Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Da gratulerer jeg TGS med seieren først som sist :)

Oppsummeringsmas skal komme fra dette hold også, men på et seinere tidspunkt.

Vi har en MANGE dyktige og aktive grespillere her i Norge som kunne tatt opp kampen mot hvem som helst i verden!
Det er veldig gledelig

De beste er de som vinner heter det ;)
 

DeletedUser787

Guest
Jammen... jeg er jo best og jeg vant jo ikke haha ;)

Men skriver under på det siste innlegget til trofaste skb. En super mann!
 

DeletedUser

Guest
Jammen... jeg vet jo at du er blant de beste Pettern ;)
At jeg er en super mann er desverre feil, men har vokst litt og sluttet med 50% ånsing og pisspreik gjennom disse gre årene sier ryktet.
De resterende 50% består og trolling og piss skjer.

Men står for det jeg sier og kan stoles på, det skal jeg ha sa ryktet ;)

PS litt deilig at det rører seg misnøye med min fiende bytt, at folk har litt personlige sterke meninger om han liker jeg. (dette tåler du oppegående bytting)
Trodde bare det var meg som var mislikt på det høyeste nivå

Heia ENGLAND i natt :)
 

DeletedUser

Guest
Glemte en ting sånn rent ryktebørsmessig, en avsløring til dere: bytting er en dame og hun har perioden akk nå så kjør på alle ;)
 

DeletedUser616

Guest
Ryktet sier at det "endelig" er slutt for Marillieles/Gaza på Grepolis. :p

Ang serveren Mu så ser jeg at det er div meninger. Jeg konstanterer at det er som det er, og blir som det blir. Det er masse variable faktorer som avgjør hvordan det til slutt går, på alle sider. Nå er det til slutt bare på sin plass å gratulere vinnerne med seieren ja :D Well done.

Og et stort farvel til med og motspillere over 2 års aktiv spilling.
Jeg avslutter med 5000 FS rundtomkring, til det er tomt. So beware kids.

Bye bye :D
 

DeletedUser

Guest
Du er en helt fantastisk mot medspiller Marillieles/Gaza. Helt fantastisk på alle områder av spillet, makan til hjerne! Uten å gå mer i dybden på det sa rytet.
Takk for alt du har lært mang av oss :)
Lykke til videre

Vi er en god gjeng som er tilbake OVER sommeren, sultne og blodtørstige som aldri før ;)
Så bye bye, forhpentligvis sees/kriges vi tidlig høst her inne, hvis ikke snakkes vi der du vet

Skb08(sa ryktet)
 

DeletedUser

Guest
Og igjen gratulerer TGS med seieren, verdensvinnere av MU! :)
Dere var best, og hun bytting er en flink leder

Sommer sier ryktet
 

DeletedUser787

Guest
Haha ;)
Jeg hater opera! Kan ikke så sagt det nok xD

Men da!...
Er det på tide å si gratulerer til TGS med seieren fra min side.
På tide at nr 4 ble ferdig ;)
Har ikke vært vilje eller engasjement nok (dessverre) til å forsøke en skikkelig felles blant teammates nå på slutten for å gi dere en skikkelig utfordring. Så da er det bare å seile i land. 28 dager til serverslutt.
Serveren ble som den ble. Sitter igjen med mange minner, inntrykk og nye venner blant mange grepospillere.
Takk for MU. No hard feelings, it's just a game men meningen min (som jeg har delt før) står jeg fortsatt fast ved. Damn you, ytringsfrihet ;)
God helg og god sommer til folket, "fiender" og venner :)
PS: Holder selvfølgelig ut de siste 28 dagene til serveren stenger.
 

DeletedUser

Guest
[video=youtube;hSTivVclQQ0]https://www.youtube.com/watch?v=hSTivVclQQ0&feature=kp[/video]
 

DeletedUser1011

Guest
Takk for Mu, med- og motspillere :) Mange gode folk hos oss som skuffa ressurser til krampa tok dem og vi vant :) Takk for gratulasjoner! Vi fikk jo absolutt den responsen vi forventet ved å drøye mergen til like før VU. Ha en god sommer alle sammen og takk for nå!

PS pettern, vi har en datingscene, en evigvarende en ser det ut til også. La oss skape noen eventer der mens vi blir gamle før vi kan legge inn årene.
 

DeletedUser

Guest
Det har vært en ære å få spille med dere også, selv om jeg måtte gi meg tidligere en det jeg tenkte!
Takk for en fin stund og god sommer:)
 

DeletedUser787

Guest
Hahahaha xD
Ryktet sier at Hagene fikk seg en knekk når Grillmester Ole tok fram storlaksen for grilling xD
 

DeletedUser787

Guest
Offsielt lukket! Takk for MU. God sommer til folket.
Artig den siste uka der de gjenværende aktive kriget om topprankene på alle lister ;)
 

DeletedUser787

Guest
Moderatorene er kanskje litt ekstra treige i sommervarmen og ferien ;)
Får friste dem med en pils og se hva som skjer :)
 
Topp