Ryktebørs

bytting

Well-Known Member
Så 1 spiller guller så mye at h*n alene, ifølge ninni og Skipperen, ødelegger hele serveren altså? :) ikke verst:)
 

DeletedUser1292

Guest
Ikke direkte nei, men nr 1 alliance sto veldig sterkt før denne vedkommende kom på banen og gullet no grønnjævli på eventen og mer :) er vell bare at differansen fra ally1 og neste ble veldig stor. Part of the game tho, men litt kjedelig for alle parter.
 

bytting

Well-Known Member
Jaja, dere får trøste dere med at disse ekstremgullerne er som regel dårlige spillere, og at etter serveren har oppnådd litt størrelse så lønner gulling seg mindre - så da faller som regel ekstremgullerne i fra etter 1-3 mnd els:)
 

DeletedUser1348

Guest
Ryktes at naboene kanskje ikke er så gode som de sier at de påstår at de er, at deres eiendom "sitter på en gryte med gull" :rolleyes: *kremt* *kremt*
 
Sist redigert av en moderator:

Fabi2

Active Member
Så nå begynner dere å klage på våres gullbruk etter hvordan det hele startet? :rolleyes: Vil gjette på at jeg selv har en 1, 2 eller 3 siffer mindre gullbalanse enn deg selv her.
 

DeletedUser1342

Guest
kunne noen lagt ut bilde av topp 3 allys og spillere i de forskjellige?
 

DeletedUser1348

Guest
Så nå begynner dere å klage på våres gullbruk etter hvordan det hele startet? :rolleyes: Vil gjette på at jeg selv har en 1, 2 eller 3 siffer mindre gullbalanse enn deg selv her.
Vi bidrar hele gjengen, men har du hørt ryktene?

Ryktes at Nefeli alene betaler lønna til hele mannskapet bak InnoGames. :p
 

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Ryktes at flere i InnoGames har fått store lønnstillegg etter at sluttspillet her begynte. Det ryktes at skattene på Naxos er mer verdifulle enn de i Green Vault noen gang var, er og kommer til å bli. Med andre ord bidrar jeg til Grepo-historie. o_O;)
Lønnstilegg?? hvor ? Jatakk gjerne sier jeg bare :) Men ellers er det nå sån med spill, noen bruker mye penger, andre bruker ingenting. Sån vil det nok altid være.
 

DeletedUser1348

Guest
Lønnstilegg?? hvor ? Jatakk gjerne sier jeg bare :) Men ellers er det nå sån med spill, noen bruker mye penger, andre bruker ingenting. Sån vil det nok altid være.
Hehe, har sendt en mail til InnoGames, lønnstillegget kommer. ;)

Man kan påstå at det er sløs av penger å kjøpe gull og generelt bruke penger på slike ting, men da igjen så hvis man alltid skal spare på disse penga så ender man opp grisk. Jeg ser på det slik at de som velger å skyte inn en hundrings eller en høvding lever et gøyalt liv der de velger å bruke penger på noe de interesserer seg for. Med det mener jeg ikke at hvis man ikke bruker penger på Grepolis så lever man ikke et gøyalt liv altså, men er stilig å se folk dedikere seg så mye til det punktet der de velger å bruke penger. Nå er spillet lagt opp til at man må nesten skyte inn litt penger for å holde tempoet gående med administratorer og slikt, men fortsatt... Artig å se. :p
 

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Ikke glem at hvis du sitter inne å spiller grepo istedenfor å dra ut på byen =) Da er det lett å forsvare gullbruket sitt =)
 

bytting

Well-Known Member
Hehe, har sendt en mail til InnoGames, lønnstillegget kommer. ;)

Man kan påstå at det er sløs av penger å kjøpe gull og generelt bruke penger på slike ting, men da igjen så hvis man alltid skal spare på disse penga så ender man opp grisk. Jeg ser på det slik at de som velger å skyte inn en hundrings eller en høvding lever et gøyalt liv der de velger å bruke penger på noe de interesserer seg for. Med det mener jeg ikke at hvis man ikke bruker penger på Grepolis så lever man ikke et gøyalt liv altså, men er stilig å se folk dedikere seg så mye til det punktet der de velger å bruke penger. Nå er spillet lagt opp til at man må nesten skyte inn litt penger for å holde tempoet gående med administratorer og slikt, men fortsatt... Artig å se. :p
Trenger ikke å være flaue for at dere guller Elsis:) Trenger ingen lang forsvarstale, er bare et spill dette tross alt:) Kos dere:)
 

DeletedUser1348

Guest
Trenger ikke å være flaue for at dere guller Elsis:) Trenger ingen lang forsvarstale, er bare et spill dette tross alt:) Kos dere:)
Åja nei er ikke flau, har gulla godt og meget til tider jeg hehe ;)

Ikke glem at hvis du sitter inne å spiller grepo istedenfor å dra ut på byen =) Da er det lett å forsvare gullbruket sitt =)
Spørs på hvor mye penger en har det ;)
 

bytting

Well-Known Member
har gulla godt og meget til tider jeg hehe ;)
:)



Men hvor ble det av Skippern? Sikkert ute på byen han da.
fc2.gif
 
Sist redigert:
Topp