Ryktebørs

DeletedUser823

Guest
Lurer på hvem som er taperen her? Kan i alle fall ikke være henne som lever et lykkelig uvitende liv, ryktes det.
smiley_emoticons_kaffee2.gif
Nei altså om det gjør deg glad, så kan vi si det er meg.
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
 

DeletedUser823

Guest
Det ryktes at noen lager seg en "god" spøk, før dem blir til en/ett spøk(else).
 

DeletedUser1350

Guest
Det ryktes at noen lager seg en "god" spøk, før dem blir til en/ett spøk(else).

Er det mangen av dem?
Det ryktes at neste gang man skal påstå at jeg er en gammel dame med barn som er fra 5 klassealder til 22 års alderen og med barnebarn, samt så kraftig overvektig at man kommer i kategorien med fedmeproblem, så bør man sjekke fakta først i stedet for å bare lage en tullete sannhet for å pleie egoet.
smiley_emoticons_kaffee2.gif

(Hun det gjelder har sist jeg hørte fra henne nå stått frem med akkurat dette og tjener gode penger på å være smellfeit)
Hun er gått fra en jeg kjenner, til å bli en jeg liker å være sammen med og glad for å være i familien meg.
Det ryktes at når Foxxen har sagt dette, ønskes dere alle lykke til videre - Foxxen out.
Mitt Idol, jeg etterligner når jeg er på fest mm:
 

DeletedUser760

Guest
Ryktes at i&f ble nødt til å kvitte seg med noen fs i dag for å få ledige innbyggere til den nye eventen :rolleyes:
 

DeletedUser1369

Guest
Ryktes at ICE er ute og lufter flammeskip idag, men at få returnerer :(
 

DeletedUser1350

Guest
Det Ryktes at besettelsen til Drake fortsetter på DK i form av PM:
Til Info Drake kjenner jeg til 3 stykker som heter Trond.
Trond 1 = Alzur fra Os
Trond 2 = Turbopanser - husker ikke i skrivende stund - kommer sikkert på det, men rimelig uvesentlig
Trond 3 = Hoggen/ Wasadu - som har sluttet. fra Bergen
Skal du sende pm til folk, så hold deg i Norge, slik at du kan være der du ikke driter deg ut fordi du der har dine ltrofaste lakeier.
På DK Driter du deg nemlig skikkelig ut. Slutt å plage folk - din stølling
smiley_emoticons_ins-auge-stechen.gif
 

DeletedUser1350

Guest
"Det ryktes" at Foxxen aka Daenerys trives i Dragonstone i Nord/ øst på Nordics x (tx3) og gleder seg til at VU slippes 1. mai 2019.
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif

Stille og rolig og ikke minst mye billigere
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif
og man kan selv velge hvilken by man alltid kan beholde og mye mer, som er mye lenger fremme en her.
 

DeletedUser823

Guest
"Det ryktes" at Foxxen aka Daenerys trives i Dragonstone i Nord/ øst på Nordics x (tx3) og gleder seg til at VU slippes 1. mai 2019.
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif

Stille og rolig og ikke minst mye billigere
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif
og man kan selv velge hvilken by man alltid kan beholde og mye mer, som er mye lenger fremme en her.
Velkommen tilbake, det er litt stillere og roligere i h35 ja. Det er helt rett.
 

DeletedUser1350

Guest
Velkommen tilbake, det er litt stillere og roligere i h35 ja. Det er helt rett.
Tror nok Nordics x og server tx 3 og plassering nord/ øst (nesten midt i smørøyet) som åpnet i midten av februar, er noe helt annet en hav 35
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif
Lamia.
InnoGames henger langt bak dem som leder innen en vis type spille. Det InnoGames begynner å se så vidt på, er allerede implentert i andre game, som også er mye billigere. Er man aktiv en dag, tjener man poeng, slik at man faktisk daglig kan får gullklubb fordelene. Her må alt kjøpes.
Så tilbake til NO skjer aldri.
smiley_emoticons_kaffee2.gif

DK, kanskje, når jeg blir litt mer frisk igjen. - Har en del gode venner der jeg er i fin kontakt med
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
 
Topp