Ryktebørs

DeletedUser670

Guest
I følge den skypesamtalen du (formodentligvis) referer til så innrømmet(eller skrøt av, alt ettersom) å sittet og sjonglert med 7-8 kontoer under VU. Det er ikke litt juks, det er juks. Utstrakt juks.

HAHAHAH jeg har aldri sagt jeg har sjonglert med 7-8 kontoer under VU? Eneste jeg sa som kanskje dere har oppfattet feil eller som noen har formiddlet feil var at jeg hadde 7-8 telefon nummer til spillere i alliansen min som var i FM hehe WOW det kan ikke sammenlignes kan det? :)

Men joda i følge ticket jeg hadde så hadde jeg vært på samme nett som 2 andre brukere :OO WOW sorry glemte å aktiver delt IP :)
 

bytting

Well-Known Member
HAHAHAH jeg har aldri sagt jeg har sjonglert med 7-8 kontoer under VU? Eneste jeg sa som kanskje dere har oppfattet feil var at jeg hadde 7-8 telefon nr til spillere i alliansen min som var i FM hehe WOW det kan ikke sammenlignes kan det? :)
Hvor mange passord satt du med da?
 

DeletedUser1011

Guest
Det er vel heller inne lov i flg regelverket?

Jeg blir forsøkt truet til taushet her nå. Det føyer seg inn i en rekke av dusteri, som å komme med forsøk på trakassering osv.

Folkens, dere har jukset, ta konsekvensen av det.
Og dere andre, ikke vinn på juks.
 

DeletedUser1017

Guest
Tror ikke du skal åpne noen pandoras eske med å gjenta ting du har fått servert som du har absolutt null innsikt i.

Enlighten us
smiley_emoticons_bravo2.gif
 

DeletedUser1017

Guest
Hvorfor Gulpis sitter og antyder ting han er fult klar over ikke stemmer får du spørre han selv om.
Tja.... Jeg tror kanskje du må utdype litt mer... For det er ganske mange her inne som vet at han har rett nå :) #botbann #dontghostagain
 

bytting

Well-Known Member
Tja.... Jeg tror kanskje du må utdype litt mer... For det er ganske mange her inne som vet at han har rett nå :) #botbann #dontghostagain
Du får spørre han om det selv. Har snakket med han og han sier selv at han vet at det han antyder ikke stemmer. Er visstnok "morsomt" å sitte å forsøke å sverte folk. Formoder det er noe han har arvet fra deg.
 

DeletedUser1017

Guest
Du får spørre han om det selv. Har snakket med han og han sier selv at han vet at det han antyder ikke stemmer. Er visstnok "morsomt" å sitte å forsøke å sverte folk. Formoder det er noe han har arvet fra deg.
Tror det var omvendt :) Men du er nå kjent for å slite litt med å skille fakta og fiksjon
smiley_emoticons_blush-reloaded6.gif
Så de som syns det er morsomt å sverte folk syns det er "morsomt"? Det var en anelse forvirrende.... Ja han er sønnen min, got me
smiley_emoticons_grepo_pacman.gif
 

bytting

Well-Known Member
Tror det var omvendt :) Men du er nå kjent for å slite litt med å skille fakta og fiksjon
smiley_emoticons_blush-reloaded6.gif
Så de som syns det er morsomt å sverte folk syns det er "morsomt"? Det var en anelse forvirrende.... Ja han er sønnen min, got me
smiley_emoticons_grepo_pacman.gif
Nei, det er akkurat sånn som jeg sier det er.
 

bytting

Well-Known Member
Som vanlig kommer du med en tannløs påstand... Jeg venter fortsatt på alle håndfaste fakta du er innehaver av
smiley_emoticons_thumbs-down_new.gif

Værsågod, handfåste fakta. En som sitter og prøver å sverte folk mao. Veldig tydelig at han er sønnen din ja. Som ei jordmor sa en gang i tiden: han lyver seg ikke far han der. Som snytt ut av nesen din.
 

DeletedUser1017

Guest
Dette du så etter?
 

Vedlegg

  • byttingfailsagain.jpg
    byttingfailsagain.jpg
    24,1 KB · Sett: 25

DeletedUser1011

Guest
Gjør seieren ren, Oke. Det er det som skal sies. Ta ansvaret. Nå er det sånn at spillet legger opp til at det er spillerne som må regulere, altså en server blir den kvaliteten det er på spillerne og deres spilleskikk.

Dere to burde la tastaturet være. Det blir for dumt å prøve å sverte for å komme unna fakta.

Og trusler biter ikke på meg så lenge man kan tale saken til de som ikke har jukset.
 

DeletedUser1017

Guest
Gjør seieren ren, Oke. Det er det som skal sies. Ta ansvaret. Nå er det sånn at spillet legger opp til at det er spillerne som må regulere, altså en server blir den kvaliteten det er på spillerne og deres spilleskikk.

Dere to burde la tastaturet være. Det blir for dumt å prøve å sverte for å komme unna fakta.

Og trusler biter ikke på meg så lenge man kan tale saken til de som ikke har jukset.
Nå må du slutte å være så desp etter annerkjennelse, det begynner å bli pinlig :)

Sover litt jeg
smiley_emoticons_sleep.gif
 
Topp