Diskusjon Ryktebørs

DeletedUser1342

Guest
Ryktes at enkelte allianser har færre allianse medlemmer i tillegg til at noen av de begynte for typ 1 dag siden ;)

Ryktet sier også at man kan forstå mye ut ifra å se hvem som angriper hvem på rankene ;) Er ikke nødvendigvis noen som har gitt vekk informasjon
 

Fabi2

Active Member
Ryktes at når en allianse gjør sin koalisjon offentlig, så gir det vekk informasjon om den koalisjonen. :p

Ryktes at jeg skrev "i skrivende stund" i mitt forrige innlegg. Ikke er jeg spåmann eller lever i fremtiden. Hva jeg skrev stemmer fremdeles, da det gjaldt når jeg skrev det, ikke 1 dag senere. Og en allianse som har færre spillere enn de som er over dem er vel ikke på bølgelengde med dem bare fordi dem ikke har rekruttert like mange spillere.
 

DeletedUser1383

Guest
Ryktes at plassering har mye å si og at det er lurt å tenke på det først og fremst i en oppstart. Det ryktes at det ikke svarer seg å pakte
 

DeletedUser1342

Guest
Dere burde fått murene høyere opp og kun satset på dlu :)
Da hadde dere hvertfall fått villt mye kp til mange byplasser:)
 

Fabi2

Active Member
Er enig der.
Ryktes dessverre at det synes ikke noe mer motivasjon hos dem. :rolleyes:

Ryktes også at "That Illoyal Guy" is back. Random gjetning, men vil tro det må være ØTAS som har plass til slike spillere.
 

DeletedUser1342

Guest
nei ser dårlig ut på den fronten nå, men det har vi vel dere å takke for :p

Usikker på hvem denne "iloyal Guy" er, men ryktet sier derimot at noen av de største alliansehopperne befinner seg i den største alliansen;)
 

bytting

Well-Known Member
Ryktes også at "That Illoyal Guy" is back. Random gjetning, men vil tro det må være ØTAS som har plass til slike spillere.
det har vi vel dere å takke for :p
Usikker på hvem denne "iloyal Guy" er, men ryktet sier derimot at noen av de største alliansehopperne befinner seg i den største alliansen;)
Oh, do tell!
tumblr_m0qmouWpy71r9g4gho1_500.jpg
 

DeletedUser1342

Guest
Ryktet sier at du snart kan hente popkornet bytting :)

Regner med at det blir sydentemperatur her snart :)
 

DeletedUser1384

Guest
Ryktet sier at det ser ut som Sandman sliter litt med en liten spillerflukt, eller mulig det blir laget en underallianse til ØTAS :D
 

Fabi2

Active Member
Ryktes at det skjedde litt i dag, og en ny allianse nådde max medlemmer.

Ryktes at That Guy gikk til ØTAS som forventet og forutsett, så du får gå inn å se/lete selv, Mr. bytting. :)
 
Topp