Ryktebørs

DeletedUser1036

Guest
Ryktes om drømmeverden for gullere og natteravner. Ingen moral og Erobring, interessant.
 

DeletedUser

Guest
Er altfor glad i å sove til å spille på en verden som dette :D
 

DeletedUser709

Guest
tror jeg står over, da jeg verken er guller eller natteravn
smiley_emoticons_tubbie3.gif
 

DeletedUser

Guest
VU er no dritt, Innogames burde finne en annen og mer spennende måte å avslutte en verden.
Tror nok det er flere en meg som synes det å sitte hele dagene/kveldene å sende res til VU er kjedelig. Kan heller ikke si at det inspirerer særlig til å starte på en ny server
En mulighet ville været noe lignende Artemisias sine super-byer, første allianse til å kontrollere 4 super-byer vinner serveren.
smiley_emoticons_pokal_gold.gif


Om innogames fortsatt vil satse på dagens vu må det i det minste åpnes for gulling av VU.
100000 mynter gir 10% av de totale resurser som trengs for å nå neste nivå.

Fikk følelsen av at du var guller etter dette innlegget, jeg :p
 

DeletedUser760

Guest
Ryktet sier at tigris er for glad i erobringsservere til å la denne muligheten gå forbi. Ryktet sier også at dette er en fin server for Mr.petzold
 

DeletedUser

Guest
Mulig jeg stater som jeg sa på våres forum, men jeg er litt skeptisk selv også. Så det blir morro å se hvem som starter opp der i morra, jeg kommer nok
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif
til å starte med min hoved profil, for å se hvem som skal spille der, og vist det er slik, så kommer jeg til å starte...
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif
 

DeletedUser

Guest
Alle verdener bør ha blitt åpnet 12:00 synes jeg, for da vet folk når den skal åpnes, nå sitter alle å venter i spenning når den skal åpne!!!
Jeg sjekker igjen om en time!!
 

DeletedUser787

Guest
Skeptisk om jeg gidder...
Gjør ferdig Omicron nå og har to andre verdner. Hmm.
Erobring er min greie og favoritt. Men har en del tid fremover
smiley_emoticons_drunk.gif
 
Topp