Ryktebørs

DeletedUser760

Guest
Ryktet sier at det ikke ble siktet nøyaktig til Acron, men sannheten etterforskes og rettferdig vil skje, og den kan det være Acron får være en heldig del av
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
Im batman!
 

DeletedUser1234

Guest
Det ryktes at Spermslegga kommer til å herje på denne serveren under et annet navn.
 

DeletedUser

Guest
Det ryktes om jordskjelv på CHI, Shamless hadde ett thunderbrak mot byen min :p
Ryktes at jeg blir dagens forsvarer...
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at Ellada for lette KP x4kp i ette helt døgn :p

Jegmå innrømme at det siste Innogeams har gjort nå er litt overkanten, og har ødlaggt mye inngame nå, det holder med eventene, trenger ikke å få 10% gull pluss økt kp i enn hel dag, det er helt bak mål.
 

DeletedUser1011

Guest
Heldigvis ikke bare forbeholdt Ellada det der:) Og heldigvis så påvirker ikke gulling langservere så mye.
 

DeletedUser1036

Guest
Heldigvis ikke bare forbeholdt Ellada det der:) Og heldigvis så påvirker ikke gulling langservere så mye.

Det kan jo diskuteres da. Jeg ser poenget ditt i at gulling påvirker raske servere mer (såklart) men innvirkningen det har på slike lange servere er ikke nødvendigvis veldig liten. Men gulling er greit det. "Dont hate the player, hate the game." Er innogames man burde være sure på. Selve gullet er greit, men når de legger til 4x KP på kjøpet, da bør de forvente reaksjoner.
 

DeletedUser1011

Guest
Jeg tar på ingen måte til orde for gulling, heller det motsatte. Men for å tydeliggjøre, så vil varighet på serveren virke positivt for de som opplever dette som uheldig nå. Ellers ser jeg ikke ekstremgulling, og gullingen ser ut til å være "snill" i hva og hvordan man guller, i tillegg til at den er jevnt fordelt.

At Inno kommer opp med nye salgstriks, handler vel kanskje om at denne eventen ikke var så lønnsom, hva vet jeg :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg tar på ingen måte til orde for gulling, heller det motsatte. Men for å tydeliggjøre, så vil varighet på serveren virke positivt for de som opplever dette som uheldig nå. Ellers ser jeg ikke ekstremgulling, og gullingen ser ut til å være "snill" i hva og hvordan man guller, i tillegg til at den er jevnt fordelt.

At Inno kommer opp med nye salgstriks, handler vel kanskje om at denne eventen ikke var så lønnsom, hva vet jeg :)

Haha, morsomt at en Joke blir til en gull diskusjon :p
 

DeletedUser1036

Guest
Jeg tar på ingen måte til orde for gulling, heller det motsatte. Men for å tydeliggjøre, så vil varighet på serveren virke positivt for de som opplever dette som uheldig nå. Ellers ser jeg ikke ekstremgulling, og gullingen ser ut til å være "snill" i hva og hvordan man guller, i tillegg til at den er jevnt fordelt.

At Inno kommer opp med nye salgstriks, handler vel kanskje om at denne eventen ikke var så lønnsom, hva vet jeg :)

Ja, skjønner mer hva du mener nå. Helt enig.
 

DeletedUser1036

Guest
Ingen som har nevnt noe om 300 Immortals sitt "mytteri" eller hva man skal kalle det der oppe.

Interessant.
 

DeletedUser113

Guest
Neeei, de hadde vel sine grunner :)
Virker som de kommer styrket ut av det, så bra for serveren, klager ikke :p
Sikkert noen i 300 tempelettelleranet som har litt annet synspunkt enn meg da :rolleyes:
 

DeletedUser1036

Guest
Sikkert mulig. Jeg sitter bare her nede å venter på å bli servert kake. Får derfor ikke med meg så mye av det som skjer lenger ute i verden.
 
Topp