Ryktebørs

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Det ryktes at denne serveren kom tidligere en det jeg hadde sett for meg. Jaja hvem satser?
 

DeletedUser667

Guest
Ryktes at jeg går for å vinne serveren som enkeltmannsforetak :)
 

DeletedUser1342

Guest
Ryktes at det ikke gikk så veldig bra^
smiley_emoticons_lol.gif
 

DeletedUser1342

Guest
ryktes at det har skjedd mye saker etter jeg gikk i feriemodus...
 

DeletedUser823

Guest
Det ryktes at noen allianser liker spioner mer enn andre
smiley_emoticons_confusednew.gif
smiley_emoticons_irre.gif
 

DeletedUser343

Guest
Ryktes at spilleren som drev med sånt opererte på egenhånd og ikke på vegne av alliansen.

Ryktes også at rekkefølgen på allianseranken har omsider blitt rettet opp
smiley_emoticons_skullhaufen.gif
 

DeletedUser1342

Guest
Ryktes at spilleren som drev med sånt opererte på egenhånd og ikke på vegne av alliansen.

Ryktes også at rekkefølgen på allianseranken har omsider blitt rettet opp
smiley_emoticons_skullhaufen.gif

Da vet jeg ikke om du har alle riktige info, for ledelsen visste om det, og det var postet intel som alle kunne ha fått med seg. Var ingen andre enn bompybear som sto opp mot spionasjen. så var jo forsåvidt godtatt av hele alliansen før ghostzombie og bompybear kom på banen og prøvde å få enn stopp på det. Hvis det ikke hadde vært greit for flere av dere andre så hadde vel flere gitt beskjed og kanskje vært litt mer villige til å fikse opp. Kun ghost som fikset opp i dette. Men den saken er over, og spilleren det gjelder har nå sluttet med slikt spill, så ser ikke grunnen til å ta det opp gang etter gang. Spilleren er en av de som bidrar mest og hjelper alliansen på alle mulige måter. Og for dere som sier at han bare gjør det midlertidig for å vinne tillit...så må dere nok litt lenger ut på landet med den.

Og ja gratulerer med den fantastiske diplomatiske storrekruteringen fra oss! fikk dere noen hundre tusen poeng der. Fint at det ble gjort på en så ryddig og fair måte, det må jeg si!


(Også utrolig morsomt at dere tar inn spilleren jeg sikkert har mottat 100 pmer med klaging over, at slike spillere ikke burde være på .no, at de ødelegger ithaca, be meg om å få spilleren til å bruke mindre gull ellers så ville det bli fellesghosting, at vi ødelegger serveren med å ha slike spillere. )
Rart det der med at når andre gjør det er det helt feil, men når en selv gjør det så er alt plutselig helt greit
smiley_emoticons_confusednew.gif
 
Topp