Ryktebørs

bytting

Well-Known Member
Og jeg hadde rett i det som står der. Har forklart hvorfor tidligere. OM du sliter med hukommelsen, du ghosta...
Og sånn ser det ut når Nuts skal svare saklig(lizzm)

En non sequitur av astronomiske proposisjoner.

Og sånt forventes det at jeg drive og bevise noe opp mot, til tross for at jeg har bevist det utførlig og omstendelig ørten ganger før? Til tross for at det aldri har vært min oppgave å bevise det i utgangspunktet?

Er vel kommet til et punkt hvor man bare kan slå på sin sunne fornuft og se klart og tydelig hva dette er for noe, er jo åpenlyst hva det er slags karakter vi opererer med her.
 
Sist redigert:

bytting

Well-Known Member
Kent Hovind er en legende. Han har gjort et levebrød av å debatere på en bisart usaklig måte. Ikke verst lizzm.

Er kanskje litt for spesielt interesserte, så forventer ikke at man vet man han er. Jeg er jo som man sikkert har oppdaget litt over snittet opptatt av slikt som logikk, argumentasjon og slikt. Har sett et par debatter med han, faskinerende.

Er vel sikkert noen av dere som er i et alderssegment hvor en vurderer yrke/karrierevei og slikt. Så da vet dere det, usaklig argumentering er visst noe man kan gjøre på profesjonelt nivå.
 

bytting

Well-Known Member
Mye avsporinger, ja. Legger bare ut siste innlegg som hadde noe som helst med Knossos å gjøre. Sånn bare fordi. Ligger ingen implisitt forventning om svar altså, er helt åpent for enhver lizzm.

Får komme med en kjapp analyse siden det var så stor etterspørsel etter min perseptive begavelse.






Du svarer forsåvidt på ditt eget spørsmål, med din hysteriske oppskjørtethet og trang til hovering. Det speiler dramaturgien ingame. Man har et gjeng som har vært helt oppsatte på å vinne, nærmest viskeral trang til det, allerede før serveren starta.
Symptomatisert ved innhenting av danske gullgrossister og nattangrepsstrategi(noen kaller nattangrep dedikasjon, andre kaller det mangel på folkeskikk. Kjært barn har mange navn) osv.

Mot et gjeng som bare vandret inn på serveren uten å ha tenkt så voldsomt over om de skulle spille der eller ikke, og bare ble med på et lass lizzm osv.

Man vinner ikke om man ikke vil det(nok). Er som jeg alltid har sagt, det er alliansen som vil det mest som vinner.


Kan ikke si at jeg er så veldig butthurt over at dere hadde en del hakk større motivasjon enn oss for å vinne. Vet ikke akkurat hvorfor jeg burde være det heller.

:)
 

bytting

Well-Known Member
Jau, får dele ut noen priser da. Siden dere ble så lei dere ved tanken på at det kanskje ikke ble noe av.

:)
 

bytting

Well-Known Member
Første pris er Stieg Larsson-prisen.

Prisen går til Samurai for hans innsiktsbringende levendegjøring og synliggjøring av kvinnehat, samt surmaget galle og bistrigheter forøvrig. Gratulerer!

(Ref: bøtte med innlegg fra midten av side 12 mot side 13(mesteparten slettet/sensurert))

VG4iyOH.jpg
 

bytting

Well-Known Member
Neste ut er DRAMA QUEEN!-prisen:

DRAMA QUEEN!-prisen tildeles Shippern for hans utrettelige innsats for at alle skal innse at dems krangling, drama og oppstyr er latterlig(HAHAHAHAHA), i motsetning til hans egen krangling, drama og oppstyr som er ironisk.
Samt hans etterstrebelser for å avdekke den usunne kulturen på .no med gammelt fiendskap og slagg som henger igjen og blomstrer opp server etter server. Noe han har førstehåndskunnskap til etter å ha sittet midt i smørøyet for og deltatt i selv.

Juryen vil også berømme hans utvisning av liberale og tolerante holdninger ovenfor CAPS LOCK-BRUK!


(ref: flere innlegg spredt utover ryktiss, hovedsaklig første halvdel els)
t4elvKX.jpg
 

bytting

Well-Known Member
<<Festbrems>>-prisen:
<<Festbrems>>-prisen går til Czared for å ha gestaltet rollen som "han naboen der man er på fest som kommer på døra med jevne mellomrom for å klage på at musikken er for høy." At han kommer inn og slenger av seg en dans i lag med i ny og ne, når han hører maccarena-sangen feks, er jo bare koselig.
zACwNUu.jpg
 

bytting

Well-Known Member
Neste utdeling er Bertrand Russell-prisen:

Bertrand Russell-prisen går til Gulpis for hans banebrytende fotarbeide innen logikk, nærmere bestemt logiske feilslutninger, som eksperimenter for å utprøve forumets robusthet ved å teste hvor høy frekvens av logiske feilslutninger innlegg kan ha før forumet, eller internett i det hele tatt, imploderer.

(Ref: med en høy frekvens gjennom hele ryktiss. Juryen fremhever som eksempel: innlegg #1154 https://no.forum.grepolis.com/index.php?threads/ryktebørs.1821/page-58#post-26854)

SiQ0lKS.jpg
 
Sist redigert:

bytting

Well-Known Member
Lesehest-prisen:

Lesehest-prisen går til Drake for hans evne til å øke volumet av innhold på forumet/ryktebørsen. Hans blikk for trivialiteter og talent for å melke disse gjennom nitidig og urokkelig kverulering sprenger grenser for hva vitenskapen hittil har ansett praktisk mulig, temaer/diskusjoner som man vanligvis ville budsjettert til en halv side har Drake klart svelle til 10 sider. Dette til glede for alle leselystne!

Sitater fra juryen:

Drakes blikk for det trivielle og irrelevante minner en om en Messi's blikk for pasninger!

Ingen har gjort mer for dasslektyren i moderne tid enn Drake!

(Ref: sånn ca jevnt og trutt utover ryktiss)


gKIRvvN.jpg
 

bytting

Well-Known Member
Stråmann-prisen:
Stråmann-prisen går til Lysimachos for hans tilbørlighet til å hisse seg opp over innlegg han strengt tatt ikke har lest. Tid er vår tids knappeste ressurs, juryen berømmer kreativiteten utvist, når en ikke har tid til å mer enn skumlese, til å lage stråmenn over innleggs innhold .. sånn at en kan fyre seg opp ... over noe man ikke har lest...

(Ref: ved flere anledninger utover ryktiss. Juryen fremviser de 2 ferskeste som eksempler:
Ryktebørs
Ryktebørs
)


uUyevgT.jpg
 

DeletedUser823

Guest
Ja:) Litt sånn silence of the fjortiss' els:)


:)
Nei altså de diplomene dine er faktisk de beste innleggene du klarer å legge ut. Eneste å klage på er vel at innlegget du refererte i prisen gulpis vant, ikke akkurat stemte overens med det diplomet var. Gir jo mening å angripe folk for å ta de offline, gjør det ikke det?
 

bytting

Well-Known Member
Nei altså de diplomene dine er faktisk de beste innleggene du klarer å legge ut
Iom at de er en oppsummering av det jeg har sagt(på en måte) så er kanskje ike det så rart:) Men takk:)

Eneste å klage på er vel at innlegget du refererte i prisen gulpis vant, ikke akkurat stemte overens med det diplomet var. Gir jo mening å angripe folk for å ta de offline, gjør det ikke det?
Håper de fleste som har spillt i mer enn feks 14 dager els skjønner at det gir fordeler å angripe når FI er offline, ja:)
 

bytting

Well-Known Member
eller for å være litt mindre lakonisk/litt mer semiseriøs:

Feilslutningen i innlegget er uthevet:
Vi angriper jo ikke folk for å vekke de. Vi angriper folk tidlig på morgenkvisten nettopp for å ikke vekke de. Din søvn er vell nettopp den samme uansett når på morgenkvisten vi skulle finne på å angripe :)

For å være forut for min tid: ja, jeg er klar over at det er en annen måte å tolke den setningen på, samt at det gjerne er den andre tolkningen som er det som var ment. Dog, problemet der er at innlegget i sin helhet blir like tåpent i det lyset også.

Så hadde den en viss komisk scwhung, som kortslutning, over seg. Kunne sikkert valgt en av de multidiøse andre feilslutningene hans som eksempel, men de var gjerne mer konvulerte. Denne var litt rett frem og komisk. Litt sånn Rema 1000 lizzm.




Til det andre: Er det å forstå slik at dere er oppriktig når dere ha det til at dere tror at det er et premiss når jeg/vi tar opp dette med systematiske nattangrep at vi ikke skjønner at det gir en potensiell fordel å angripe om natten/tidlig morgen?

Om så kan jeg godt ta det til etteretning(at det skulle være oppriktig altså), men da vil jeg anmode dere tar det til etteretning at hele det spielet og den måten å imøtekomme det på bare best kunne oppfattes som bortflåsing fra å forholde dere til poenget, nemlig hvor usunt nattangrep satt i system er.


For å være forut for min tid igjen: at nattangrep ble tatt opp handler ikke om at noen vinner på det/noen taper på det. Å anta det vil bare være en regresjon til et barnslig og naivistisk narrativ(no offense).

Forsåvidt det samme narrativet dere har helt tennveske på hele veien ... siden minst fra midten av Heraklion lizzm ... og forsåvidt brukt(tilsynelatende) som en måte bortfjase alt dere oppfatter som dissonant ifht det narrativet, også dette med nattangrep.

At systematisk nattangrep taes opp hander ikke om vinn/tap, det handler ikke en gang om Knossos. Det handler i essens om at tilnærmingen den helt store majoriteten(på opprør.no) har til spillet er uforenlig med et sånt døgnåpen butikk-opplegg systematisk nattangrep presser frem.

Med konsekvens at man bare kveler .no ytterligere(når en spiller ghoster fordi h*n ble tilstrekkelig forbannet på det opplegget burde det gått opp en lyspære hos dere, men det er nå så).
 

bytting

Well-Known Member
Husker ikke nicket faktisk. Trenger sikkert ikke å potensielt henge ut noen på ryktiss uansett.

Nicket er forsåvidt ikke det viktigste. Det viktige er at når noen ghoster i et drittsinne så er det fort et symptom på noe. Så kan man godt si at hele måten han håndterte det på, med å bare ghoste, ikke var så profesjonelt, men det er nå fortsatt et symptom.

Det viktige trenger heller ikke være at/om noen ghoster eller slutter(på den aktuelle verdenen). Men at når en server er avsluttet så tenker vel alle i en eller annen forstand over hvorvidt man skal starte på en neste. Sikkert mye og mangt som påvirker det,men om man må ta med i det regnestykket at man må forvente, om man skal henge med lizzm, å måtte stå opp 2-4 ganger i uka(inkludert søndager) klokken 5 om natta, så blir det fort til at %andelen som fortsetter går ned.
 
Topp