Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Ryktet sier: DR får et nytt medlem og dette medlemmet skal være i fra GWE, Og dette er Matador er ryketes at navet er, dette er en stor spiller :)
 

DeletedUser787

Guest
Alt er lov i krig og kjærlighet, sies det...
Spionering og ufint spill oppleves alltid ganske råttent, og det er frustrerende. Derfor man bør være noe selektiv i hvem man deler all info med og hvem man faktisk allierer seg med. Tillit er viktig, samt lojalitet.
Men som Zuri sier, det er lov det han har gjort, selv om det er skikkelig råttent spill.
Og ja, det ble en liten overgang da vi hadde noen plasser ledig og så et videre potensiale som kunne styrke DR, men vi har en plass igjen som muligens tilfaller en du kjenner ;)
smiley_emoticons_freu-dance.gif
 

DeletedUser

Guest
Alt er lov i krig og kjærlighet, sies det...
Spionering og ufint spill oppleves alltid ganske råttent, og det er frustrerende. Derfor man bør være noe selektiv i hvem man deler all info med og hvem man faktisk allierer seg med. Tillit er viktig, samt lojalitet.
Men som Zuri sier, det er lov det han har gjort, selv om det er skikkelig råttent spill.
Og ja, det ble en liten overgang da vi hadde noen plasser ledig og så et videre potensiale som kunne styrke DR, men vi har en plass igjen som muligens tilfaller en du kjenner ;)
smiley_emoticons_freu-dance.gif

Hehe... ja... det er råttent spill, men slik er vel spillet? Er det ikke? Han skulle ha fått sikkelig rundhjuling... :)
 

DeletedUser

Guest
Ser ut som DR skal drar dette i land :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser703

Guest
ryktes at jeg gjerne vil ha opprør i min by også. er det da gullmann som kan ordne dette?
smiley_emoticons_confusednew.gif
 

DeletedUser

Guest
[report]1094456ea9fc49ceea38b5fd64759e16[/report] let's party inn dovre:p med john11 og hans soldater...Det er ikke lenge de skal få holde partyet i gang i dovre!!
 

DeletedUser703

Guest
ryktet sier at pettern burde ta seg en tur gjennom de hengende hagene og bygge en statue av zevs eller et tempel hvor han kan tilbe vår kjære vill. ikke besudle andre sine kolosser med dårlige kopier!
gode stødige byggverk tar litt lenger tid, trist at kapitalister med enorme ressurslagre kan ture fram på den måten og bygge simple kopier med dyrehagens kapital!
 

DeletedUser787

Guest
Å rane Zuris Gullgruve i Dyreparken for så og samtidig rane Sabeltanns skattekiste, må være noe av det smarteste jeg har gjort.
smiley_emoticons_freu-dance.gif
 

DeletedUser787

Guest
Gratulerer til alle mine teammates i DR!
7 av 7 VU er fullført og serveren stenger om 28 dager. Takk for denne serveren, til alt og alle
smiley_emoticons_bravo2.gif
 

DeletedUser

Guest
jeg trodde ikke at jeg skulle komme så lang som dette, med å få kronen på toppen av alt dette, men jeg ville være med å kjempe fra start til slutt, selv om det har både vært opp og ned på denne serveren og mistet en del byer til mine teammates før jeg hoppet, inn i alliansen dems, jeg takker dere for at dere ville ta meg inn også, jeg er heldig som fikk kronen over alt det slitet for å komme dit jeg endte i dag, det er også takket være Marador, Petter og ZuriFax :D Men jeg vil gi mye skryt til alle som er med i den alliansen for det sammarbeide og sammholdet dem har i alliansen. Jeg ville ikke klart det uten dere!!
 

DeletedUser832

Guest
Ryktet sier at noen bruker gull på OL når det bare er 19 dager igjen
 
Topp