Ryktebørs

DeletedUser343

Guest
Da vet jeg ikke om du har alle riktige info, for ledelsen visste om det, og det var postet intel som alle kunne ha fått med seg
Var postet noe på chatt den første uka elns, etter det gikk info til ledelse om de ville ta i mot den.

Var ingen andre enn bompybear som sto opp mot spionasjen. så var jo forsåvidt godtatt av hele alliansen før ghostzombie og bompybear kom på banen og prøvde å få enn stopp på det. Hvis det ikke hadde vært greit for flere av dere andre så hadde vel flere gitt beskjed og kanskje vært litt mer villige til å fikse opp. Kun ghost som fikset opp i dette
Hvor har du fått dette fra? Var stort flertall i mot slik spionering og dermed ble den "dempet" (se over).

Spilleren er en av de som bidrar mest og hjelper alliansen på alle mulige måter.
I blant, var jo greit i den tiden spioneringen ikke var tema men det blusset opp igjen når sebat kom tilbake fra ferie og etter en disputt på chatten så ble det som det ble.

Og for dere som sier at han bare gjør det midlertidig for å vinne tillit...så må dere nok litt lenger ut på landet med den.
Hvem sier det? Aldri hørt før.

Og ja gratulerer med den fantastiske diplomatiske storrekruteringen fra oss! fikk dere noen hundre tusen poeng der. Fint at det ble gjort på en så ryddig og fair måte, det må jeg si!
Siktet ikke til det, selv etter at 2 stk gikk over selv så lå dere foran før helga
smiley_emoticons_skullhaufen.gif


(Også utrolig morsomt at dere tar inn spilleren jeg sikkert har mottat 100 pmer med klaging over, at slike spillere ikke burde være på .no, at de ødelegger ithaca, be meg om å få spilleren til å bruke mindre gull ellers så ville det bli fellesghosting, at vi ødelegger serveren med å ha slike spillere. )
Rart det der med at når andre gjør det er det helt feil, men når en selv gjør det så er alt plutselig helt greit
smiley_emoticons_confusednew.gif
Helt vanlig at spiller som ligger milevis foran andre pga. sin spillestil/storgulling får klager. Kjenner ikke til hva som kommer på pm fra ulike spillere.

Men gleder meg til VU neste år da, spent på å se hvor mange spillere som er igjen når den omsider starter.
smiley_emoticons_irre4.gif
 

DeletedUser823

Guest
Det ryktes at det ikke er uvanlig at en liten noob som meg selv får dagens plyndrer en gang i blant, men 2 dager på rad?
smiley_emoticons_panik4.gif
 

DeletedUser754

Guest
Det er nok et utslag av julefreden, men jeg har aldri opplevd å bli dagens angriper og dagens forsvarer på oppdrag alene. Steindød server..
 

DeletedUser823

Guest
Det er nok et utslag av julefreden, men jeg har aldri opplevd å bli dagens angriper og dagens forsvarer på oppdrag alene. Steindød server..
Du har nå et par aktive spillere. Kan jo også bare ha vært det at folk tilbringer tid med sin familie? Kan ha flaks og få et par daglige her og der.
 

DeletedUser343

Guest
Takket være update til versjon 2.180 blir VU nå forskjøvet fra Mars til starten av Juni.
smiley_emoticons_panik4.gif
 

DeletedUser1011

Guest
Er en del av spillet, stay sweet :) Hilsen en med lang erfaring :)
 

DeletedUser1106

Guest
Alltid like moro å lese alle ryktene på servere som har vært en stund
smiley_emoticons_kaffee2.gif
når en sitter i kjedelige møter på jobben
smiley_emoticons_biggrin.gif
 
Topp