Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Obligatorisk!

Ryktet sier at dette blir en spennende server!
 

DeletedUser

Guest
ryktet sier at Brotherhood of Steel er den største aliansen per dags tid, tatt inn 4-5 spilelre og gikk rett i tet.

men ryktet sier at en ukjent makt blir å komme og dominere:cool:
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at vi ikke vet om Mu blir en spennende verden enda. Kommer an på oppslutning og hvor mange aktive spillere som blir å finne der.

Vet vi ikke før om noen dager sa ryktet :)
 

DeletedUser

Guest
ryktet sier at du ikke spiller der?

ryktete bekrefter at det ikke bekrefter det siste du skrev
 

DeletedUser343

Guest
Ryktet spør: Hvorfor er åpningsinnlegget på denne ryktebørsen ufattelig lik den jeg skrev da jeg startet ryktebørsen for Kappa mon tro? Latskap kanskje? :p
 

DeletedUser

Guest
Ryktet spør: Hvorfor er åpningsinnlegget på denne ryktebørsen ufattelig lik den jeg skrev da jeg startet ryktebørsen for Kappa mon tro? Latskap kanskje? :p

indeed :p kopierte ihvertfall ikke det du skrev fordi jeg ikke gidda:rolleyes:
 

DeletedUser343

Guest
Hahaha.

Ryktet sier at det er ikke tegn til noen planlagte allianser enda. De fleste har plukket inn medlemmer etterhvert. Du kan sammenligne visse allianser/profiler med noen på Lambda.
 

DeletedUser

Guest
ryktet sier at Honor And Glory håper på samme mirakel som på kappa :)de har allerede begynt med en underalianse selv om hovedaliansen har 4 medlemmer "latterlig"!
 

DeletedUser399

Guest
ryktet sier at Honor And Glory håper på samme mirakel som på kappa :)de har allerede begynt med en underalianse selv om hovedaliansen har 4 medlemmer "latterlig"!

Ryktet sier at Son Of Darkness snakker om noe han ikke har peiling på
 

DeletedUser399

Guest
Først kommer du med et rykte du selv sitter å finner opp. Så sier du at det er noe du "vet"...

Hvordan vet du at HaG ikke har invitert 10 spillere til i begge alliansene?
 

DeletedUser

Guest
har vist i en lenger periode at dere i HaG har planlagt neste verden, det kommer fra en secret kilde jeg har. men det blir ikke å hjelpe dere denne gangen tror jeg :(
 

DeletedUser399

Guest
hahaha;D Ja, du vet mye ser jeg.. Skikkelig solid spion du har må jeg si. Han må du ta godt vare på
 

DeletedUser

Guest
nja spion er han vell strengt tatt ikke siden jeg ikke tar utnyttelse fra faktaen han sendte meg, eneste grunn fordi dere overlevde så lenge på kappa som dere gjordet var at paradox støttet dere når dere var igang med å skaffe dere en base... men her er det ingen paradox så det ser ikke lyst ut for dere...
 

DeletedUser399

Guest
Du kan umulig være gamle karn hvis du er seriøs nå. mener du at vi ikke lever lengre på kappa? Og er para borte? Serriøst?
 

DeletedUser

Guest
det jeg mener er at dere ikke ville vært der dere er nå uten para... siden para deffet dere mye opp på starten... men nytt emne ny verdn skjønne du ;)

vi får vente spennenes på det cza
 
Topp