Ryktebørs

DeletedUser670

Guest
Jeg kan jo ikke si annet enn at Juks var det i bilde her fra begge parter, men hvem som har 18 spillere bannet? Og hvem har 3? Hehe er en stor forskjell. En kan vel også si at dere har likt å bruke spioner på en konto hos oss og logget dere inn gjennom et passord han hadde gitt til en person han stolte på i deres allianse for flere verdener siden. Men denne personen gav jo blankt faen i dette å var innom kontoen regelmessig og logget av brukeren av kontoen. Kan vel lure på hva han gjorde når han var innom der? :)
 

DeletedUser616

Guest
Jeg kan jo ikke si annet enn at Juks var det i bilde her fra begge parter, men hvem som har 18 spillere bannet? Og hvem har 3? Hehe er en stor forskjell. En kan vel også si at dere har likt å bruke spioner på en konto hos oss og logget dere inn gjennom et passord han hadde gitt til en person han stolte på i deres allianse for flere verdener siden. Men denne personen gav jo blankt faen i dette å var innom kontoen regelmessig og logget av brukeren av kontoen. Kan vel lure på hva han gjorde når han var innom der? :)
 

DeletedUser616

Guest
Ryktet skal ha det til at dette er en ukultur. Men men.....
 

bytting

Well-Known Member
Jeg kan jo ikke si annet enn at Juks var det i bilde her fra begge parter,
Fint at det erkjennes. Mulig du kan bekjentgjøre det i din egen allianse så de er klar over det. Sitter og venter på at de i Oke som sitter og brisker seg og sender rundt PM med at vi bør ghoste i skam og diverse tar konsekvensen av egne meninger og utsagn og ghoster i skam da. Kan alltids skjemmes jeg og, såpass at når den første i Oke viser vei ved å ghoste i skam så skal jeg gjøre det samme. Det er et løfte.

men hvem som har 18 spillere bannet? Og hvem har 3? Hehe er en stor forskjell. ? :)
Hvis vi skal dra inn tall så er det kanskje en fordel om tallene er korrekte. Det er 15 spillere hos oss som er utvist og 5 hos dere. Stor forskjell? Tja, forandrer nå ikke uansett på at dere har bedrevet utstrakt bruk av juks selv. Og så er det vel en kjensgjerning at diskrepansen i omfang vel mest kan tilskrives evnen og ikke viljen.

En kan vel også si at dere har likt å bruke spioner på en konto hos oss og logget dere inn gjennom et passord han hadde gitt til en person han stolte på i deres allianse for flere verdener siden. Men denne personen gav jo blankt faen i dette å var innom kontoen regelmessig og logget av brukeren av kontoen. Kan vel lure på hva han gjorde når han var innom der? :)
Du kan antyde og spekulere men du kan ikke si det nei. Hva denne spilleren har gjort inne på den kontoen får man nesten spørre hn om. Har vært ukjent for meg til noen hos dere begynte å påstå at dette var tilfelle.
Og også når det gjelder dette med spioner får dere feie for egen dør først(Jo, det er spionasje når man mottar informasjon på PM fra noen i en konkurrende allianse. Man vil vel kunne si at det sågar er ordbokseksempelet på spionasje)
 

DeletedUser616

Guest
Ryktet skal ha det til at integritet nesten er en utdødd egenskap i dette spillet. Synd i såfall
 

DeletedUser1011

Guest
Ryktet skal ha det til at integritet nesten er en utdødd egenskap i dette spillet. Synd i såfall
Det er visst det. Long gone.


Enig med bytting, dere som skriver rundt og er fullstendig blottet for innsikt, ta en ghost selv.
 

DeletedUser670

Guest
Det med at et en anonym spiller hos dere, som nok aldri kommer til å si sannheten. Mulig jeg tok spilleren på fersken på skype han skjelver hvertfall i buksene. Men at dere har logget inn flere ganger om dagen for å sjekke forum og pmer er bare latterlig. I Følge den store multikonto guden deres så skulle dere bare sjekke hva vi bygget om natten haha. Synd det at det ble logget inn flere ganger om dagen også :) Men vi er jo tatt for noe juks vi også, men det vi har gjort kan ikke sammenlignes med dere.
 

DeletedUser1011

Guest
Kommer med en anmodning til dere som er igjen

Dere hiver ut deres egne juksere, og gir plasser til de som fortjener det i AK

Det er det eneste rette dere kan gjøre

Sitte her og diskutere på dette viset og å sende sånne pmer som enkelte gjør, viser bare hvor lite disse spillerne skjønner at dette er juks og bedritent spill. Så til dere som ikke har jukset, stå opp for det som er rett spill. Lar dere dem bli, så har dere jukset dere til seier. Den seieren er ikke mye å snakke om.

Og nei, jeg snakker ikke for meg selv, jeg er ikke interessert.
 

DeletedUser1011

Guest
Sammenlignes? Juks er juks, skjønner du ikke det? Det er ikke noe som heter vi jukset minst, derfor er det greit.

Hva er for noe?

Hiv ut jukserne deres, oke, dere jukser dere til seier
 

DeletedUser670

Guest
Hehe jukser oss til seier? Vet ikke hva vi skal si jeg. Altså 18 mot 3 ;) Sier alt. At vi vinner og ikke dere har jo noe å si i forhold til hvor mange som er bannet? Slik det er nå står jeg jo som skyldig selv. Men langt i fra like skyldig som visse andre? Det at 2 spillere hos oss gjorde en tabbe med 1 vennligbesøk på kontoen mens en annen var for borte til å faktisk sjekke kontoen. Så hadde dere en konto som måtte bli tatt hånd om grunnet visse omsetndigheter IRL.

Mener at alliansen min fortjener det hvertfall og skal ikke dele det med noen andre. At dere gikk bort fra oss kan dere takke dere selv for :) Se hvor det gikk dere hen.

Kanskje jeg ikke fortjener denne krona, men jeg gir den ikke til noen andre heller. Da skal jeg heller hoppe ut og ikke ta krona. og la plassene stå åpne? Ønsker jeg heller at noen i HF får den en noen i kattene :)
 

DeletedUser1011

Guest
Jeg mener det, det er eneste måten dere kan vinne på et noenlunde redelig vis uten at den jukseseieren blir hengende ved dere for all tid.

Det er et bra knippe spillere som ikke har noen skyld i det her, og de fortjener jammen å bli vist respekt. På samme vis som jukserne ikke fortjener noen plass i en vinnerallianse. Dere har vært skremte siden før serveren åpnet, stå nå opp for det som er riktig og vis at dere kan være modige.
 

DeletedUser1011

Guest
Shippern, du skjønner ikke, juks er juks. Det er ikke noe metermål på juks. Det ille å lese at du ikke skjønner det. Beholder dere jukserne, så er det jukseseier.
 

DeletedUser1011

Guest
Hadde jeg vært leder, hadde ikke kostet meg en tøddel å gjøre det. En seier skal man kjempe for på redelig vis. Det har dere ikke gjort.
 

DeletedUser1011

Guest
Og det er en annen sak. Dere tværer på det dr. Serveren holdt på å dø. Vi gjorde det som var rett for å holde den i live.

Nå må dere løfte blikket litt.
Og gi til de som skal ha.
 

DeletedUser1284

Guest
Jeg før snakke med min kollega og meg selv. Så får vi avgjøre om du skal få plassen istedenfor oss
smiley_emoticons_smilenew.gif
bare sånn for ordens skyld
smiley_emoticons_smilenew.gif
tviler dog på at sutringen hjelper
smiley_emoticons_winken4.gif
 

DeletedUser1011

Guest
Spiller vel egentlig heller ingen rolle hva juksere mener, fe har meldt seg ut av spillet. Så hadde jeg vært der så hadde jwg ikke snakket på vegne av en allianse.

For så ille er det faktisk.
 

DeletedUser1011

Guest
Mulig du bør lese før du skriver.

Jeg snakker om dere som jukser, til de som ikke gjør det og som fortsatt kan anse seg for å være i spillet.
 

bytting

Well-Known Member
Det med at et en anonym spiller hos dere, som nok aldri kommer til å si sannheten. Mulig jeg tok spilleren på fersken på skype han skjelver hvertfall i buksene. Men at dere har logget inn flere ganger om dagen for å sjekke forum og pmer er bare latterlig. I Følge den store multikonto guden deres så skulle dere bare sjekke hva vi bygget om natten haha. Synd det at det ble logget inn flere ganger om dagen også :) Men vi er jo tatt for noe juks vi også, men det vi har gjort kan ikke sammenlignes med dere.
Dette innlegget er litt usammenhengende så du får vurdere å omformulere det.

Du greier nå ikke uansett å forklare hvorfor det ikke er sammenlignbart, bortsett fra en forskjell i omfang.

Er nå nærmest parodisk, enn sågar symptomatisk, at det er shippern som er Okes (selv)utnevnte apologet. I følge den skypesamtalen du (formodentligvis) referer til så innrømmet(eller skrøt av, alt ettersom) å sittet og sjonglert med 7-8 kontoer under VU. Det er ikke litt juks, det er juks. Utstrakt juks.

Hehe jukser oss til seier?
Ja faktisk. Juksingen i alliansene var nå uavhengig av hverandre. Hadde vi ikke jukset og ingen ble tatt så ville dere ha jukset dere til seier. Prinsippet blir nå det samme, dere hadde som forsett å jukse dere til seier. Dere var bare "heldige" med at vi jukset vi og.

Altså 18 mot 3 ;)
Hvorfor fortsetter du å bruke feile tall enda du er blitt korrigert på det?

Så hadde dere en konto som måtte bli tatt hånd om grunnet visse omsetndigheter IRL.
que?

At dere gikk bort fra oss kan dere takke dere selv for :) Se hvor det gikk dere hen.
Så kan man se hvor de gikk fra og. Var vel som å gå fra pest til kolera vil noen kunne si. Som Marielles skriver er lite integritet igjen på norsk grepo. Og det er helt uavhengig av det som har gått for seg under VU. Det er en holdning til spillet, anti-spill vil jeg kalle det, som neppe er kommet ut av intet på heraklion men det har nådd upresederte høyder her. Og det er det Oke fra før serveren som systematisk har gått i bresjen for. Ihjelrekruttering, med tvilsomme metoder, ihjelpakting uten sidestykke på .no, hvor dere bruker pakter som rene slaveplantasjer som skal hjelpe dere å vinne uten at dere trenger å gjøre noe for det, bruk av spioner, regelbrudd med kontovakt før VU og under VU osv. Så uavhengig av hva som er skjedd under VU så anbefales dere å ta en kollektiv titt i speilet og seriøst diskutere hva slags spill dere vil ha på fremtidige servere og hva slags holdninger og æreskodekser som fasiliterer det. Denne typen holdninger har fullstendig ødelagt svenske servere for alt av spill.
AK ble opprettet som en protest mot dette antispillet og holdningene, så kan man sikkert diskutere hvordan det gikk, men hadde ikke det blitt gjort så hadde denne serveren vært de facto over etter 2 uker. Og det er det man må regne med som normalt om man ikke endrer kursen og holdningene. Så folk får spørre seg om det er det man ønsker, vernabedrift servere med 6 mnd simming før VU. Om man ønsker faktisk spill så man endre holdningene for å kunne gjenvinne integriteten.


Så tilbake til VU og nå. Om dere mener noe med dere sender rundt på PM om å "skamme seg grønnforjævli", "ghoste" og "aldri spille med dem mer" osv så får dere kaste ut de hos dere som er utvist for juks. Om ikke er dere bare noen som vil nyte sin egen selvrettferdighet. Som en blanding av Pontus Pilatus som sitter i vasken og spiser kake.





Well that went well :)

Send en mail til Nuts så blir det krone, han har gratis abb og noobdetektor
smiley_emoticons_kleeblatt2.gif
smiley_emoticons_grepolove.gif
haha, endelig turt å komme ut av skapet?
Søtt å snakke om seg selv
smiley_emoticons_smilenew.gif

#botbann
smiley_emoticons_candle.gif
Tror ikke du skal åpne noen pandoras eske med å gjenta ting du har fått servert som du har absolutt null innsikt i.
 
Topp