Ryktebørs

bytting

Well-Known Member
btw:
Tviler du på at jeg snakker sant kan jeg sikkert sende screen av alle innkjøp gjort på grepo
smiley_emoticons_mttao_wassermann.gif
Iom at jeg baserer det jeg sier på det du har sagt selv så tviler jeg opplagt ikke på det du sier.
 

DeletedUser1284

Guest
Neivell, da må jeg ty til screenshots. Sjekk skype :)

Gleder meg til å se det samme fra Velo, adrhil osv. ;-) Siden du var så opptatt av sannheten :)
 

DeletedUser1011

Guest
Ryktes at noen ikke tør sitte med en eneste by i opprør uten å swappe :O
 

bytting

Well-Known Member
Neivell, da må jeg ty til screenshots. Sjekk skype :)

Gleder meg til å se det samme fra Velo, adrhil osv. ;-) Siden du var så opptatt av sannheten :)
Jau. Takk for den(selv om jeg aldri etterspurte den.) Mulig du burde lest det jeg skriver så hadde sluppet å ta deg bryderiet.
Iom at jeg baserer det jeg sier på det du har sagt selv så tviler jeg opplagt ikke på det du sier.
Dog, litt komisk at utskriften viste at det ble kjøpt inn mer gull enn oppgitt. Litt sånn smårart, men men..

Og hva er det slags vinkling en prøver seg på her da:
Om en stiller seg bestemte grenser er ikke spillet alt for dyrt, og en kommer på promillenivå av hva enkelte spillere hos dere har brukt
smiley_emoticons_smilenew.gif
Gleder meg til å se det samme fra Velo, adrhil osv. ;-) Siden du var så opptatt av sannheten :)
Om det er å et forsøk på å vinkle det til at det er hos AK gullerne på serveren sitter - så blir det litt vel postfaktauelt ass. Den tutorialen og den oppfordringen til kontoutskriftfremvisning bør du kanskje legge ut på allianseforumet, er vel der det er mest grobunn for respons.
Sånn bare for å ha det sagt så det ikke oppstår misforståelser: Oke, som allianse, guller uhorvelig mye mer enn AK, som allianse. Takk for oppmerksomheten.
 
Sist redigert:

DeletedUser1284

Guest
Dog, litt komisk at utskriften viste at det ble kjøpt inn mer gull enn oppgitt. Litt sånn smårart, men men..
Løgn :) Jeg kjøpte for akkurat så mye penger som oppgitt, og grunnen til at jeg fikk 50% ekstra gull for penga var fordi jeg dessverre er en alt for dårlig kunde, og de måtte ty til knep for å karre til seg 750 kr fra lommeboka til gjerrigknarken som jeg er :)
 

bytting

Well-Known Member
Løgn :) Jeg kjøpte for akkurat så mye penger som oppgitt, og grunnen til at jeg fikk 50% ekstra gull for penga var fordi jeg dessverre er en alt for dårlig kunde, og de måtte ty til knep for å karre til seg 750 kr fra lommeboka til gjerrigknarken som jeg er :)
Dårlig kunde? Trodde det var første serveren din på dk. Men whatever..

Nja, løgn, du viste meg en prtscrn som viste at det ble gjort 4 gullinnkjøp. 1 datert 12/11 17, som og ble spesifisert til 750 NOK. Samt 3, alle datert 01/04 18, som ikke ble spesifisert. Men med mindre alle 3 kostet 0 kr så stemmer nå det jeg sier, skulle jeg mene.
 

DeletedUser1284

Guest
Den tutorialen og den oppfordringen til kontoutskriftfremvisning bør du kanskje legge ut på allianseforumet, er vel der det er mest grobunn for respons.
Det tviler jeg egentlig ikke på heller. Ville forundre meg om AK sine spillere skulle miste hele sin «skillz-status» (ikke at den er imponerende høy fra før av) på en åpenbaring av gullbruk. Med mindre de vil avduke dette skal jeg la dem vær i fred :)
 

bytting

Well-Known Member
Det tviler jeg egentlig ikke på heller. Ville forundre meg om AK sine spillere skulle miste hele sin «skillz-status» (ikke at den er imponerende høy fra før av) på en åpenbaring av gullbruk. Med mindre de vil avduke dette skal jeg la dem vær i fred :)
"La dem være i fred"? Er du Tomás de Torquemada els?


Håper du ikke forventer at folk forholder seg til laddede spørsmål.
 

DeletedUser1011

Guest
Skal jeg utdype? Jeg snakker om en spesifikk spiller som ikke tør å sitte med opprør, ikke et eneste et :) Som swapper så og si daglig. Det fortjener litt ryktis, det er jo veldig stas :)
 

DeletedUser1205

Guest
Når det er sagt, så er det helt innafor med noen swapsier når det hagler inn med nattangrep fra enkelte spillere ;)
 

DeletedUser1190

Guest
Helt innafor med natt angrep når det er noen som er så naive å lar byer stå tomme ;)
 

DeletedUser1190

Guest
85bir/185bir er ikke deffet :p
Men klart er vell mye frustrasjon ute å går når dere mister og mister og mister udeffede byer nesten daglig
 

DeletedUser1205

Guest
Det var mer enn som så ja Adrhil. KS'ene sank som bare det.. Det var ikke få angrep som traff i natt! De fleste er vel enige om at slik spilling ikke er ok. De fleste av oss har et liv utenom grepolis, og NB burde respekteres!
 

bytting

Well-Known Member
Deffede byer og masse angrep vet ikke vi noe om. De byene vi er gjort klar over var som Adrhil sier praktisk udeffet.

Avtale om nattangrep er ikke der for å gjøre det praktisk enklere for dere å swappe. Ville i så fall vært voldsomt til priviligier dere påberoper dere, er dere Marie Antoinette els? Får være måte på latskap.
 
Sist redigert:

DeletedUser1205

Guest
Nattangrep er ok da? De byene jeg snakker om var ikke udeffet! Synes dette blir for dumt. Det blir feil at dere bare skal sende ut KS til alle byer dere har opprør i midt på natta, for at dere går ut ifra at de er udeffet!
 

bytting

Well-Known Member
Da vet ikke jeg/vi hvilke byer det var snakk om. De jeg vet om var udeffet. Og man går ikke ut fra at de er udeffede. Her feks forelå det fersk spionrapport som viste at de var godt på vei tomme.
 
Topp