Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Selv er jeg utrolig spent. Så å si perfekte innstillinger!
 

DeletedUser

Guest
Tenkte på spillhastigheten ja :)

Det er stort sett det samme da de går opp i opp. Er en grunn til at enhetshastigheten alltid (stort sett i alle fall) er såpass lav i forhold til serverhastigheten. Jo høyere den er, jo lavere skal egentlig enhetshastigheten være.. Hvorfor? Nja, sånn som jeg sa Theta var 5x1 altså 5.. En verden med 2 i hastighet og 2 i enhetshastighet, er egentlig 2x2 altså 4 osv.
 

DeletedUser343

Guest
Savner Zeta jeg. 4x1,45 :) God balanse mellom hastighetene der.
 

bytting

Well-Known Member
Det er stort sett det samme da de går opp i opp. Er en grunn til at enhetshastigheten alltid (stort sett i alle fall) er såpass lav i forhold til serverhastigheten. Jo høyere den er, jo lavere skal egentlig enhetshastigheten være.. Hvorfor? Nja, sånn som jeg sa Theta var 5x1 altså 5.. En verden med 2 i hastighet og 2 i enhetshastighet, er egentlig 2x2 altså 4 osv.

Hvorfor det egentlig ?
 

DeletedUser

Guest
Hvorfor det egentlig ?

Litt usikker på hva av det du spør om hvorfor på, men..

Ikke godt å si, det bare er sånn.
Om jeg skal tippe så er det pga at det er hastighet begge to, og de er avhengige av hverandre. Kunne sikkert gjort at de var helt uavhengige, men det er sikkert mer arbeid å få til enn hva det er verdt.

Om du tenker på hvorfor enhetshastigheten stort sett er mye lavere enn den "vanlige" hastigheten, så er det rett og slett pga at de viser den egentlig hastigheten når de blir satt sammen. Om en kun tar en av de, f.eks hastighet så gir det ikke et ordentlig bilde av hvilken hastighet det egentlig er på verden.
 

DeletedUser610

Guest
Så å si. Hadde det ikke vært for treg hastighet, erobring og helter hadde denne vært spot on:)

Mange som hadde hatt godt av å spille en erobringsverden ordentlig :)
Funfact: Erobring var den opprinnelige formen for å erobre enn annen by, opprør kom etterpå. Litt synd at de norske startet med opprør fremfor erobring siden meningen om erobring da hadde vært annerledes.
 

DeletedUser

Guest
Noen som kunne frisket opp hukommelsen min og forklart hvordan erobringsverdenener funker :p Husker bare det var veldig gøy, men husker ikke en ting om hvordan selve erobringen funket :p
 
Topp