Ryktebørs

bytting

Well-Known Member
Et verre petimeter tror jeg man skal lete lenge etter. Makan!
Hehh. Handler ikke om å være petimeter, men om å ikke være lettlurt nok til å ikke forutse unnamanøvre basert på semantiske krumspring(jfr:
). Men du må nu være en drøm for bruktbilselgere.

Hvorfor Nuts/Barbara/AlexJones bruker så mye energi på å nekte for/skjule at han spiller som Gadaffi på Hera får en spekulere i. Mulig det har noe med hvor glad han vet araberen/knekteven er i å prate(no offense). Men det er nå en komikk i at hver gang han åpner kjeften for å nekte for at det er han så avslører han seg i annenhver setning. Sikkert vært bedre å bare tie.
 
Sist redigert:

bytting

Well-Known Member
Ryktet sier Barbara og Salieri er de nye lead gitaristene i Swapsie Kings.
smiley_emoticons_eazy_cool01.gif
 

DeletedUser670

Guest
Takk for en gøyal server som har inneholdt det meste med drama som er mulig xD En server hvor det hele veien har vært splid og kaos. Vil si dette har vært den kjekkeste serveren jeg har spilt på :)

OG hva er vel bedre enn en seier som gir meg en bedre krone :cool:

Skjermbilde 2018-08-19 kl. 22.43.03.png
 

Vedlegg

  • Skjermbilde 2018-08-19 kl. 22.43.03.png
    Skjermbilde 2018-08-19 kl. 22.43.03.png
    90,5 KB · Sett: 4

bytting

Well-Known Member
Ja ja...

Væll væll, da er det delt ut premier ingame så får vel deles ut premier på ryktiss og. "Årets innlegg" ol osv. For å få litt majestisk schwung over utdelingen har Kongen( av ryktiss) påtatt seg oppdraget med å utføre juryarbeidet i sin helhet.

Fortsatt noen uker igjen, så bare å kvesse pennen for de som vil styrke/introdusere sine sjanser på premie:) Prisene utdeles i samtid med serverslutt:)
 

DeletedUser670

Guest
Fortsatt noen uker igjen, så bare å kvesse pennen for de som vil styrke/introdusere sine sjanser på premie:) Prisene utdeles i samtid med serverslutt:)

Håper vi får en diplom av deg også da, er så glad i diplomer:D
 

bytting

Well-Known Member
Klart det:D Og i motsetning til ingame skal dere slippe å betale for dem:D Gratis, Kongen er raus med sine almisser:D
 
Sist redigert:

bytting

Well-Known Member
Siden jeg er logikkens skytshelgen her inne får jeg, for å fremme logisk tenkning og argumentasjon, ta en logikkvits som pauseunderholdning:


3 logikere går inn i en bar.

Bartenderen spør: skal dere alle ha en øl?:)

1ste logikeren: Jeg vet ikke.

2de logikeren: Jeg vet ikke.

3de logikeren: JA!!!

:)
 
Sist redigert:

DeletedUser1011

Guest
Kan man foreslå en pris, bytting?
Vil gjerne nominere noen til likestillingsprisen.
 

DeletedUser670

Guest
Skjermbilde 2018-08-23 kl. 23.17.29.png

Tror dette må være den beste teksten jeg noen gang har lest
smiley_emoticons_hecheln.gif
Snakk om dobbel moral?
smiley_emoticons_auslachen2.gif
 

bytting

Well-Known Member
På så mange måter ja.

Hyggelig å se at du tok deg tiden til å titte innom. Synd du ikke tok deg tiden med å svare på spørsmålet fra sist da, eller kanskje du bare varmer opp litt først. Det begynner vel å nærme seg år siden du gikk i dekning heller enn å svare.

Men koselig som sagt at du hilser på.
 

DeletedUser998

Guest
Var det Upsilon? 2 år siden.Tapet svir åpenbart enda:).Artig server. Not coming back.
 

bytting

Well-Known Member
Tapet? Nei jeg snakker om at du satt i mndsvis og bar og akket deg over at jeg og AM var i overkant ærlig der, samtidig som du satt og så på løgnene kompisen din liret av seg. Og når du ble konfrontert med det så bare latet du som du ikke så det, til du ble stilt ett direkte spørsmål, når du ble dratt inn i de løgnene, og bare forsvant.

Artig server? Har aldri backstabbet egen allianse så kan ikke uttale meg om underholdningsverdien i det. Men tar deg på ordet for det.
 

bytting

Well-Known Member
Dere passet godt i lag.

Hvis du vil vise at du ikke er feig for en gangs skyld kan du jo være å gå inn å svare på det du ble spurt om før du stakk med halen mellom bena i nattens mulm og mørke.
 

DeletedUser998

Guest
Jeg ga meg på topp, som en vinner sammen med ovennevnte. Det er ingenting og svare på. Ingen bryr seg om Upsilon mer ..Unntatt deg da :)
 

bytting

Well-Known Member
Jeg ga meg på topp, som en vinner sammen med ovennevnte. Det er ingenting og svare på. Ingen bryr seg om Upsilon mer ..Unntatt deg da :)
Ja, det er klart. Logisk nok. Du kom inn her ens ærend for å snakke om ting som skjedde for 2 år siden, da kan du jo ikke snakke om ting som skjedde for 2 år siden. Skulle tatt seg. ut.

Jo det er noe å svare på. Men du lar være. Som du har gjort i 2 år nå. Fordi du er feig.
 

bytting

Well-Known Member
Og hvor sier jeg at jeg er opptatt av Upsilon? Blir en litt billig avledningsmanøver. Er vel du som bringer inn upsilon. Og det er ikke jeg som holder varme de løgnene og dramaet til kompisen din, det er det kompisen din som gjør. Noe du ser gode ekslempler på inne her(en server han ikke spiller på en gang)
 
Topp