeletedUser1342

Guest
Det ryktes også at ØTAS ser seg nødt til å samarbeide med andre allianser med en ledelse på nesten en million poeng - det står litt i kontrast til at dere mener vi støver ned.
Er nok riktig det bontveiten skriver her.
Vi har hatt større kamper med polakkene/new world gjennom hele serveren enn vi har hatt mot dere. Og hatt større motstand. Dere er greie spillere, men grunnen til at dere ligger 1 mill poeng bak oss er at dere er 11 simmere. Eneste aksjonen vi har hatt mot dere tok vi 13 ish byer. Hadde dere spilt skikkelig, med et så godt utgangspunkt, og vært bedre strategisk hadde dere nok lagt foran oss. Vi er også 3 spillere ekstra...

Skal sies at mange servere blir vunnet av de som ligger en god del under, en gang ila serveren. Så det er bare å stå på! Verdenen er ikke avsluttet enda ;)
 

DeletedUser1384

Guest
Rart at dere har hatt større kamper mot dem når de ligger langt bak på krigerranken både polakkene og new world, virker ikke som store kampene det da.
 

DeletedUser1342

Guest
squadron har også slettet alliansen sin og opprettet den 2 ganger...pluss at czarzi jar slo seg sammen med dem...
 

DeletedUser1342

Guest
Anrgipere Allianser:
1Øl og Turn AS1340284
Forsvarere Allianser:
2The Peloponnesian League481380

Angripere Allianser:
2The Peloponnesian League713151
Forsvarer Allianser:

1Øl og Turn AS860069

Vet ikke helt alt dere har angrepet, men dere brukte jo tusenvis av olu for å komme gjennom bontveit og co sine byer i h55 i starten...
Så dere kan jo regen ut sånn ish hvor mye vi har brukt på dere ( av olu) og hvor mye vi har forsvart oss mot dere...
Ikke mye, med andre ord.
 
Topp