Ryktebørs

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Ryktet forteller at Vestlendingen vår ikke er vestlending :O Noen sa at han er Nordlending
smiley_emoticons_daumendreh2.gif
Kan du svare på disse påstandene ?
smiley_emoticons_candle.gif

Ellers syns nå jeg det var en oppgradering :)
smiley_emoticons_viking.gif
 

DeletedUser954

Guest
Hmm... Merkeligt rykte... Ikkje har eg volvo 240, ikkje eig eg sjark og eg kose heller ikkje med torsken fra sjøen.. Så eg er nokk ikkje Nordlending
smiley_emoticons_irre4.gif


Skal la det få være et mysterium hvor jeg opprinneligt er i fra
smiley_emoticons_confusednew.gif
den som klarer og gjette seg frem skal få en premie
smiley_emoticons_blush-reloaded6.gif


haha nord.png
 

DeletedUser1127

Guest
Ryktene sier at en spiller ble litt i overkant irritert over angrep på morningen og har bestemt seg for å gi opp?

Svakt...
 

DeletedUser787

Guest
For en tragisk ryktebørs. Må være den kjedeligste jeg har vært borti gjennom alle mine år i grepolis...
Ryktet sier at vi savner Tigris som alltid skapte liv og røre på godt og vondt :D
 

DeletedUser954

Guest
Tror dere i mithril kan ta en kikk på dere selv innimellom alt innaldingen, og kanskje tenke dere litt om før dere begynner og kalle folk for svake. Har dere sett dere selv egentligt ? Innalding her, innalding der, også mister man noen byer til 316 :)
Er vell kanskje på tide med nytt alianse navn ? Gratis buffe, plukk og mix ? Velg og vrak ?

Dette er definisjonen av svakt :)
smiley_emoticons_ins-auge-stechen.gif
 

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Ryktene sier at en spiller ble litt i overkant irritert over angrep på morningen og har bestemt seg for å gi opp?

Svakt...

Er det svakt å gå i FM fordi man ikke har tid til å få masse angrep mot seg dage og natt? Kanskje spilleren hadde noe viktigere å fokusere på slik som skole eller lignende? En seriøs spiller går i Fm for sitt eget beste og for alliansen sitt beste og du kaller det svakt??

Det som er svakt er når spillere slik som mange hos dere bare gir faan i byene sine og forsvinner i flere dager og lar fienden ta over byer akkurat som de vil. Det som er svakt er at dere ikke greier å krige dere til byer med seriøse forsøk, men skal sitte å spamme angrep dag og natt for å få folk til å skru av appen.

L2P :)
 

DeletedUser1127

Guest
Forøvrig henger jeg godt med, selv ;)

Om han går ut av FM før den går over av seg selv skal jeg spise keyboardet mitt haha
 

DeletedUser954

Guest
Du har ikke lov og gjette, siden jeg har fortalt det til deg :)

Ryktet sier at Påskefred er dritkjedeligt
smiley_emoticons_sleep.gif
 

DeletedUser954

Guest
Er ikke gøy med gjettelek når sniken som viste det fra før av, spoilet det
smiley_emoticons_sleep.gif
 

DeletedUser787

Guest
Ryktet sier at Mr Vest soper inn KP om dagen mens Zinex stikker av med halen mellom beina
smiley_emoticons_mttao_schuetze.gif
 

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Ryktene sier at en spiller ble litt i overkant irritert over angrep på morningen og har bestemt seg for å gi opp?

Svakt...

Hmm å du lar meg innadle deg?? er ikke det svakt?

Forøvrig henger jeg godt med, selv ;)

Om han går ut av FM før den går over av seg selv skal jeg spise keyboardet mitt haha

Han har vært ute av FM 1 gang allerede, men gikk tilbake i FM, så håper du har sterk magesyre
smiley_emoticons_irre4.gif
 

DeletedUser954

Guest
Ble taust her :) Er vell sikkert fordi Jone har spist opp hele pcen sin :)

Ryktet sier at det kan bli en kjedelig VU tid for Mithril, når den tid kommer
smiley_emoticons_wallbash.gif
Med tanke på at de mister sin siste VU øy i dag
smiley_emoticons_steckenpferd.gif
 

DeletedUser872

Guest
Jaja, sånt skjer, grei tidsfordrivelse hvis man ikke har annet å gjøre :)
 

DeletedUser954

Guest
Ryktes at Ole.M nettop har sett ferdig alt av Hardcore Hentai som leveres på nett, og har lurt seg ut av FM :) Muligt han må bruke føttene på tastaturet da, med tanke på at det er muligheter for at han har uskadelig gjort venstre og høgre hånd
smiley_emoticons_sadnew.gif
 

DeletedUser954

Guest
Godt muligt han har noe der også, men om det er noe gir vet ikke jeg
smiley_emoticons_hecheln.gif
 
Topp