Ryktebørs

DeletedUser823

Guest
Så lenge man ikke heter Liberosiss er nok det tingen. Ryktes at det ikke er greit med 2 brukere på 1 server.
smiley_emoticons_ins-auge-stechen.gif
Det ryktes at liberosis er min firemenning, og ikke meg. De som tror at vi er samme person er rett å slett ikke helt gode.
smiley_emoticons_daumendreh2.gif


Videre ryktes det at du gjerne får sende ticket til dansk support, om du mener jeg ikke får lov til å ha 2 brukere på 1 server. Kjenner nemlig dansk cm. ;)
 

DeletedUser1350

Guest
Det Ryktes at noen har vært salty/ bitter siden sept 2018, fordi Foxxen hadde karakter nok til å velge noe vekk. Foxxen var rett og slett ikke interessert i å spille med snusk og fanteri, stolt av det også, ryktes det.
smiley_emoticons_freu-dance.gif

Alle kan jo se noen tar det tungt, både i heksejakt, usannheter. Noen bør satse på å få krone for Grepolis største nettroll i 2018 og 2019, ryktes det
smiley_emoticons_kaffee2.gif
 

DeletedUser823

Guest
Det ryktes at jeg ikke er irritert over at foxen valgt å forlate oss.
For min del så var det nå helt greit, du ga meg nå mange byer etter du forlot. :p
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser823

Guest
Rygtet har det, at nepotisme er et fremmed ord på dansk.



giphy.gif
Ryktet har det til at hele greia var en spøk men men. :eek:
Var nå jeg som sendte ticket om at jeg var inne på feil bruker. :p En grunn til at bytting ikke fikk hele meldingen.
smiley_emoticons_irre4.gif
 

DeletedUser823

Guest
Ryktes at det er en kjent fortelling fra Æsop kalt "Ulven kommer" eller noe, som noen bør lære av.
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif
Nå er nå alt dere faktisk vil høre, at jeg innrømmer at jeg jukser. Så var det det dere fikk høre også. ;)
 

Fabi2

Active Member
Ryktes at drake50 var blant dem som følte seg truffet av ryktet mitt.
smiley_emoticons_baby_taptap.gif
Men det kan fort være flere også.
smiley_emoticons_lol.gif
 

DeletedUser1350

Guest
Det ryktes at jeg faktisk ble rapportert på .dk, og ikke var jeg så god venn med cm heller. :eek:
Fikk visst straff. Får vel fortsette å lyve så det tyter ut av ørene på .no i stedenfor.

http://prntscr.com/mnhyyj

Det ryktes at det gjerne er best for deg å holde deg på NO da, ettersom det er litt andre regler for deg der grunnet nepotisme, i forhold til reglene på DK.
smiley_emoticons_ins-auge-stechen.gif

På Knossos ble det ikke noen straff ryktes det i lignende situasjon.
For alle oss andre som liker rent spill, kan jo DK med regelverk som følges være tingen, ryktes det
smiley_emoticons_kaffee2.gif


 

DeletedUser823

Guest
Det ryktes at om jeg skal følge ninni sin fjerdemenning sitt eksempel.. Så får jeg vel lage en blogg nå. Bloggen blir å hete, "Hvorfor du aldri burde spille .no". Dette er selvsagt fordi man ender nesten opp med å vinne 1mnd inn i en server. Hvorfor? Fordi fienden ghoster. Eksempler? Ninni på knossos. Enda ett eksempel? Ninni på Lamia (er jo allerede i gang med ia).
 

DeletedUser823

Guest
Det ryktes at det kanskje var derfor det står at det er ia? Jeg forstår at ikke alle kan være som lesehesten, som faktisk leser det som står skrevet. :eek:

Om du faktisk vil ha 2 ninnieksempler som var ghosting.. Ja da får du ett eksempel til. Ninni på Juktas.
 

DeletedUser1350

Guest
Det ryktes at om jeg skal følge ninni sin fjerdemenning sitt eksempel.. Så får jeg vel lage en blogg nå. Bloggen blir å hete, "Hvorfor du aldri burde spille .no". Dette er selvsagt fordi man ender nesten opp med å vinne 1mnd inn i en server. Hvorfor? Fordi fienden ghoster. Eksempler? Ninni på knossos. Enda ett eksempel? Ninni på Lamia (er jo allerede i gang med ia).

Har vi en ny Vidar Johnsen - tidligere Vamp vokalist, har gjerne ikke bedre å ta seg til ,sier ryktene.
 

DeletedUser823

Guest
Sier du at din fjerdemenning ikke hadde noe bedre enn å lage en liknende blogg? Jeg luftet bare tanken om å gjøre noe liknende jeg. Forskjell på å gjøre noe, og å vurdere noe.

Det ryktes at dette var dagens dose av drake. :p Får si ifra om dere skulle trenge mer.
 

DeletedUser1350

Guest
Sier du at din fjerdemenning ikke hadde noe bedre enn å lage en liknende blogg? Jeg luftet bare tanken om å gjøre noe liknende jeg. Forskjell på å gjøre noe, og å vurdere noe.

Det ryktes at dette var dagens dose av drake. :p Får si ifra om dere skulle trenge mer.

Det ryktes at sannheten om blogging og NinaB har jeg fremdeles ikke fått se denne påståtte bloggen, du Drake50 ville jo gi meg info om den, men da måtte vi ta det på skype. (Finnes jo regelverk for hva man kan ta ingame på grepolis sine egne sider). Har du lyst til å blogge Drake50 kan du jo prøve deg på en rosablogg. Du kan vel ta å kontakte med henne, hun tjener penger på blogging, så vil tro hun kan gi deg tips.
smiley_emoticons_kaffee2.gif
 

DeletedUser823

Guest
Det ryktes at sannheten om blogging og NinaB har jeg fremdeles ikke fått se denne påståtte bloggen, du Drake50 ville jo gi meg info om den, men da måtte vi ta det på skype.
Det går noe underlig rykte, om at bloggen er blokkert fra å sendes ingame. Dette kommer vel av at det var noe brudd på reglene eller noe slikt (ikke husker jeg).

Videre ryktes det at jeg må være litt stille, fått sånn kjeft fra vennen min mafa.
smiley_emoticons_daumendreh2.gif
 

DeletedUser1350

Guest
Det går noe underlig rykte, om at bloggen er blokkert fra å sendes ingame. Dette kommer vel av at det var noe brudd på reglene eller noe slikt (ikke husker jeg).

Videre ryktes det at jeg må være litt stille, fått sånn kjeft fra vennen min mafa.
smiley_emoticons_daumendreh2.gif

Foxxen lurer på hvordan du forholder deg til det faktum at du er opphengt av henne,(og andre som tar avstand til deg) med tanke på at ut fra det jeg har skjønt vet hun knapt nok om din eksistens. Hun lever et liv uten gaming, driver med blogging, jobber, har hobbyer og ut fra det jeg har fått inntrykk av, er hun mest opptatt av sitt barnebarn og kommende barnebarn. Altså du eksisterer ikke i hennes tanker eller hverdag. I din hverdag går det i gaming, sinne/ bitterhet/ hevn osv.
Lurer på hvem som er taperen her? Kan i alle fall ikke være henne som lever et lykkelig uvitende liv, ryktes det.
smiley_emoticons_kaffee2.gif

 
Topp