Ryktebørs

DeletedUser1350

Guest
Så du mener faktisk at meldingene under her er provoserende?

  • Det var nå du som ville at vi skulle IA deg..?
  • Du skulle slutte ninni, hvorfor skulle du være med i alliansen?
  • Om du slutter på serveren så kan du ikke være med i alliansen. Du kan ikke være med i en allianse på en server hvor du ikke eksisterer / spiller.
  • Jeg mener bare at det ikke var slik at du ikke var velkommen her. Det var DU som mente det, og DU som sluttet. Det var DU som ikke skulle spille her.
Helt sant det, kun stine som kunne det, skal du ha byene mine eller ikke?
 

DeletedUser1350

Guest
Stine hoppet aldri ut, svarte ikke på pm og kom ikke online. Stine ble sparket ut.

Uansett Drake50, så kunne du gjort ting på en mye bedre måte, men nå skal ikke jeg kaste stein i glasshus. I dette øyeblikk, gjør jeg ting på en mindre pen måte selv også. Men en ting skal du og dere ha, dere hjalp meg mye den tiden jeg var hos dere, hjalp meg med å ta by mm. Og ikke minst, så var dere organisert
smiley_emoticons_kleeblatt2.gif
Så er det noen som virkelig fortjener å vinne serveren, så er det dere.
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser823

Guest
Hvordan kan et rykte svare for seg? ;)
Kanskje jeg lurte på hva ryktet mente? Var ryktet ment som at vi ikke tar inn "noobe" spillere, eller at vi ikke lærer opp de vi har i alliansen vår?

Mulig det heller var opp til egen tolkning?
 

Fabi2

Active Member
Ryktet står der det. Trodde rykter alltid måtte tolkes. Det kan være sant, det kan være løgn. Men som regel er det vel bare en del av sannheten eller en forvridd sannhet. :) Deler vi ikke oppfatningen av hva et rykte kan bety?
 

DeletedUser823

Guest
Ryktet står der det. Trodde rykter alltid måtte tolkes. Det kan være sant, det kan være løgn. Men som regel er det vel bare en del av sannheten eller en forvridd sannhet. :) Deler vi ikke oppfatningen av hva et rykte kan bety?
Det er vel rom for tolkning, selv om ikke alle rykter er så veldig åpne for tolkning.
 

DeletedUser823

Guest
Ryktes at TU ikke lærer opp medlemmer som er inkompetente i utgangspunktet. :eek:
Hva mener du med "utgangspunktet"? Hørt at det ikke har noe med ryktet å spørre slik, og får vel svar på mitt tidligere spørsmål om jeg spør om dette.
 

Fabi2

Active Member
Ryktes at Juktas er så død at kravene for å få "dagens stormakt" er lik til det på Hyperborea.
smiley_emoticons_kolobok-sanduhr.gif
 

DeletedUser823

Guest
Det ryktes at spiller(e) flexer på andre over å ha hele 1 daglig utmerkelse på en verden spiller(e) selv har erklært som død.
 

Fabi2

Active Member
Det ryktes at spiller(e) flexer på andre over å ha hele 1 daglig utmerkelse på en verden spiller(e) selv har erklært som død.
Ryktes at hvis så er tilfellet ville jeg heller tolket påpeking av daglig utmerkelse som et argument for hvor død verdenen er fremfor det motsatte.
Ryktes også at jeg lurer på hvordan man kan flexe på noen andre. Tror jeg må spørre en viss skald om det..
smiley_emoticons_confusednew.gif
 
Topp