Ryktebørs

DeletedUser343

Guest
Åpenbart hva som skal postes her.


Ryktet sier at jeg kommer ikke til å spille på denne verdenen :rolleyes: :rolleyes:
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
ryktet sier at man også kan skrive joalarsen opp på samme liste
 

DeletedUser419

Guest
Ryktet sier at en med navn hoki skal spille (og vinne)
 

DeletedUser787

Guest
Fakta sier at jeg ikke kommer til å starte her heller. Ikke noe rykte engang!
 

DeletedUser

Guest
Holder lenge med NU for min del også !
Kunne godt startet erobrings verden, så hadde det
blitt vurdert !
 

DeletedUser107

Guest
hehe kommer heller ikke til og starte her :p
tror det begynner å bli for mange aktive servere nå..
 

bytting

Well-Known Member
Hastigheten på serveren gjør det helt uaktuelt å starte for min del. Sees på neste opprørsverden med hastighet 5.

Nybakt brød med sirup er delicz faktisk!
 

DeletedUser419

Guest
Ryktet sier at planen om å sitte oppe i hele natt ble ødelagt :/ Bare å vente litt til :)
 

DeletedUser

Guest
Den ble utsatt til i morgen :( Ryktet sier at det skal bli liv på denne serveren!
 

DeletedUser

Guest
Ryktene sier at en ally pakter med 4 allyer... hmmm, ikke bra:cool:
 

DeletedUser343

Guest
Havna faktisk her uansett. Har en ekkel tendens til å starte på fleste verdener slik som de fleste egentlig..

Ryktet sier at det er en verdenseter på plass her. De kunne jo spart seg for det latinske navnet da :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Havna faktisk her uansett. Har en ekkel tendens til å starte på fleste verdener slik som de fleste egentlig..

Ryktet sier at det er en verdenseter på plass her. De kunne jo spart seg for det latinske navnet da :rolleyes:

Ryktene sier at Mundi Comedenti leder, og at de har tenkt og satse på denne verdenen.+ Mundi Comedenti navnet passer hva alliansen har tenkt til og gjøre ;)
 

DeletedUser343

Guest
Kunne jo tatt det på engelsk i stedet da ;) World Eater.

*Leder ikke. Har bare samlet flest folk :p
 

DeletedUser

Guest
Kunne jo tatt det på engelsk i stedet da ;) World Eater.

*Leder ikke. Har bare samlet flest folk :p

Sant det, må vell si at no mercy har flest folk. Og nevner at 90% av de i alliansen Mundi har det vært kjennskap til før :)
Har fått 13 søknader den siste timen hvor halvparten av de er sånn "Hei! kan jeg bli med i alliansen din, jeg har en account på 2000poeng på NU"
 
Sist redigert av en moderator:
Topp