Ryktebørs

bytting

Well-Known Member
Vinner dere da?:)

Noe spennende spill å skrive hjem om da? Eller er det som antydet over at kosen mest består i å glede seg til neste gullpakketilbud?

I så fall er det kanskje forståelig at mitt fravær ikke legges så godt merke til, da det er så mye å savne at det er fort gjort å forsvinne i mengden.

:)
 

DeletedUser1348

Guest
Ryktes at ting går så sakte at jeg kunne tatt meg en tur til Sverige og tilbake med 6 timers reise med full inaktivitet og kun steget med omlag en til to nivåer på en bygning.
 

bytting

Well-Known Member
Oi er du her enda, helt glemt deg ut jo :) Merker ikke fraværet av deg inne på grepo :)
DydodJcX0AABM-Y.jpg
 

DeletedUser670

Guest
Nå må jeg ta opp det tema jeg aldri liker å ta opp... Men når vi får slike ekstrem gullere som det er her inne nå så er jeg ikke noe mulighet lengre. Det er en jævlig treig server som gjør at folk bruker mye mer gull forståelig nok det, har selv investert i gull.. men visse her inne bruker like mye gull på en dag som jeg kan ha en måned?? At noen bruker over 25k gull på en dag er så jævlig latterlig at det er til å le av. Dere dreper serveren før den har startet. Har alltid sagt en kan bruke penger etter lommeboka men dette her ser jeg ikke helt løysningen på. Evt må Inno slutte å lage disse trege serverene.
 

DeletedUser1342

Guest
Nå må jeg ta opp det tema jeg aldri liker å ta opp... Men når vi får slike ekstrem gullere som det er her inne nå så er jeg ikke noe mulighet lengre. Det er en jævlig treig server som gjør at folk bruker mye mer gull forståelig nok det, har selv investert i gull.. men visse her inne bruker like mye gull på en dag som jeg kan ha en måned?? At noen bruker over 25k gull på en dag er så jævlig latterlig at det er til å le av. Dere dreper serveren før den har startet. Har alltid sagt en kan bruke penger etter lommeboka men dette her ser jeg ikke helt løysningen på. Evt må Inno slutte å lage disse trege serverene.

Enig med deg her, en så stor mengde gull er usmakelig å bruke. Dette har vi mange eksempler på opp gjennom årene (trenger ikke nevne nicks).
 

bytting

Well-Known Member
spess den ene alliansen :)
Asymmetrisk dette altså, som i at det er en allianse som står for saikogulling?:) Alliansen du spiller i dette da, eller den du spiller mot?:)

Det gjør jeg Bytting, men jeg tror neppe spillere på serveren vil at serveren skal dø ut etter mindre enn en måned? :)
Du vet jo meg, jeg er jo lett påvirkelig og omgjengelig to a fault:) Er blitt så vant til at når noen tar opp problemstillinger på ryktis så er fast prosedyreå avfeie og latterliggjøre dem som dårlige tapere:) Følger bare trenden jeg:)

Men sånn bortsett fra det så preker dere jo til koret:)
 

DeletedUser1383

Guest
Asymmetrisk dette altså, som i at det er en allianse som står for saikogulling?:) Alliansen du spiller i dette da, eller den du spiller mot?:)


Du vet jo meg, jeg er jo lett påvirkelig og omgjengelig to a fault:) Er blitt så vant til at når noen tar opp problemstillinger på ryktis så er fast prosedyre å avfeie og latterliggjøre dem som dårlige tapere:) Følger bare trenden jeg:)

Men sånn bortsett fra det så preker dere jo til koret:)

Det ryktes at xXShipperXx er inne på en problemstilling som er reel og man ser etter løsninger i stedet for å latterliggjøre eller kalle noen for dårlige tapere, for det er ikke det dette går i ;)
Ubalanse så tidlig på en server er ikke noe kjekt for noen av spillerne :)
 

DeletedUser1292

Guest
Nope, thats the way this game works. For de som ikke liker ujevnheter og heftige gullspendere, gjør som Bytting. Vær heller aktiv på forums ;)
 

bytting

Well-Known Member
Nå var det kanskje ikke meg som klagde over ekstremgullling og skjevhet, men Skipperen og Ninni.


Tolker svaret ditt utover det som at det ikke var bred nok interesse på serveren for å sette opp et bolverk mot ekstremgullling og uinteressant spill.

Tja, er vel ikke noe nytt så skal ikke late som om jeg er overrasket. Men alltid synd når det ikke bærer frukter å tenke nytt såklart.
 
Sist redigert:

bytting

Well-Known Member
Dont hate the player....
Sant det. Noen som driver med hat mot spillere igjen da? Vært et prb på senere servere, dumt hvis det fortsatt er i live.

Har det noe med ekstremgullling en på serveren å gjøre, eller mente du å bringe opp ett separat tema?
 

DeletedUser1292

Guest
Æ e ny på norske servers så vetikke. Tror ikke det. Mange guller litt i ny og ne, men vi har vell bare 1 ekstrem på servern her ettersom æ vet :)
 
Topp