Ryktebørs

DeletedUser787

Guest
Skriver gjerne under på det nå
smiley_emoticons_biggrin.gif

Kings on Crack (Crack og KOC som slo seg sammen) har nå kastet inn håndkleet etter at vi tok en VU by av dem
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
 

DeletedUser787

Guest
De gjorde visst det, Mr Bytting, men hvem sin "fantastiske ide" det var, vet jeg ikke men tipper det var en enighet ledelsene imellom...
Men de gikk på trynet når de ikke holdt koken oppe og lot tullinger ha VU byer som jeg lett kunne plukke :)
 

bytting

Well-Known Member
Gosh, var det ikke KoC som for noen mnd tilbake deltok i en pakt opprettet ene og alene for å knekke Krækk som formål?:)
 

DeletedUser787

Guest
Jo, det ryktet bekreftes, men KOC sviktet som allianse etter IAPens formål, så det eneste de kjøpte seg var uker med fred uten å egentlig få til noe mot Crack, mens DP fikk til mye.
Men men... sånn går nu dagan. Cheers og godt nyttår
smiley_emoticons_biggrin.gif
 

DeletedUser787

Guest
7 av 7 VU er fullført 24/1-16.
Per nå, 27 dager igjen til serveren stenger.

Glory Glory meine Driiiiiilpiiiikeeeer!
smiley_emoticons_biggrin.gif
 

DeletedUser1215

Guest
er vell bare å gratulere DP. Vi hadde en idiot i alliansen som ikke gadd å spille mer og heller ikke sa i fra om angrep, så når DP fikk KS inn i den ene byen hans på vår VU-øy ga de fleste i KOC opp. egentlig jævlig synd, hadde jo fortsatt en sjangs. så du kan si noen få ødela for mange flere.
 

DeletedUser832

Guest
er vell bare å gratulere DP. Vi hadde en idiot i alliansen som ikke gadd å spille mer og heller ikke sa i fra om angrep, så når DP fikk KS inn i den ene byen hans på vår VU-øy ga de fleste i KOC opp. egentlig jævlig synd, hadde jo fortsatt en sjangs. så du kan si noen få ødela for mange flere.

var nok flere enn 1 idiot i deres allianse
 

DeletedUser787

Guest
Og der stengte Sigma... Grattis
smiley_emoticons_freu-dance.gif

Sigma er nå historie og skrevet inn i historiebøkene + hall of fame!
smiley_emoticons_biggrin.gif


Og jeg satt ny rekord for meg selv med nr 1 på alle ranker + soleklar ny rekord på kamppoeng
smiley_emoticons_skullhaufen.gif
 
Topp