Ryktebørs

DeletedUser1022

Guest
Ryktet seier at LF prøver å holde servern i live.
Var derfor vi avslo mange gode søknader.
 

DeletedUser1204

Guest
Noen som har nummeret til dyrepolitiet i Norge? Måten KingEvenK behandler løver på skulle vært anmeldt..
smiley_emoticons_liebeskummer.gif
 

DeletedUser1022

Guest
Noen som har nummeret til dyrepolitiet i Norge? Måten KingEvenK behandler løver på skulle vært anmeldt..
smiley_emoticons_liebeskummer.gif

Mine løver var dritt lei av å vere i bur, og begynte å bli gamle :eek:
Så dei ville sjølv ut på tur en siste gang, og gjere litt nytte for seg, før nye friske løver kom inn :p
Og dei gjorde det bra også :cool:
 

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Rykte sier at 300 vart sure da jeg joina LF igår kveld, Sendte Tommen på besøk til meg for å prates over ei ØL eller 2 som han skulle ta med i 4tia i natt. Men tror Tommen drakk opp alt selv og snubbla i muren min?
smiley_emoticons_baby_taptap.gif
 

DeletedUser1112

Guest
Rykte sier at 300 vart sure da jeg joina LF igår kveld, Sendte Tommen på besøk til meg for å prates over ei ØL eller 2 som han skulle ta med i 4tia i natt. Men tror Tommen drakk opp alt selv og snubbla i muren min?
smiley_emoticons_baby_taptap.gif

Ka jo hende han tok feil av øllen og spriten:p
 

DeletedUser1022

Guest
Ryktet seier at det er lite liv her om dagen :confused:
Noen om har noen saftige eller tørre ting å komme med?
 

DeletedUser1196

Guest
Har hørt et morsomt rykte;
CasualCharlie var en fryktelig dårlig taper og som har klaget på skittent spill fra en annen server, der enkeltpersoner gikk ut av alliansen for å hindre VU start! Nå gjør han det samme selv!

LATTERLIG!!

Hva med å sette et tidspunkt å få satt i gang faenskapet og se hvem som er mest strukturert og effektiv i sending av ress og bruk av magi, enn å sitte her å se på at en gjeng driver å bruker enda mer tid enn nødvendig?!


Ikke rart norske servere er et av landene med minst spillere i grepoverdenen!
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser1049

Guest
Nå er det der en sannhet med betydelige modifikasjoner. På DK så benyttet en allianse slik triksing til å skaffe seg et stort forsprang på den andre alliansen gjennom utspekulert manipulasjon som fullstendig ødela VU. Her så fikk vi en sammenslåing med nye alliansepartnere 2 dager før VU-start som medførte behov for et veldig stort antall by-bytter for å lage VU-øyer. Slike by-bytter gjør at byene starter på 0 med ingen def i seg.

Det har aldri vært planen å bruke samme taktikk som DK-folket brukte mot oss, og det er alt for mange fra DK-serveren her på begge sider til at noe slikt kan virke uansett. Om det hadde vært hensikten så kunne vi jo "jukset" til oss en slik start hver dag de siste 3 dagene. Faktum er at vi har ikke fått bygget opp/om de byene som ble overtatt av nye eiere enda. Selvsagt kjipt at det skjedde så tett på VU start og at denne nå er litt forsinket, men om vi ikke hadde gjort det så hadde jo 300 vunnet VU på "walk-over" med en gang VU startet. Du skriver jo at du ønsker at dette skal være en konkurranse om struktur og effektivitet og da må begge sider være klare for en slik konkurranse. Jeg skjønner jo at du innerst inne ønsker deg en konkurranse mot noen som løper med krykker og dytter andre i rullestol mens du selv sprinter ifra, men etter ditt eget argument så burde du også ønske en jevn kamp mellom to like grupperinger og da må vi gjøre vår gruppe lik som deres. Det tar noen ekstra dager dessverre.

Norske servere lider IKKE av at de har noen som lager struktur og organiserer ting, men at den som har mest penger kan kjøpe seg til resultater få andre kan matche; at det er events hele tiden som gang på gang gir pengene nye, store fordeler og at det derfor er umulig å ha et jevnt felt med spillere som måles mot hverandre; hvor den mest strukturerte og effektive gjør det best. Dette gjør at vi mister veldig flinke spillere som ikke er villige til å bruke så mye penger på spillet fordi de ikke ser noe poeng i å bli slått gang på gang av de som kjøper seg fordeler fremfor å spille seg til dem. Om du er ute etter å "redde" Norge som grepo-land så er det der kampen står, ikke noe annet sted.
 

DeletedUser1196

Guest
Om det er sånn CC, så skal jeg ikke klage! Da er det ett og annet jeg ikke har fått med meg! :)
Og er enig i det du skriver da! Bortsett fra metaforen med sprinten og krykker... Er ute etter en rettferdig kamp, der faktisk den som gjør seg fortjent til seieren skal ende opp med den! :)

Er nok ikke rett person til å redde grepo-Norge.. Har kommet til å blitt sprø for hver event! Eventer der man faktisk kan "kjøpe" spillere til å gi seg!

Nei, jeg håper VU kan begynne så fort som mulig, så får man gi seg ei stund.. :)
 

DeletedUser1022

Guest
Har hørt et morsomt rykte;
CasualCharlie var en fryktelig dårlig taper og som har klaget på skittent spill fra en annen server, der enkeltpersoner gikk ut av alliansen for å hindre VU start! Nå gjør han det samme selv!

LATTERLIG!!

Hva med å sette et tidspunkt å få satt i gang faenskapet og se hvem som er mest strukturert og effektiv i sending av ress og bruk av magi, enn å sitte her å se på at en gjeng driver å bruker enda mer tid enn nødvendig?!


Ikke rart norske servere er et av landene med minst spillere i grepoverdenen!

Då var VU-faenskapet i gang
smiley_emoticons_bravo2.gif
 

bytting

Well-Known Member
Gratulerer med seier 300 Gretne Fugler!
smiley_emoticons_freu-dance.gif
En fin gjeng med innsatsvilje og vinnervilje, vel fortjent!
smiley_emoticons_skullhaufen.gif


[spr]
tumblr_mnentgFVhF1ss4qx6o1_500.gif
[/spr]
 
Topp