Ryktebørs

Fabi2

Active Member
Ryktes det at grunnen til at Drake50 utelot halve forslaget mitt, var mistro til at vennene hans kan lage spetakkel her? :eek:
 

Fabi2

Active Member
Det ryktet lurer jeg på om stemmer, for jeg har ikke ment å sutre. Beklager til dem som oppfattet det slik.
 

DeletedUser1350

Guest
"Det ryktes" at Foxxen har mange tilbud ute - gull verdt
smiley_emoticons_kleeblatt2.gif
 

DeletedUser823

Guest
Ryktes at når absolutt alle andre er idioter, så er kanskje problemet en selv og ikke andre?
 

DeletedUser1350

Guest
"Det ryktes" at Foxxen endelig har blitt skikkelig forbanna
smiley_emoticons_wallbash.gif
 

DeletedUser823

Guest
Det ryktes at det ikke er veldig bra, men det positive med å spille solo er at det blir vanskelig å bli sinna på de i alliansen.
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
 

DeletedUser1350

Guest
"Det ryktes" at det er en befrielse å slippe å prøve å spikre gele på veggen, for det er sannelig ikke lett altså
smiley_emoticons_kleeblatt2.gif
 

DeletedUser1350

Guest
"Det ryktes" at Foxxen trenger hjelp til å ta inaktive/ og semieaktive spillere (spillere som gjerne er borte 1,5 døgn osv...)
smiley_emoticons_kleeblatt2.gif
 

DeletedUser823

Guest
Det ryktes at etter egen mening er du ikke velkommen hos oss, så du får finne deg noen andre.
 

DeletedUser1350

Guest
Det ryktes at etter egen mening er du ikke velkommen hos oss, så du får finne deg noen andre.
Var den til meg? I så fall har jeg aldri bedt om å komme inn til dere
smiley_emoticons_steckenpferd.gif

Edit: Kommer aldri til å be om det heller :p sorry, har bare ikke lyst.
 

DeletedUser823

Guest
Var den til meg? I så fall har jeg aldri bedt om å komme inn til dere
smiley_emoticons_steckenpferd.gif

Edit: Kommer aldri til å be om det heller :p sorry, har bare ikke lyst.
Det ryktes vel at jeg aldri skrev noe slikt. Du spurte bare om hjelp, og jeg ba deg finne noen andre.
 

DeletedUser823

Guest
Da tror jeg du bør lese hva du selv skrev
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif
Jaha? Det ryktes at det var du som spurte om vi kunne ta ia på deg slik at du kunne fokusere mer inne på knossos. Etter vi da tok ia, så mente du at du ikke var velkommen hos oss siden vi hadde tatt byen din. 200 iq?
 

DeletedUser1350

Guest
Jaha? Det ryktes at det var du som spurte om vi kunne ta ia på deg slik at du kunne fokusere mer inne på knossos. Etter vi da tok ia, så mente du at du ikke var velkommen hos oss siden vi hadde tatt byen din. 200 iq?
Nei, det har jeg aldri ment, at jeg ikke kunne komme inn igjen i alliansen i mellomtiden mellom ia, fikk meg til å ghoste og heller starte på nytt.
Du må begynne å lese hva du selv skiver til folk. At du liker å prøve provosere folk er kanskje noe du bør jobbe litt med?
Personlig bare skygger jeg unna den type personligheter, så lenge dem ikke ser det selv, men ikke noe ondt blod fra min side av den grunn.
Jeg bare holder meg unna for å fred
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif


Edit: folk kan ombestemme seg, personlig kan jeg også innrømme det, samt evt. feil jeg gjør også.
Iq, er ikke det en ku som løper rundt i hodet?
 

DeletedUser1350

Guest
Det ryktes at du ikke skulle "trappe ned" på aktiviteten. Du skulle bli ia og vi skulle ta alle byene.

/QUOTE]
Ja, jeg har heller ikke benektet det. Men en viss oppførsel etterpå, fikk meg til å ghoste.
Men av nysgjerrighet tenkte jeg at jeg skulle ha 1 by og følge litt med, som så mange andre gjør, så ble det til at jeg fortsatte og er der jeg er i dag.
Ikke fått noe positivt fra ditt hold etter det, bare forsøk på provokasjon. Men det er gjerne den du er og det må du jo bare få lov til. Som sagt, ikke noe ondt blod fra min side, men liker å ha ro og ikke ha noe med konfliktorienterte mennesker rundt meg
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser1350

Guest
"Det ryktes" at dere kan får IA på meg igjen, send PM for å lage avtale
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
 

DeletedUser823

Guest
Ja, jeg har heller ikke benektet det. Men en viss oppførsel etterpå, fikk meg til å ghoste.
Men av nysgjerrighet tenkte jeg at jeg skulle ha 1 by og følge litt med, som så mange andre gjør, så ble det til at jeg fortsatte og er der jeg er i dag.
Ikke fått noe positivt fra ditt hold etter det, bare forsøk på provokasjon. Men det er gjerne den du er og det må du jo bare få lov til. Som sagt, ikke noe ondt blod fra min side, men liker å ha ro og ikke ha noe med konfliktorienterte mennesker rundt meg
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
Så du mener faktisk at meldingene under her er provoserende?

  • Det var nå du som ville at vi skulle IA deg..?
  • Du skulle slutte ninni, hvorfor skulle du være med i alliansen?
  • Om du slutter på serveren så kan du ikke være med i alliansen. Du kan ikke være med i en allianse på en server hvor du ikke eksisterer / spiller.
  • Jeg mener bare at det ikke var slik at du ikke var velkommen her. Det var DU som mente det, og DU som sluttet. Det var DU som ikke skulle spille her.
 

DeletedUser823

Guest
"Det ryktes" at dere kan får IA på meg igjen, send PM for å lage avtale
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
Det ryktes at vi tok den ene byen som var viktig, og ikke de 2? andre som var 3timer unna alt annet. Så det går helt fint, ia ferdig.
 
Topp