Ryktebørs

DeletedUser

Guest
hey hey turtelduer deres drama om deres lille forhold trengs ikke og dele her..

on the other hand, scotland!
 

DeletedUser580

Guest
Ja, jeg vil ikke kaste stridsøksa etter noen.

Du har stengt tatt allerede kastet "stridsøksa" som du kaller det. Kommer du med uttalelser som henviser til at andre spiller urent/kaster mistanker på andre, får du enten følge opp med hva du mener eller melde det inn til support. Latterlig å rope ut og deretter ikke ha baller til å stå for det du sier...
 

DeletedUser

Guest
hehe Man trenger vel ikke å utdype noe mer rundt det på ryktebørsen selv om folk spørr.
Selv så ville jeg ikke hatt noe problemer med å fortelle hvorfor (jeg tror) cresqet mente at enkelte hos dere kanskje spilte litt skittent.
Har da ingenting med baller å gjøre bare for å tilfredstille nysjerrigheten til folk. Har man lyst har man lov, har man lyst til å si A, må man ikke si B.. dette er ingen rettsal, men ryktebørsen ;)
 

DeletedUser1036

Guest
Du har stengt tatt allerede kastet "stridsøksa" som du kaller det. Kommer du med uttalelser som henviser til at andre spiller urent/kaster mistanker på andre, får du enten følge opp med hva du mener eller melde det inn til support. Latterlig å rope ut og deretter ikke ha baller til å stå for det du sier...

Sa ikke hvilken side som drev med skitne triks? Kan like godt være meg?

Så vidt jeg så er dette ryktebørsen, ikke faktabørsen.
 

DeletedUser1050

Guest
Finner sikkert noen hos oss som har spilt skittent ja. Men man finner disse i Local også.
 

DeletedUser

Guest
Kanskje vi kan bli enige om at vi alle, en eller annen gang har dratt på date uten å ha trimt barten først? hoho

HAHA! Fantastisk sammenligning! Alltid praktisk med ekstra bart. Kan lagre mat der så du slipper å betale dyre restaurant priser!


Btw, syntes nesten vi snart skal kjøre i gang en "fiendtlige kåringer" snart ettersom lagene nå blir mikset. Hver side av kampen på serveren slenger ut hvem av motstanderene de syntes har vært mest ---- å sloss mot

Forslag til kåringer:
-Mest fryktede angriper
-Mest irriterende angriper
-Værste å angripe(aka forsvarer, kan settes i værste å sende KS mot og værste å lage opprør hos)
-Mest respekterte motstander
-Erkefiende(alle har sin "torn i siden" de har fightet ekstra mot)

Sleng på flere forslag om dere har noe å komme med!

Zanzibars kåringen
1. Mest fryktede angriper:
-Dvergen. Hvis han først angrep, så var det blodig business og stor risiko for bytap. Gjelder både "gamle" og "nye" Dvergen
2. Mest irriterende angriper
-Ruthless. Angrep mot uforventende VU øyer og byer ingen noengang angrep, dammit!
3.1 Værste å sende KS mot
-Dvergen. Sniping..
3.2 Værste å sette opprør hos:
-Vonsiggi. Hands down. Mistet flere flotte landnukes som egentlig skulle produsere masse kaos under storaksjoner..
4. Mest respekterte motsander
-Dvergen. Gamle og nye.
5. "Erkefiende"(trenger ikke være hat mellom spillere, men kanskje den du har sloss mest innbitt med)
-Gamle dvergen. Ingen spesielle etter det foruten kanskje Vonsiggi ell Ruthless med sine overraskelses angrep!
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
haha en Genial idé !

Hmmm endel av disse er med oss nå da :) men okei

-Mest fryktede angriper- Bloodbunny, denne fyren mener business!

-Mest irriterende angriper Odin666, ikke når han angrep meg ; men når jeg måtte drive å deffe andre opp etter han lagde opprør, denne fyren vet godt hvordan han skal lukte frem svakheter i en fiende og legge press nettop der!

-Værste å angripe Cubita Isadora, uten tvil. Muren blir gullet opp i hundre kilometer i timen, er ikke vitts å prøve engang :)

-Mest respekterte motstander: Cubita Isadora. Gjort en formidabel jobb med å forsvare sine allianse medlemmer, og seg selv.

-Erkefiende Jeg vil si bloodbunny siden han var klart den største trusselen for meg og mine, frem til det var klart at han skulle legge opp.
 

DeletedUser1050

Guest
Fin idé, Zanzi :)

Mest fryktede angriper
- BigFatCoward. Den som har satt flest opprør hos meg

Mest irriterende angriper
- Charan. Sendte ikkje mye angrep mot meg, men lagde kaos hos allierte.

Værste å angripe
- Zanzibar. Alltid mye stående bak murene :/ (nesten:p)

Mest respekterte motstander
- Charan. Fikk aldri kriget mot han selv, men respekterer det han gjorde i H55. Liker spillestilen
edit: Vil legge til gamle dvergen her. Dyktig kriger. Hadde stor respekt for han i Mundi tiden.

Erkefiende
- BigFatCoward. Både liker og hater fyren. Helt klart værste å tape slag mot :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Fin idé, Zanzi :)

Mest fryktede angriper
- BigFatCoward. Den som har satt flest opprør hos meg

Mest irriterende angriper
- Charan. Sendte ikkje mye angrep mot meg, men lagde kaos hos allierte.

Værste å angripe
- Zanzibar. Alltid mye stående bak murene :/ (nesten:p)

Mest respekterte motstander
- Charan. Fikk aldri kriget mot han selv, men respekterer det han gjorde i H55. Liker spillestilen
edit: Vil legge til gamle dvergen her. Dyktig kriger. Hadde stor respekt for han i Mundi tiden.

Erkefiende
- BigFatCoward. Både liker og hater fyren. Helt klart værste å tape slag mot :)

Gla i deg å ruthless :)
 

DeletedUser1052

Guest
Ryktene sier at det er desperate tider på Xi's ryktebørs.
 

DeletedUser978

Guest
niet, soviet bear not as good as Stalin but better than you guys.
 
Topp