Ryktebørs

DeletedUser670

Guest
Ryktes at NT driver med gulling for å gi oss minus hell xD teller 5/5 på den ene personen :O
 

DeletedUser1205

Guest
Dette var feed ja :) Slipper å kjøpe pepperkaker i år. #metthelttilpåska
smiley_emoticons_lol.gif
 

DeletedUser1205

Guest
Jaja, sånn kan det gå.. Er ikke lenge til pepperkakene kommer nå!
 

DeletedUser1205

Guest
Jippi! Dette spillet har blitt helt latterlig. Det har jeg sagt siden Upsi, men dette er siste serveren for meg :p
 

DeletedUser1205

Guest
Dette pisset gidder jeg faen ikke! Det var jo NETTOPP event!!!
 

DeletedUser1295

Guest
Ryktas att det är en finländare
smiley_emoticons_kaffee2.gif
 

Vedlegg

  • 02158222.png
    02158222.png
    112,8 KB · Sett: 4

DeletedUser1011

Guest
Går så bra, ryktes at redningsvestene får 20% forbedret flyt for de som guller mest på neste etappe :)
 

DeletedUser1205

Guest
Denne eventen's bonuser har ikke mye med gull å gjøre. La oss spille uansett, men håper disse eventene tar slutt!!! Dritt uansett hvem som guller , vinner, taper eller ikke guller! Nesten alle guller, inkl meg selv (i ekstrem mild grad, må ha rådgivere, i så mild grad at dere fremstår som umenneskelig svake når dere skal ta byer fra meg når jeg har nettilgang), men det jeg hele tiden har hatt noe imot, er ikke dere, men disse eventene! Jeg får litt dårlig samvittighet da, av de dårlige ferdighetene deres, siden dere er avhengige av at vi er offline om dere skal ta byer!
Mente ikke å såre dere, vil bare skape litt liv her ;) hehe
#letshavesomefunfolks
 

DeletedUser1017

Guest
Mye milits, snipes og magi på de offline-spillerne deres! Her har jeg åpenbart mye å lære :)

Denne eventen's bonuser har ikke mye med gull å gjøre. La oss spille uansett, men håper disse eventene tar slutt!!! Dritt uansett hvem som guller , vinner, taper eller ikke guller! Nesten alle guller, inkl meg selv (i ekstrem mild grad, må ha rådgivere, i så mild grad at dere fremstår som umenneskelig svake når dere skal ta byer fra meg når jeg har nettilgang), men det jeg hele tiden har hatt noe imot, er ikke dere, men disse eventene! Jeg får litt dårlig samvittighet da, av de dårlige ferdighetene deres, siden dere er avhengige av at vi er offline om dere skal ta byer!
Mente ikke å såre dere, vil bare skape litt liv her ;) hehe
#letshavesomefunfolks
 

DeletedUser1017

Guest
Husker at noen gulla en hel birby for å stoppe ink ks sist vi kjørte felles! Men ingen fare jeg skal ikke nevne navn :)
Mur funker jo ikke, det har vi fastslått nå ;-)

Går så bra, ryktes at redningsvestene får 20% forbedret flyt for de som guller mest på neste etappe :)
 

DeletedUser1011

Guest
Haha, der vant jeg! Klarte å få deg utpå :D

Nei, kompis, den var godt gjemt den birembyen, og det er ganske betegnende at du påstår at jeg gullet opp en biremby for at du ikke var videre god med timingen :) Du trenger ikke lyve om sånt, vi har alle våre svømmetimer :)
 

DeletedUser1017

Guest
Spennende at du vet hvilken by det er snakk om med den ene birbyen

Sånn forøvrig. Jeg hadde spionrapp på alle byene innen 3 timer så den birbyen må du ha gjemt VELDIG godt :) Du må lære meg sånn usynlighetsformel. Som i tillegg lar bir i byen øke i en vidunderlig fart :) Jeg har åpenbart mye å lære av dere! Inaktive som spiller. Bir som ikke synes på spionrapp. Murer som spretter opp på null komma niks. Osv :) Timing og timing btw,det var et yolo uten fs-tømming fra øya^^ Du kan spørre pasienten om jeg kan time når jeg gidder :D

Og å spørre om hjelp for å fjerne 2k bir hos en inaktiv spiller uten admins :) Der kan jeg lære det meste.

Jeg har en ganske lang liste faktisk. Men må evt ta det irl, får skrivekrampe av å scrolle igjennom alle superangrepene på aurum.

Men hva vant du? Eventen? Eller er jeg så ettertrakta at det er premie for å få audiens eller respons? Jeg vet jeg er flink, men takk!
Hvordan går det på hjemmebane btw?

Haha, der vant jeg! Klarte å få deg utpå :D

Nei, kompis, den var godt gjemt den birembyen, og det er ganske betegnende at du påstår at jeg gullet opp en biremby for at du ikke var videre god med timingen :) Du trenger ikke lyve om sånt, vi har alle våre svømmetimer :)
 

DeletedUser1276

Guest
smiley_emoticons_flucht2.gif
Er ikke lenge siden jeg hørte trusler om ghosting! jeg må si at jeg er meget skuffet over at folk ikke holder ord.
 
Topp