Ryktebørs

DeletedUser787

Guest
Ryktet sier at Aftermath og Return 29 mistet all DLUen sin + Halvgrisen sine RTS i dag ved erobringsforsøk!
 

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Flyvere tar lengre tid å bygge enn dlu ;) Dere får be til grepolisgudene om en ny event :)

Om man er i en organisert allianse går det faktisk meget fort å bygge opp fly byer igjenn. Uansett er flyvere for å brukes
smiley_emoticons_irre4.gif
 

DeletedUser787

Guest
Nemlig!
Hadde uansett et fullt inventar av flypakker, så ingen fare der :)
Men som du vet, Mafa, så er ikke HG en veldig smart eller strategisk teamplayer :D
 

DeletedUser760

Guest
Nemlig!
Hadde uansett et fullt inventar av flypakker, så ingen fare der :)
Men som du vet, Mafa, så er ikke HG en veldig smart eller strategisk teamplayer :D

Nå må dere slutte å sutre så fælt over at dere tapte flyverne deres. Og du pettern, har jo alltid inventaret fult ;)

Jeg hadde uansett vært en idiot om jeg ikke hadde sendt støtte, når jeg allerede hadde aktivert blåhjelm:)
 

DeletedUser1020

Guest
Vel, Vi fikk veldig mye kp av de skipene altså :p 110 ts og over 600 rts.... Halvguden ble grillmat :)
 
Sist redigert av en moderator:

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Dere må snart slutte å syte over dette

Virker faktisk som du er bitter her, da jeg mistet bare 5 flygere å fikk med meg 1080kp. Tror faktisk det bare er du som syter her. Gjør oss alle en tjeneste å bare innse det =)
 

DeletedUser787

Guest
Kan du, tigris, definere syting og sutring? Ser du bruker ordene flere steder, men per min definisjon, kan jeg ikke se at noen syter eller sutrer...? Jeg konstanterte bare fakta :) Alltid viktig å glede seg over de små seierne ;) Og glede seg over et fullt innvetar... og glede seg over å se deg bitter og furt :p
 

DeletedUser787

Guest
Artig måte du ser ting på... Påstår absolutt ikke at det var feil av deg. Det som var mest morro, var prikken over I'en, nemlig å ta ut så mye transportskip :) Men i det hele tatt, selvfølgelig en morsom seier for oss å drepe KS og drepe all deres DLU :)
Ikke vær så hårsår, gutt ;)
 

DeletedUser760

Guest
Artig måte du ser ting på... Påstår absolutt ikke at det var feil av deg. Det som var mest morro, var prikken over I'en, nemlig å ta ut så mye transportskip :) Men i det hele tatt, selvfølgelig en morsom seier for oss å drepe KS og drepe all deres DLU :)
Ikke vær så hårsår, gutt ;)
Jeg er på ingen måte hårsår. Skjønner bare ikke at dere feirer så hardt over at dere greide å redde byen deres. Var ingen større seier enn at vi greide å putte ks i den.

Dere får ha lykke til i kveld :)
 

DeletedUser1243

Guest
Ryktet sier at ph ofret store mengder fs mot en birems mur med zuretha i nattbonusen! og de fikk ikke en gang byen.
 
Topp