Ryktebørs - Troja

DeletedUser1363

Guest
1 dag? Vest 2.0 og goal holdte på med dodge-en for flere uker, før jeg fant ut. Uansett, du bør ikke gi kontoen videre til folk som du ikke kjenner godt. Håper du har det godt ellers.
 

DeletedUser1049

Guest
Da erklærer jeg offisielt NEW HOPE som vinnerne av Troja.

Kom tilbake om 17 måneder, når VU er over, med en evt vinner av serveren. Det er nå tross alt en VU-server og ikke dominering eller annet. At dere på to erobringsservere på rad har klart å jage bort alle spillere fra å ha noen interesse av å spille ser jeg ikke på som en seier. At dere gjør serveren til et sted hvor man må være aktiv 20 timer i døgnet 7 dager i uka for å kunne spille er grunnen til at dere vinner, ikke fordi dere er spesielt flinke. Dere vinner ved å skape manglende interesse for å spille på serveren hos motstandere, ikke ved å være flinkere enn de.
 

DeletedUser1363

Guest
Lol, jeg er ikke selv aktiv 20 timer i døgnet, så jeg vet ikke hva du snakker om. Grin fortsatt Cotton Eyed Joe :p Og vi er bedre enn dokker. De eneste som jeg selv synes vær decent hos SU er surt, Intercom og Vest 1.0.

New Hope har vunnet denne serveren, vi ses på den andre om 3 måneder.
 

DeletedUser1049

Guest
Siden du kan spå om fremtiden, så spår jeg at alliansen Gudmunds Grifflovers, som ikke oppstår før om 9 måneder, kommer til å vinne serveren. De finner at de fleste spillerne ikke hadde logget på på 30 dager og blitt ghostet av serveren, og derfra og inn hadde de en lett reise.

Du vet at om vi hadde avtalt å spille mellom 17.00 og 19.00 hver kveld, og alle i begge alliansene hadde stilt opp 100% i det tidsrommet så hadde det vært dønn jevnt. Eneste grunnen til at dere er "bedre" er at dere er "mer" ved å møte opp 12.00 og holde på til 24.00. Lenge før og etter at andre holder på. Det er noe som heter å ha for mye Pantzi i livet sitt, og heldigvis kan de fleste gjøre noe med akkurat det. Utenom deg da, du er dessverre nødt til å leve med det....
 

DeletedUser1363

Guest
Ser ut som du er en slags Big Brother her på Grepolis. Du vet alt. Sannheten er ganske annerledes though. Men grin fortsatt du, fortell løyner her, hvis du føler deg bedre av akkurat det her. Neste gang jeg angriper deg, jeg skal sende deg enn melding, sånn at du vet i hvilket tidsrom jeg skal sende KS mot deg, sånn at du kan være online. #ironi
Grunnen til at vi er bedre enn dokker, er at vi er bedre på grepolis, rett og slett. Hvor mange byer har dokker tatt fra oss? 1. Hvor mange byer har vi tatt fra dokker? 123. Jeg trur at den statistikken snakker høyt nok.
 

DeletedUser1363

Guest
Det ryktes at ifølge statistikk har dere mistet 3 byer til CC alene
Han vet selv at de 7 byene vi mistet var ikke New Hope Spillere, var bare spillere som vi rekruterte de første 2-3 dagene. Vi visste ikke engang at de hadde CS i byene. Han vet veldig godt selv at vi har mistet 1 by mot dem som faktisk telles som New Hope. Og om de vil si at alt telles, er det fortsatt en stor forskjell mellom 123 og 8 spør du meg.
 

DeletedUser1049

Guest
Han vet selv at de 7 byene vi mistet var ikke New Hope Spillere, var bare spillere som vi rekruterte de første 2-3 dagene. Vi visste ikke engang at de hadde CS i byene. Han vet veldig godt selv at vi har mistet 1 by mot dem som faktisk telles som New Hope. Og om de vil si at alt telles, er det fortsatt en stor forskjell mellom 123 og 8 spør du meg.

Joda, hvis man først er inne på å manipulere statistikk og lage utvalg og tidshorisont som man selv ønsker å definere, så har jo Drake rett. Før jeg ga meg på serveren for 5 uker siden så hadde jeg tatt 3 byer fra New Hope og mistet ingen. CC vs NH = 3-0. Da har jeg fått samme mulighet som deg til å ekskludere det som passer for meg å ta ut, på samme måte som du har gjort. Synes egentlig begge de bildene er gode. NH er bedre enn SU, men CC er ufattelig mye bedre enn NH.....
 

DeletedUser1363

Guest
Joda, hvis man først er inne på å manipulere statistikk og lage utvalg og tidshorisont som man selv ønsker å definere, så har jo Drake rett. Før jeg ga meg på serveren for 5 uker siden så hadde jeg tatt 3 byer fra New Hope og mistet ingen. CC vs NH = 3-0. Da har jeg fått samme mulighet som deg til å ekskludere det som passer for meg å ta ut, på samme måte som du har gjort. Synes egentlig begge de bildene er gode. NH er bedre enn SU, men CC er ufattelig mye bedre enn NH.....

Lol. Ok. Da sier vi 123-8. Syns du det her høres greit ut eller? At dere tapte 115 byer mot oss egentlig? Ok det at du ga opp for 5 uker siden er bare rett og slett kødd. Var det ikke du som kom hit forrige uke og skrytet at du slår oss tilbake lett? Make up your mind. Å gi opp betyr litt annerledes enn det du viste frem på serveren. Du er alltid online når vi angriper deg, du skryter hvis du slår ned et par KS. Vet du ka det betyr å gi opp egentlig? Slutt med tullet...
Pantzi vs SU= 10-0. Men det her er en gruppespill og du viser nettopp at du kan ikke være en del av en gruppe. Du kan ikke vinne og tape sammen med en gruppe. Du må hele tiden være den type ''Homo erectus'' som løfter seg selv opp fra en gruppe selv om de vinner eller taper. Du er ikke en stjerne spiller til du lærer deg selv å være en del av en gruppe Charlie. Så kanskje det er derfor DU tapte.
 

DeletedUser1363

Guest
Så egentlig vi kan rett og slett lese av statistikken som den er. Ingen manipulering, vi kan inkludere alt selv om hele SU VET at 7 av de 8 har vi tapt på grunn av spillere som ga opp rett etter beskyttelsen var over og de tilhørte ikke oss. Men uansett, 123-8. Jeg hadde vært skamfull om eg hadde vært isteden for deg Charlie. Den situasjonen og disse tallene viser at dere ble ¨GRISEBANKET¨. Jeg har ingen ting å si mer enn det. Jeg skal lære meg å snakke bare om statistikken fra nå av sånn at ingen kan tvile seg om det jeg sier.
 

DeletedUser1049

Guest
Ok det at du ga opp for 5 uker siden er bare rett og slett kødd. Var det ikke du som kom hit forrige uke og skrytet at du slår oss tilbake lett?

Jeg har aldri sagt at jeg ga opp? Jeg omdefinerte mine mål for serveren til gullgraving, og det er dokumentasjon på at jeg brukte 7 av mine byplasser på å etablere meg i hav 14, 23, 24, 25, 33, 34 og 35 for 5 uker siden. Hvis du synes det er et så genialt trekk så skjønner jeg ikke hvorfor du ikke har fulgt etter dit ut?

Som del av en allianse, så ønsker man å overlate byene sine til de andre i alliansen og ikke la fienden få de. Med så mange som har sluttet og vært i FM store deler av tiden, så har det vært få med byplasser og ønske om å overta byene mine. Jeg føler selvsagt likevel en forpliktelse til å forsvare byene mine til noen kan/vil overta de. Og det forsvaret har vært ugjennomtrengelig for dere. Det er ingen logisk brist der.
 

DeletedUser1363

Guest
Jeg har aldri sagt at jeg ga opp? Jeg omdefinerte mine mål for serveren til gullgraving, og det er dokumentasjon på at jeg brukte 7 av mine byplasser på å etablere meg i hav 14, 23, 24, 25, 33, 34 og 35 for 5 uker siden. Hvis du synes det er et så genialt trekk så skjønner jeg ikke hvorfor du ikke har fulgt etter dit ut?

Som del av en allianse, så ønsker man å overlate byene sine til de andre i alliansen og ikke la fienden få de. Med så mange som har sluttet og vært i FM store deler av tiden, så har det vært få med byplasser og ønske om å overta byene mine. Jeg føler selvsagt likevel en forpliktelse til å forsvare byene mine til noen kan/vil overta de. Og det forsvaret har vært ugjennomtrengelig for dere. Det er ingen logisk brist der.
Kanskje fordi 2 av dine toppspillere brukte bots? Jeg vet ikke, kan det vare en grunn? Vi får se snart hva som blir å skje. :)
 

DeletedUser1049

Guest
Skjønner fortsatt ikke hvorfor du prøver å gi meg ansvaret for andres handlinger. Men nå har jo alle fått et nytt leketøy og lagt ifra seg det gamle, så jeg ser ikke den diskusjonen som særlig relevant lenger.

Vil sistemann som forlater serveren vennligst skru av lyset?
 

DeletedUser1363

Guest
Ingen skal skru av lyset, men ryktes at neste server blir opprør og vi skal joine der. Spørs om du skal ¨Sisi¨?
 

DeletedUser1363

Guest
Ryktes at han ''INTERCOM'' er en POS spiller, but what can you do
 

DeletedUser1363

Guest
Ryktes at Sisi aka CC har ikke betalt telefon regningen på lenge. Men det har ikke noe å si at han mister 5 byer akkurat nå, fordi han vil komme her for å la oss vite at han ga opp for 4 måneder siden.

Vi møtes på neste server Sisi :)
 

DeletedUser823

Guest
Ryktet sier at jeg er top 30 i hav 44. Noen som er sjalu?
 
Topp