Diskusjon Ryktebørs

bytting

Well-Known Member
Ryktes at That Guy gikk til ØTAS som forventet og forutsett, så du får gå inn å se/lete selv, Mr. bytting. :)
Aber, vi lever i en sådan tid hvor "That illoyal guy" er en beskrivelse som vil passe på såpass mange at det er ikke sikkert jeg vet hvem det spesifikt referes til selv om jeg fikk se aktuelle medlemslisten:)
 

DeletedUser1292

Guest
Hehe Fabi2, har kun vært innom NO før, men husker ditt navn. Husker også at du ikke er noe særlig å skryte av. Men hvor har du at jeg er illojal? Jeg quitta NO for å spelle med gjengen min på EN. Var jeg i allianse med deg 1 dag back in the day da jeg ikke kjente noen, også eide vi dere 3 mot 10. Er det dette du husker?:)
 

DeletedUser1292

Guest
Men for all del, sitt gjerne på externals og kos deg mens du blir bært av gjengen din. Ses ingame :)
 

bytting

Well-Known Member
Åj. Shots fired.
7d44c81301658599cf9086f47ebe4255.gif
 

DeletedUser1292

Guest
Bytting, i disse juletider er det viktig å være gavmild. Om du har noe ekstra ost liggende gi det gjerne til fabi2....
 

DeletedUser1292

Guest
Ikke egentlig. Min årsmodel er langt tilbake i forrige årtusen.
 

DeletedUser1342

Guest
Fabi, på tide å komme med et saftig comeback...jeg hentet popcornet men det begynner å gå ut på dato
 

Fabi2

Active Member
Aber, vi lever i en sådan tid hvor "That illoyal guy" er en beskrivelse som vil passe på såpass mange at det er ikke sikkert jeg vet hvem det spesifikt referes til selv om jeg fikk se aktuelle medlemslisten:)
Ryktes at noen følte seg såpass truffet at vedkommende valgte å svare sin egen post her inne. :) Siden Pella er rimelig ny er det jo klart at jeg har referert til en tidligere verden, noe som jeg i etterkant så at dette ikke var plassen å ta det opp på.

Hehe Fabi2, har kun vært innom NO før, men husker ditt navn. Husker også at du ikke er noe særlig å skryte av. Men hvor har du at jeg er illojal? Jeg quitta NO for å spelle med gjengen min på EN. Var jeg i allianse med deg 1 dag back in the day da jeg ikke kjente noen, også eide vi dere 3 mot 10. Er det dette du husker?:)
Beklager, men kjenner meg nok ikke igjen her dessverre. Så hvis du husker noe sånt får du ha gratulerer med å ha bedre hukommelse.
Men du får uansett ha lykke til med å holde ut til sluttspillet starter. :)
 

DeletedUser1342

Guest
*Legger vekk popcornet*
Tar opp strikketøyet...gøyere enn den comebacken der.
 

Fabi2

Active Member
Beklager. Fryktet jeg ville saltet det litt for mye, og det er jo heller ikke alle som liker.

Ser forsåvidt at Sikamaestro skriver "dem" eide "oss" 3 vs 10, når han samtidig var 1 dag i allianse med meg. Klarte ikke helt å skjønne hvordan det ikke indikerer hvor hans tillit lå.. :rolleyes:

Bytting, i disse juletider er det viktig å være gavmild. Om du har noe ekstra ost liggende gi det gjerne til fabi2....
Liker forsåvidt ost, så forstod ikke denne jeg heller. :(
 

DeletedUser1292

Guest
Orker heller ikke finne frem tesjeeia så tror vi lar den ligge, huh?
 
Topp