Ryktebørs

DeletedUser343

Guest
Husker ikke at vi fikk noe info ang. hvorfor spilleren ghostet (hvem enn det var..)
 

bytting

Well-Known Member
Kan ikke svare for sikkert på hva dere fikk.

Mulig at noen tenkte at dere var mer mottakelig for info etter at rusen hos dere fra å fråtse spökbyer var lagt seg, men ble så avglemt. IDK.

Mulig at noen tenkte at dette ville blitt mottatt som, i motsetning til info for refleksjon, informasjon som forslag til en prosedyre for hvordan dere kunne knekke flere til å ghoste, og at det ikke ville vært uforenlig med hvordan det hadde vært en rød tråd i hvordan dere forholdt dere til den type diplomati forut. Men IDK.
 

DeletedUser343

Guest
De som ghoster, velger å gjøre det selv. Om vi hadde påvirkning eller ei, er opp til dem.
 

bytting

Well-Known Member
Fint at vi er enige om noe da siden du (egentlig) gjentar det jeg skriver.

Likeledes, om noen synes det er et interessant spill å drive med nattangrep til folk ghoster velger de selv, om de ender opp med folketomme servere(litt fortere enn ellers), er opp til dem.
 

DeletedUser343

Guest
Ja, skrev det bare litt mer konkret og kortfattet :)

Ikke alle som har fått med seg at det finnes av-knapp på appen og at tropper kan flyttes bort hvis de er redde for å miste de :p Ganske fornuftig tiltak det, angriper får nada kp og forsvarer beholder troppene og nattesøvn :)
 

bytting

Well-Known Member
Det "det er bare å slå av appen" har vel alltid vært et flåsete argument? Spesielt opp mot kjernen i det jeg sier her.
 

DeletedUser343

Guest
Enkleste argumentet jeg kom på. Har du en annen løsning på et problem som egentlig ikke er et problem når det fins løsninger utenom ghosting?
 

Fabi2

Active Member
Ryktes at det er lenge siden det var rykter på ryktis her.
smiley_emoticons_daumendreh2.gif
 

DeletedUser823

Guest
Det ryktes vel at 1 person ghostet hos oss, og 1 person ghostet hos dere. Vår spiller var også større, men for all del, fortsett å klage.
 

bytting

Well-Known Member
At det går an....

Kan ikke si annet enn man blir minnet på hvorfor jeg kaller dere fjortisser med markeringsbehov.

Helt frivillig å lese det jeg skriver. Det som en funderer på er det tilsynelatende behovet dere har for å svare på det jeg skriver, når dere ikke leser det jeg skriver. Mulig løsningen på problemet er å finne dere online-kurs els som lærer dere å håndtere kritikk...
 

DeletedUser343

Guest
Mulig løsningen på problemet er at du slutter å svare på det vi svarer.
 

bytting

Well-Known Member
Tja, eller mulig en bedre løsning på problemet er at dere bare tar til etteretning at det på ingen måte er min last å fasilitere for at ryktiss skal være en forlengelse av ekkokammeret. Som i feks bare la være å svare om dere ikke evner å komme med saklige motsvar, heller enn å møte opp mannsterke for å spamme ned ryktiss med en parademarsj av diverse hersketeknikker hver gang det sies noe som oppleves dissonnant ifht samstemtheten i ekkokammeret, slik at poenget forsvinner i en endeløs tåkeheim av stuck on repeat som ingen gidder lese.
 

DeletedUser823

Guest
Det ryktes at det kun var 1 spiller som ghostet hos dere, så da blir det ikke så vanskelig å vite hvem. Spilleren klarte ikke angrep på dagen, og det var ikke nattangrep som det gikk på med den spilleren. Ser derfor ikke at du skal si spilleren ghostet pga våre systematiske nattangrep, da det ikke var noe som ble gjort på det tidspunktet.
 

bytting

Well-Known Member
Det ryktes at det kun var 1 spiller som ghostet hos dere, så da blir det ikke så vanskelig å vite hvem. Spilleren klarte ikke angrep på dagen, og det var ikke nattangrep som det gikk på med den spilleren.
Dette er i beste fall bare synsing. Da forholder jeg meg heller til det spilleren rakk å si før han forsvant, a la at han ikke var returnert til grepo etter noen års pause for å bli vekket om natta dagesvis på rad.

Ser derfor ikke at du skal si spilleren ghostet pga våre systematiske nattangrep, da det ikke var noe som ble gjort på det tidspunktet.
Nå fabulerer du ifht hva som er fakta. Jo, det ble gjort i dette tidspunktet. Det ble jo gjort på hele serveren, fra start til slutt. Eneste som varierte var graden av intensitet i det. Høyest var intensiteten under eventen, og aller høyest nettopp i det tidsrommet spilleren ghostet.
 
Sist redigert:

DeletedUser1342

Guest
Lite sprøsmål, siden jeg utrolig nok ikke gidder å lese de siste 20 sidene med krangel.

Ble det delt ut noen bytting priser?
 

DeletedUser823

Guest
Lite sprøsmål, siden jeg utrolig nok ikke gidder å lese de siste 20 sidene med krangel.

Ble det delt ut noen bytting priser?
Nei det ble ikke det. I hvert fall ikke om det med at de siste 20 sidene er krangel stemmer.
 

bytting

Well-Known Member
Kent Hovind-prisen:

Kent Hovind-prisen går, ikke uventet, til Nuts for hans årelange fordypning i løgnen som metode, og forpliktelse til å være aletheiafiliens nemesis. Hans Kaptein Ahabesque besettelse med enkeltspillere. Hans dedikasjon til å demonstrere Dolos' erkjennelse: måten man holder løgnen på vannet er ikke å lyve så lite som mulig, men å lyve så mye som mulig - for deretter å slå opp sirkusteltet rundt løgnene og overdøve sansene med histrioni, non sequitører, det absurde, det hysteriske, personangrep - en stående buffet av alt direktøren av løgnens sirkus har å servere sine gjester, og som en flittig servitrise flyter han rundt med gratis påfyll av ferske løgner - for slik håpe at han greier kvele sannheten i en tåkeheim og kakafoni av løgner og deres svirebrødre.

(ref: en rekke innlegg siste halvdel av Januar)

Sitater fra juryen:

.no's Christopher Nolan. Inception ... med løgner .. en løgn inne i en løgn inne i en løgn inne i en løgn @infinitum.

Lindrer savnet av Alex Jones!!

I følge kilder er han Sarah Sanders coach!

Hva hadde online fremmedordbøker gjort uten Barbara, han står alene for brorparten av oppslagene!


mFaAOn2.jpg
 
Topp