Ryktebørs

DeletedUser1020

Guest
Ryktet sier at Honor and might og ellada kjører sammen /Teamer mot oss i 300 alliansene.. dere angriper samme byer hele tiden...

Er litt sånn, ja hva skal man si. hmm, litt sånn sur pga dette. Pettern og Redrom kjører hardt sammen nå, og Pettern er jo utrolig ANTI mot pakting. Ikke at de har en offisiel pakt, men de samarbeider på en eller annen måte. Så merkelig dette...
 

DeletedUser1036

Guest
Ryktet sier at Honor and might og ellada kjører sammen /Teamer mot oss i 300 alliansene.. dere angriper samme byer hele tiden...

Er litt sånn, ja hva skal man si. hmm, litt sånn sur pga dette. Pettern og Redrom kjører hardt sammen nå, og Pettern er jo utrolig ANTI mot pakting. Ikke at de har en offisiel pakt, men de samarbeider på en eller annen måte. Så merkelig dette...

Er vel ikke noe galt i å hinte en annen allianse om at det kanskje blir kjørt litt hardt mot en 3. allianse noen ganger.
 

DeletedUser1020

Guest
Nei. hvis det er saken er det greit. Men hvis det viser seg pakting eller lignende det, da er søren med ikke greit. Når dem klager så fryktelig på at paktin er feigt, det er det jeg har kjempet for på denne servern. Prøve og ha 3-4 allianser som kriger mot hverandre.. Men nå som TBE er oppløst blir nok denne verdenen som TAU, lang og kjedelig.
 

DeletedUser

Guest
Sikkert mulig. Jeg sitter bare her nede å venter på å bli servert kake. Får derfor ikke med meg så mye av det som skjer lenger ute i verden.

Du får stikke innom Hunger Game igjen, sovner besøkende deres ;p Jeg har kaker og kaffe klar jeg :D
Bare å ta seg en tur innom når det passer...
 

DeletedUser787

Guest
Haha. Acron... du er latterlig! Du som er kongen av pakting og supertilhenger av det burde ikke slenge med leppa. Nå tar du uansett veldig feil i dine påstander. Jeg har aldri samarbeidet direkte med Redrom. Ellada pakter ikke med noen og kommer ikke til å gjøre det heller. At jeg har vist frem noen rapporter til folk jeg ikke spiller i allianse med, kan jeg bekrefte, men kaller ikke det et samarbeid.
Og sånn sett, så har jeg såvidt enset at det har skjedd noe i 300 gjengen. For meg ser jeg ikke forskjell på noen av dem. Er de ikke med meg, så er de mot meg og da er alle andre som ikke er blå mulige mål!
smiley_emoticons_biggrin.gif

Skål
 

DeletedUser1020

Guest
Haha. Acron... du er latterlig! Du som er kongen av pakting og supertilhenger av det burde ikke slenge med leppa. Nå tar du uansett veldig feil i dine påstander. Jeg har aldri samarbeidet direkte med Redrom. Ellada pakter ikke med noen og kommer ikke til å gjøre det heller. At jeg har vist frem noen rapporter til folk jeg ikke spiller i allianse med, kan jeg bekrefte, men kaller ikke det et samarbeid.
Og sånn sett, så har jeg såvidt enset at det har skjedd noe i 300 gjengen. For meg ser jeg ikke forskjell på noen av dem. Er de ikke med meg, så er de mot meg og da er alle andre som ikke er blå mulige mål!
smiley_emoticons_biggrin.gif

Skål

Ikke poenget mitt. Poenget mitt er at HVIS du hadde paktet hadde det vært helt feil. Og jeg kongen av pakting? Er ikke jeg som har ordnet paktene på serverne jeg har spilt på. Jeg har kjempet på chi for ingen pakting så det blir mer action, og hvis du, KONGEN av å slenge dritt, pakter eller sammarbeider med noen blir det bare helt feil etter all sytingen din og klagingen din mot pakting. Det var poenget mitt.
 

DeletedUser787

Guest
Ikke poenget mitt. Poenget mitt er at HVIS du hadde paktet hadde det vært helt feil. Og jeg kongen av pakting? Er ikke jeg som har ordnet paktene på serverne jeg har spilt på. Jeg har kjempet på chi for ingen pakting så det blir mer action, og hvis du, KONGEN av å slenge dritt, pakter eller sammarbeider med noen blir det bare helt feil etter all sytingen din og klagingen din mot pakting. Det var poenget mitt.

Hahaha! Hårsår much?
Spekulasjoner kommer du ikke langt med, men du har rett på din egen mening. Heia ytringsfriheten!
smiley_emoticons_biggrin.gif

Kan dessverre ikke si mye om hvem som pakter eller hvor mange fingre du har med i spillet i avgjørelsene der når det kommer til Chi, men siden du har en solid lederrolle vil jeg tro at du har en del å si mht avgjørelser. Har flere ganger sittet å hørt på deg si hvor stor tilhenger du er av pakting, så må si at jeg med hånden på hjertet sliter med å tro på det du sier, men skal la tvilen komme deg til gode.
Gamle meninger og oppførsel er vanligvis det som gjentar seg og kommer fram...
smiley_emoticons_saufen.gif


Kongen av å slenge dritt, haha! For en morsom tittel
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif


Tviler du på at jeg er imot pakting og underallianser? Kjenner meg ikke helt igjen i "min klaging og syting" som du referer til, men mulig vi har ulike definisjoner eller at du forveksler meg med en annen
smiley_emoticons_stevieh_rolleyes.gif
 

DeletedUser1036

Guest
Ryktes at noen er litt høye på gullfeber, man begynner å lure litt når -30% angreps sybolet dukker opp på et ink

161de62a5ce99e1833047a5ca9338dff.png
 

DeletedUser1254

Guest
Ryktet sier at Honor and might og ellada kjører sammen /Teamer mot oss i 300 alliansene.. dere angriper samme byer hele tiden...

Vært ingen angrep mot oss i 300 chickens. Så kan ikke ha vært så forferdelig. 300 immortals derimot testet jo lykken for å ta oss i chickens. Gikk ikke så bra det nei :(

God tur heim og velkommen tilbake.
smiley_emoticons_ins-auge-stechen.gif
 

DeletedUser1020

Guest
Hahaha! Hårsår much?
Spekulasjoner kommer du ikke langt med, men du har rett på din egen mening. Heia ytringsfriheten!
smiley_emoticons_biggrin.gif

Kan dessverre ikke si mye om hvem som pakter eller hvor mange fingre du har med i spillet i avgjørelsene der når det kommer til Chi, men siden du har en solid lederrolle vil jeg tro at du har en del å si mht avgjørelser. Har flere ganger sittet å hørt på deg si hvor stor tilhenger du er av pakting, så må si at jeg med hånden på hjertet sliter med å tro på det du sier, men skal la tvilen komme deg til gode.
Gamle meninger og oppførsel er vanligvis det som gjentar seg og kommer fram...
smiley_emoticons_saufen.gif


Kongen av å slenge dritt, haha! For en morsom tittel
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif


Tviler du på at jeg er imot pakting og underallianser? Kjenner meg ikke helt igjen i "min klaging og syting" som du referer til, men mulig vi har ulike definisjoner eller at du forveksler meg med en annen
smiley_emoticons_stevieh_rolleyes.gif


Vel sent svar. Men samma det, vil ikke ha diskutere/krangle med deg. Blir bare dårlig stemning av sånt :) Så nok om denne saken!
 

DeletedUser807

Guest
Ettersom det er så stille her, så kan jeg jo fortelle en liten historie som skjedde for ca 14 dg siden:

Det var en knall fin dag og "Dragen " og FANT skulle joine en gjeng på noe som heter Månefestivalen i Fr.Stad.
Dagen starte med en øl kl 1400 i strålende sol og 28c. Syklene var gjort klare og kjølebagen var fylt med Carlsberg og Proseco.
Det skal sies at det er ca 20år siden sist jeg satt på en sykkel:p
Vi traff så de andre og tok turen fatt ned mot Gamlebyen der festivalen skulle være. Vi hadde vel ca 5 pit stopper på veien, viktig med væske i varmen vettu.
Vell fremme kl 1800 små beruset og svett i pannen og i ræva, finner oss plass i et stortelt og brått så var vi vel 20 kjente som satt der hele kvelden og drakk og hørte på konserter. La egentlig ikke så mye til de som sang helt til jeg hørte Odd Norstoga med "grisen står og hyler", av alle mulige ting så dukket Pettern opp i hue mitt:p
Da kl nærmet seg 2300 og konsertene var ferdig bestemte vi oss alle for å dra på en pub borte i gaten. Allerede da burde FANT ha dratt hjem brun og blid, men nei fortsatt tørst.
ca kl 01 begynte folk og tenke på nach, noe jeg sa til Dragen at jeg ikke orket. Vi bestemte oss da for å dra hjem på sykkel sa Dragen. helt uaktuelt sa jeg i den tilstanden jeg er i går det ikke bra. Jeg sa at jeg kunne hente syklene neste dag. Ho var stad, og sa at syklene måtte bli med hjem, ikke noe snakk om noe annet.
Jeg stod på mitt og ho sitt.....jeg bestilte Taxi og var hjemme kl 0130, ho syklet og var hjemme kl 0530.
Fant står opp kl 10 neste dag frisk og rask med kaffen i hånden og nyter en røyk ute, da kommer Dragen tuslende ut......blodig, små flau og veldig vondt i armen. Det viser seg at det kom en busk ut i veien i følge ho, og da gikk ho på tryne med sykelen.
Jeg måtte små flire og sa HVA VAR DET JEG SA!
Turen gikk så til legen og sykehuset.......ho ender opp med brekt håndledd, kanskje operasjon og 12 uker med gips.

Summa summarum: SYKLING ER FARLIG.....spesielt i fylla
smiley_emoticons_hust.gif
 

DeletedUser807

Guest
ryktene sier at Pettern skal holde kurs i angreps strategi nå, koster kun 1000 gull pr spiller....tror det er mange i HM systemet som burde melde seg på
smiley_emoticons_skullhaufen.gif
 

DeletedUser787

Guest
Ja, vi fikk oss en god latter til kveldsknerten. Ryktet sier at FANT lo hele veien til KP-banken.
Responsen er stor og flere fra H&M har nå meldt seg på og ønsker privattimer i angrepsstrategi
smiley_emoticons_biggrin.gif
 

DeletedUser754

Guest
Skriver ikke ofte på forum, og dette forumet er nokså dødt, MEN:

Sjekk angrepsoversikten på denne serveren. De 15 øverste er fra lederalliansen. Angrep og krigføring er det som holder liv i Grepolis, og som sørger for at det ikke bare blir en byggekonkurranse. Dere som aldri angriper (dvs. 300) er i ferd med å ødelegge spillet!

Det at innogames støtter en kombi av deffing, byfestivaler og gulling har kun å gjøre med fortjeneste, men en server der alle barre bruker penger og bygger i vei, er rimelig meningsløs. Det blir igrunn en konkurranse om hvem som bruker mest penger.

Denne serveren har lenge igjen. Hva med litt underholdning 300 ?
 

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Det ryktes at VU starta 17 måneder før tiden pga Pettern delte ut gratis JuleRIS
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif
Kunne dere ikke bare kose dere med RISEN og koke grøt? Hva med å stikke innom Velo for å få melk og Bytting for å få mandler ? Tror til og med Lucius har en sukker plantasje i hagen, så da mangler dere jo bare Smør!

Noen som melder seg til å donere smør til 300 ?
 
Sist redigert:
Topp