Ryktebørs

DeletedUser1205

Guest
Da vet ikke jeg/vi hvilke byer det var snakk om. De jeg vet om var udeffet. Og man går ikke ut fra at de er udeffede. Her feks forelå det fersk spionrapport som viste at de var godt på vei tomme.

Er de udeffet så er det vel en annen sak. Hvis det er bare å seile inn KS, så er det for dårlig :/
Men jeg håper vi styrer klar nattangrep så langt det lar seg gjøre fra begge parter :) Det i natt var nok ikke ment som terror, men jeg ser bare på rapportene på de byene jeg deffet, og synes ikke det er helt ok når det blir slik. Et sted må det gå en grense :)
 

bytting

Well-Known Member
Grensene ble vel både testet og sprengt av folk som er hos dere nå. Er vel derfor man måtte noe såpass eksentrisk som en avtale om nattangrep i utgangspunktet. Sånn bare for å ha det sagt at det ikke akkurat er AK som har oppfunnet nattangrep.

Er vel enighet om at default-posisjonen er at nattangrep avstår man fra. Ved unntak så skal det vises særs måtehold og være saklig begrunnet.

Kan bare uttale meg om hva jeg har sett. Det jeg har sett har vært udeffede byer. Virker da veldig som de byene har stått tomme pga de skulle swappes. Håper det og kan være enighet om at det ikke forventes at AK skal fasilitere for at swappingen Oke driver med skal være så enkel og praktisk som mulig. Litt egeninnsats må påregnes.
 

DeletedUser1190

Guest
Sett litt gjennom erobringer nå, at oke sier at ak swapper mest er tidenes bullshit xD alt hos oke swappes jo

Rip miraculix
 

DeletedUser1190

Guest
Ehh, om å bruker 750 kr på gulle over en hel server seg til topps så får det være din formening. Om så er tilfelle bør flere av spillerene dine gå i økonomisk gullkurs hos meg. Grepolis er et pengespill alle vet vell det, og vil ikke havne på bunnen som deg samtidig som en vil hevde seg i toppen kan jeg komme med noen tips.

1. Kjør OL´s opp til level 15. Dette koster ikke mange tusen gullmynter og gjør at en ikke faller av fra start.
2. Ikke gull mur. Svært uøkonomisk og hjelper som regel lite.
3. Ikke kjør ressurser for gull. Har aldri i mitt liv gjort dette, alt for dyrt.
4. Bruk 150 gull daglig på de første eventene
5. Resten av gullet bruker en å rådgivere ut serveren/ eventuelt gulle ks om en har glemt det til en erobring.

Om en stiller seg bestemte grenser er ikke spillet alt for dyrt, og en kommer på promillenivå av hva enkelte spillere hos dere har brukt
smiley_emoticons_smilenew.gif


Takk meg senere
smiley_emoticons_nicken.gif


Tviler du på at jeg snakker sant kan jeg sikkert sende screen av alle innkjøp gjort på grepo
smiley_emoticons_mttao_wassermann.gif

Morro å se at du ikke følger egne tips ang mur gulling da ;)
 

DeletedUser1284

Guest
Jo, har faktisk vert tom for gull i 2 uker. Så søtt du tyr til gullsyting når det overhode ikke stemmer. Får ta det som et kompliment at mine skillz overgår dine
smiley_emoticons_smilenew.gif
Tips: birs trenger ikke å komme fra samme by, lolz
smiley_emoticons_smilenew.gif
 

DeletedUser1284

Guest
Eller vent, du snakker om murgulling?? hahahahahahahaha, du vet man ikke kan gulle muren fra 25 --> 26. Det er noe man får i inventaret :)
 

DeletedUser1190

Guest
Syting og poengtering er 2 vidt forskjellige ting da :) men ikke alle som vet slikt

Meget mulig de kom fra annen by men virka meget usansynlig

Men jaja bra du slapp opprør, slipper flere swapps da ;)
 

DeletedUser1284

Guest
Forskjell på poengtering og feilpoengtering. Du gjør bare alt enda mer flaut med å skrive her på forumet
smiley_emoticons_smilenew.gif


Jeg kunne sendt deg rapportene som visste at det ikke på noe tidspunkt ble høynet nivået på muren, lolz
smiley_emoticons_smilenew.gif
 

DeletedUser1190

Guest
Prøver du virkelig å si at 33bir ikke er tom by på dette stadiet i spillet?
Prøver du å si at dere ikke har hagglet?
Tåler mer enn som så skal jeg si deg, har fått folk til å fjerne haggel fra byer og mange er tatt av dere, men når det stadig angripes med haggel fra dere så gidder jeg ikke be folk her fjerne

Point is, #ripmira, ikke min feil at dere ikke deffer, 33 bir er ikke deffet by^^


Hvordor ikke erobre byer i nb? De blir jo bare swappa i nb hvis ikke, swapper jo tilogmed safe byer xD morro
 

bytting

Well-Known Member
Vil anbefale vørterøl i varmen. Det er alkoholfritt.

Vi hagler? Eneste jeg har sett vi har brukt hagl er når det ikke er sett at det er fremsforsket i byer nylig tatt fra dere. Hva antyder det?
Fikk steinhagl på meg senest her om dagen. Tilogmed fra samme som akket seg over at vi ikke fulgte avtaler om nattangrep(sic)

P.S. Vi kommer fortsatt ikke til å hjelpe dere å swappe. Såpass får dere greie selv.
 
Sist redigert:

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Nå for flere av dere tenke dere litt om før dere poster ting på forum og gjerne les regelverket enda engang. Det er lov å være uenige, men ingen trenger å være ufine. Ingen som sier at man er nødt å være ærlige på ryktebørsen, et rykte kan både være sant eller usant og alle tingen i mellom.

Ellers får dere bare fortsette å holde forumet aktivt :)
 

DeletedUser1276

Guest
Næææ her spres eder å galle som vanlig ser jeg, trudde gulling var ok jeg siden spllet tillater dette, swapping brukes av begge parter så hvorfor ikke, eller ryktes det at det er varmt ute i sola så hva med en BANANASPLITT
smiley_emoticons_biggrin.gif
 

bytting

Well-Known Member
Noen som har sagt at gulling ikke er ok?

Synes forøvrig at innlegget preges av en overdreven binaritet i argumentasjonen.

Ha ellers en god videre ettermiddag:) Pass på bananen så den ikke sklir opp i ...
 

DeletedUser1011

Guest
Ryktes at de bananene er utgått på dato. Det samme er stalkingen til Nuts. Man kan ikke annet enn å synes synd på en som holder på sånn. Ta vare på ham.
 

DeletedUser1186

Guest
Ryktet sier at alt er ved det samme gamle her på Grepolis
 

DeletedUser1325

Guest
smiley_emoticons_bravo2.gif
härmed döps denna server om till mayhem servern eller karma is a bitch
smiley_emoticons_bravo2.gif
 

bytting

Well-Known Member
Ryktet sier det er full mayhem på serveren :DDD
Full Mayhem? Er Necrobutcher begynt å greppe?

Sjalu for at du ikke får være med ? Sånn siden du er utestengt for juks.

smiley_emoticons_bravo2.gif
härmed döps denna server om till mayhem servern eller karma is a bitch
smiley_emoticons_bravo2.gif
Karma? Den dere får for å ha jukset? Å ja stemmer det, da er det jo dere som jukser, og da er det greit. Blir noe annet om andre jukser, for da er det jo ikke dere som jukser, bare at dere jukser dere og, men det er jo greit siden det er dere.

Tenker vi døper den Selvrettferdighetens server. Makan til manglende utsikt til seg selv skal en se lenge etter.
 

DeletedUser616

Guest
Helt innafor med natt angrep når det er noen som er så naive å lar byer stå tomme ;)
Det går et ryke om at en som spiller uten app (med sine 8-12 byer), senket 11 KS fra kattene og tapte 1 by i NB. Nei, angrep i NB er IKKE greit uansprett, spør du meg.
 
Topp