Ryktebørs

bytting

Well-Known Member
Kan vi gi denne tråden et nytt navn snart eller? Stemmer for "Svada med en klype rykter". :rolleyes:

evt hva med "Fakta svir!"? :)

hehehe ja, det har ikke så mye med rykter å gjøre :rolleyes: mye trolling av bytting, litt av meg hehe og mye svada
Litt shitkasting er det også da.. beskyldninger uten noe å vise til osv.. jeg sier ikke at de er uskyldige, men ikke at de er skyldige eller.
Men nok om den, det blir bare ord mot ord tydeligvis på det punktet. Jeg holder mg nøytral der ;)

Som nevnt forut er det ikke beskyldninger per se jeg har kommet med, og viser forøvrig til ganske mye der da.

Det er heller hverken skittkasting eller trolling. Ok, litt trolling og utånsing de siste dagene da, men det hører med.
 
Sist redigert:

DeletedUser1049

Guest
Skjønner ikke at det fortsatt er noe liv her. Vi fullførte jo alle 7 for mange, mange dager siden. Denne serveren er jo over.
 

bytting

Well-Known Member
Ryktet sier nysgjerrigheten tok over ang den eventen. Ryktet sier videre at topp 10 lista er fullstendig dominert av evol.

Ja ja, hendig å ha et løst visa-kort for når skillza ikke strekker til:)
 

DeletedUser754

Guest
Ryktet sier videre at topp 10 lista er fullstendig dominert av evol.

Hehe - måtte sjekke om det var substans i ryktet ditt bytting, så jeg gulla meg til toppen på eventen i ettermiddag. Oppover topp 10-lista passerte jeg: AM, Finnski, eng city, fredrik holmedal, og marcine.. Det var også endel andre utenfor toppalliansene.. Så jeg tenker gullet sitter like løst begge steder, og at ryktekjeften sitter spesielt løst hos deg :)
 

bytting

Well-Known Member
Hehe - måtte sjekke om det var substans i ryktet ditt bytting, så jeg gulla meg til toppen på eventen i ettermiddag. Oppover topp 10-lista passerte jeg: AM, Finnski, eng city, fredrik holmedal, og marcine.. Det var også endel andre utenfor toppalliansene.. Så jeg tenker gullet sitter like løst begge steder, og at ryktekjeften sitter spesielt løst hos deg :)

godt mulig den varierer fra dag til dag:) Når jeg var der var det 8 evol på topp 10, ingen fra Lykeion:)

Men da var nå du på topp 10 begge dagene da:) Godt noenting holder seg konstant:) Grattizz:)
 
Sist redigert:

DeletedUser754

Guest
Men da var nå du på topp 10 begge dagene da:) Godt noenting holder seg konstant:) Grattizz:)

Enkelte ting er billigere å gulle gjennom eventen enn ved vanlig gulling, spes i vu-tiden, men dere guller ikke og misbruker ikke events forstår jeg ?.. Det er lenge siden du ikke vant på en opprørsserver, bytting..
 

bytting

Well-Known Member
Enkelte ting er billigere å gulle gjennom eventen enn ved vanlig gulling, spes i vu-tiden, men dere guller ikke og misbruker ikke events forstår jeg ?.. Det er lenge siden du ikke vant på en opprørsserver, bytting..

Vet ikke annet enn at jeg tok en stikkprøve i går og da var 8 av topp 10 fra evol(og en god del før topp 10 og), ingen fra evol. Har ikke noe data for å påstå noe som helst hva de andre dagene angår og gjør og gjorde derfor heller ikke det.

Grunnen til innfallet var rett og slett fordi jeg var nysgjerrig på hvor mye gull som går i en slik event. Hva som er "billig" blir for så vidt relativt, vet bare at jeg brukte mer gull i går enn jeg har brukt på noen server totalt hittil.

Det er lenge siden du ikke vant på en opprørsserver, bytting..
Den her skjønte jeg ikke relevansen til.
 

DeletedUser754

Guest
Var vel bare at jeg er imponert over at du har klart å vinne såpass mange ganger med såpass lite bruk av gull og teite events, omgitt av såpass mange supergullere.. Du er nok mange hakk over oss andre i dyktighet :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at Evo er ferdig med 3 VU nå
smiley_emoticons_biggrin.gif
Ryktet sier videre at KL ikke har en sjangse til å slå oss
smiley_emoticons_auslachen2.gif
 

DeletedUser687

Guest
Hehe - måtte sjekke om det var substans i ryktet ditt bytting, så jeg gulla meg til toppen på eventen i ettermiddag. Oppover topp 10-lista passerte jeg: AM, Finnski, eng city, fredrik holmedal, og marcine.. Det var også endel andre utenfor toppalliansene.. Så jeg tenker gullet sitter like løst begge steder, og at ryktekjeften sitter spesielt løst hos deg :)

hva har du drukket?
jeg topp 10,hahaha am topp ti hahahaha. jeg har ikke klart eventen en gang.
du passerte oss opp mot top 10,mot alle evo gutta.
gull er lov det.
men lite glory til swappgutta og gutta som spør om nåde når byene renner ut.
mye bra spillere i evo:)

dagens plass 19. plass
igår da du sjekket:)
ærespoeng kom du og dine attentatmenn på 25. plass på den daglige rangeringslisten
 
Sist redigert av en moderator:

bytting

Well-Known Member
Var vel bare at jeg er imponert over at du har klart å vinne såpass mange ganger med såpass lite bruk av gull og teite events, omgitt av såpass mange supergullere.. Du er nok mange hakk over oss andre i dyktighet :)
fortsatt ikke helt sikker på hva du vil frem til, men takk...eller noe sånt..

Gratz med 3 VU da:)
 

DeletedUser754

Guest
hva har du drukket?
jeg topp 10,hahaha am topp ti hahahaha. jeg har ikke klart eventen en gang.
du passerte oss opp mot top 10,mot alle evo gutta.
gull er lov det.
men lite glory til swappgutta og gutta som spør om nåde når byene renner ut.
mye bra spillere i evo:)

dagens plass 19. plass
igår da du sjekket:)
ærespoeng kom du og dine attentatmenn på 25. plass på den daglige rangeringslisten

Var ikke nok ikke helt på slutten av dagen, men da jeg var på vei opp var du på topp 10 og fredrik h på 3dje plass, Am var på 4de eller 5te plass, marcine plassen etter.. Dere guller akkurat like mye og like lite kritisk som alle andre, og det er vel poenget mitt !! Å hevde noe annet når man har vunnet hver eneste opprørsserver de siste par åra blir for dumt.. Og: hugs breiare marg, eng c :)
 

DeletedUser1011

Guest
Gratulerer med 3, vel blåst :)

Men nei, dagens stikkprøve kostet meg 60+120+180 (glemte også å bruke noen av de pilene så jeg nå), så jeg tror heller at uttalelsene i går hadde en forebyggende effekt på dagens rangering. For den summen fikk ikke jeg mye, og jeg har sett mye mye mer i sving i spillet daglig, så jeg trenger ikke den rangeringen for å se hvem som henter mest :) Og de bonusene har jeg aldri sett noe til for egen del.

Relevansen for utsagnet er åpenbar, du får ha takk for endelig å ha sagt det klart og tydelig. Har vært nok av det uklare og mindre fine i den forbindelse. Det har vært som diesel på Rho-kjerra :)

Nei, ingen tvil om hvem som er supergullere på Rho, slik har det vært siden starten. Har inntil nylig farmet hvert 20. min bare for å henge med....
 

DeletedUser807

Guest
Blir det noe action fra LK, på en ellers så kjedelig server
smiley_emoticons_candle.gif
eller er det slik jeg har forstått at det er 99% deff hos alle der og Fant vil fortsatt kjede seg?
smiley_emoticons_kaffee2.gif
 

DeletedUser687

Guest
Blir det noe action fra LK, på en ellers så kjedelig server
smiley_emoticons_candle.gif
eller er det slik jeg har forstått at det er 99% deff hos alle der og Fant vil fortsatt kjede seg?
smiley_emoticons_kaffee2.gif

hva skal vi med off?
får jo ikke brukt den vi
 

bytting

Well-Known Member
hvor mange gullmynter brukte du hardråde på å komme blant henholdsvis topp 10 og 1. plass?

Om man får spørre:)
 
Topp