Ryktebørs

DeletedUser823

Guest
Ryktes at hvis så er tilfellet ville jeg heller tolket påpeking av daglig utmerkelse som et argument for hvor død verdenen er fremfor det motsatte.
Ryktes også at jeg lurer på hvordan man kan flexe på noen andre. Tror jeg må spørre en viss skald om det..
smiley_emoticons_confusednew.gif
Det ryktes at om du rykter noe som gir mening, så ryktes det at ryktet får et svar.
 

DeletedUser823

Guest
Ryktes at hvis så er tilfellet ville jeg heller tolket påpeking av daglig utmerkelse som et argument for hvor død verdenen er fremfor det motsatte.
Hvordan gir det mening?
Slik jeg forstår det så mener fabi at jeg tolker hans originale rykte, eller mitt som at serveren er "levende"? Er det riktig tolket?
 

bytting

Well-Known Member
Har nok avsluttet tilbudet med salærfrie norsklærerkonsulentsessions. Så om du vil ha det forklart må vi bli enig om et honorar først.
 

DeletedUser823

Guest
Da får jeg heller leve videre uten å vite hva fabi mener, så sannheten for meg vil alltid være at hans innlegg ikke ga mening. :)
 

DeletedUser823

Guest
Det er jo alltids ett alternativ. Behagelig å skape sine egne sannheter, sikkert.
Vi skaper nå alle våre egne sannheter, hele tiden. 2 personer kan ha ulike tanker om en ting, da skaper de hver sin sannhet. Eller ulike oppfatninger om hvordan en helt annen person oppfører seg. Da lager de igjen hver sin sannhet om hvordan den personen er.
 

Fabi2

Active Member
Hvordan gir det mening?
Slik jeg forstår det så mener fabi at jeg tolker hans originale rykte, eller mitt som at serveren er "levende"? Er det riktig tolket?

Ryktes at ikke alle rykter som kommer fra ens munn, er ens egen mening. Klarer heller ikke å finne i ryktet du refererer til at jeg spør konkret om ditt forsøk på tolkning av det, heller ei mellom linjene.

Ryktes at dette ikke er første gang du tolker mine rykter som mine meninger.
smiley_emoticons_verlegen.gif
 

DeletedUser823

Guest
Ryktes at ikke alle rykter som kommer fra ens munn, er ens egen mening. Klarer heller ikke å finne i ryktet du refererer til at jeg spør konkret om ditt forsøk på tolkning av det, heller ei mellom linjene.

Ryktes at dette ikke er første gang du tolker mine rykter som mine meninger.
smiley_emoticons_verlegen.gif
Legger bare ut rykter for folk som ikke tørr å legge ut selv altså? :eek:
 

Fabi2

Active Member
Legger bare ut rykter for folk som ikke tørr å legge ut selv altså? :eek:
Ryktet står der det. Trodde rykter alltid måtte tolkes. Det kan være sant, det kan være løgn. Men som regel er det vel bare en del av sannheten eller en forvridd sannhet. :) Deler vi ikke oppfatningen av hva et rykte kan bety?
Nå mener jeg noe: Jeg mener at et rykte ikke trenger å være en mening, ei heller uttrykke eller tilhøre en.
 

Fabi2

Active Member
Ryktes at det kommer 1 eller 2 nye norske verdener i romjula

Vil også gratulerer Juktas med rundt tall i dag. 500 dager. :)
 
Sist redigert:

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Ryktes at det kommer 1 eller 2 nye norske verdener i romjula

Vil også gratulerer Juktas med rundt tall i dag. 500 dager. :)

Ryktes kan avkreftes, ingen verdener i romjula. Kommer en i midten av november, men det blir den siste i år. Så kommer det vel en helt på nyåret regner jeg med :)
 

Fabi2

Active Member
Vil takke mine gode venner for tiden brukt på denne verdenen. Dessverre ingen av dem som kommer til å se dette.
 
Topp