Ryktebørs - Troja

DeletedUser1049

Guest
Kjent for å jukse? Notorisk Jukser? Hæ? Har vi vært venna i flere år at du kjenner meg så godt? Det er din første server mot meg, så hold kjeften litt.

PS: Dokker vet hvem dokker henta. Vest ga sin konto opp for en norsk kar som han visste at han kommer til å jukse.

Hmm, så det er ugreit for meg å generalisere på bakgrunn av at du var utestengt på både Troja og Rethymnos, for det er førstehåndskunnskap jeg har fra å spille på de serverene og observere fakta?

Men for deg er det helt greit å legge ut i det vide og breie om forhold på innsiden av en allianse som du har null kjennskap til? For der kan jeg love deg at du ikke har filla peiling på hva du snakker om.
 

DeletedUser1363

Guest
Hmm, så det er ugreit for meg å generalisere på bakgrunn av at du var utestengt på både Troja og Rethymnos, for det er førstehåndskunnskap jeg har fra å spille på de serverene og observere fakta?

Men for deg er det helt greit å legge ut i det vide og breie om forhold på innsiden av en allianse som du har null kjennskap til? For der kan jeg love deg at du ikke har filla peiling på hva du snakker om.
Er du dumm eller later du bare som det? Det er hele tiden dokker som generaliserte. Fra starten av. Det eneste jeg leste her er at ¨NEW HOPE JUKSER¨. Så er nå dokker i den tilstanden, hvor det viser seg at dokker er ikke egentlig fair play heller. Jeg var utestengt på begge serverne på grunn av Troja, ikke at jeg jukset begge plassan. DUH.

Lykke til videre
 

Bolt22

Active Member
Min oppfatning er at dere begge jukser. new hope og de kommer ikke hit å skryter av det. New hope slo dere når dere juksa, ingen ting å diskutere. Siden begge parter juksa er det de som vinner som er best.
 

DeletedUser1363

Guest
Min oppfatning er at dere begge jukser. new hope og de kommer ikke hit å skryter av det. New hope slo dere når dere juksa, ingen ting å diskutere. Siden begge parter juksa er det de som vinner som er best.
Ja ikke sant, ingen sier at vi ikke juksa, siden vi var utestengt, forskjellen er at det skjedde på starten, for å få mest ressurser fra bondene. Jeg synes ikke det er greit med juksing generelt, men jeg slutta etter det, fikk min 3 dagers utestenging også var det ingen ting igjen, selv om han Mafa sa at de lagde over 20 tickets mot meg for juksing, kunne han ikke finne bot lenger. Mens demmes juksing skjedde hele forrige uka og denne uka, som jeg synes objektivt, det er mye verre, fordi de brukte den for å time alt, så kom de hit for å skryte at de slå oss tilbake og det har vært bare ''fail fail fail'' som han sa. Nå vet alle koffer har det vært bare fail med KS-en, men vi er kreative, selv om de slo ned KS-en med bots, eller dodge script, så har vi fortsatt tatt byer fra dem. Kvaliteten viser seg ikke bare på skills men også på hvor kreativ man kan være.
 

DeletedUser1049

Guest
@Pantzi Det jeg reflektere over er at det i ganske mange poster står "jeg har juksa" og "blitt utestengt". Da tenker jeg litt med meg selv at jeg er glad jeg slipper å bekymre meg for at jeg må skrive det i en post noen gang. Når "min historie" gjøres opp, så vil det ikke knyttes til at jeg jukset på den og den serveren. Og uansett hvor mye du prøver å gjøre det til min skyld at noen har jukset, så vil det aldri holde.

@Bolt22 Ikke for å stjele noe fra bytting, men hvem er du igjen?
 

DeletedUser1363

Guest
@Pantzi Det jeg reflektere over er at det i ganske mange poster står "jeg har juksa" og "blitt utestengt". Da tenker jeg litt med meg selv at jeg er glad jeg slipper å bekymre meg for at jeg må skrive det i en post noen gang. Når "min historie" gjøres opp, så vil det ikke knyttes til at jeg jukset på den og den serveren. Og uansett hvor mye du prøver å gjøre det til min skyld at noen har jukset, så vil det aldri holde.

@Bolt22 Ikke for å stjele noe fra bytting, men hvem er du igjen?
Du har bare ikke blitt tatt enda. Om du kan spille med juksere og skryte at du slå ned KS-ene til New Hope samme med dem, betyr det at du hadde ingen problem med juksinga demmes. Husk, så lenge du har vært en del av SU, skal jeg generalisere som dokker gjorde 90% av tiden denne serveren og kalle alle juksere, utenfor surt. Han er en spiller som fortjener bedre kollegaer.
 

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Tror vi skal roe ned litt her. Er flere plasser at regelverket her inne er på kanten til å brytes eller faktisk brytes. Rykter og generell diskusjon kjør på, men direkte personangrep der man kaller folk for juksere eller idioter osv kan de fleste holde seg for god til :)
 

Bolt22

Active Member
Tror vi skal roe ned litt her. Er flere plasser at regelverket her inne er på kanten til å brytes eller faktisk brytes. Rykter og generell diskusjon kjør på, men direkte personangrep der man kaller folk for juksere eller idioter osv kan de fleste holde seg for god til :)
Ja gøy med litt diskusjon men dette spillet er lagd for voksne folk, da kan vi få frem poenget uten personangrep. Helt enig i den :)
 

bytting

Well-Known Member
u vil alltid bli kjent som den som tapte mot New Hope. Sånn er det bare. Vi jukset (Meg og torreto) og dokker jukset (Goal wizard, Vestlendingen og weismuller). Ingen har unnskyldning, det som er trist at dokker jukset også tapte dokker fortsatt.
Høres mest ut som hele Troja vil bli husket som "jukseserveren". Begge allianser tatt for utstrakt juks. Både SU og New Hope går vel inn i historiebøkene som jukseallianser, høres det ut som.
 

DeletedUser1363

Guest
Høres mest ut som hele Troja vil bli husket som "jukseserveren". Begge allianser tatt for utstrakt juks. Både SU og New Hope går vel inn i historiebøkene som jukseallianser, høres det ut som.
Det er en ting å jukse for å få mest mulig ressurser fra bondene de første 10 dagene på en ny server, enn å jukse etter 10 uker med timing og alt. Men du har rett, juks er juks.
 

DeletedUser823

Guest
Det er en ting å jukse for å få mest mulig ressurser fra bondene de første 10 dagene på en ny server, enn å jukse etter 10 uker med timing og alt. Men du har rett, juks er juks.
Det ryktes at jeg farmet bondene tomme i går, og snart i dag igjen på den nye serveren. Kan være dedikert uten bot. ;)

Er ikke sånn super vanskelig å time bra selv heller, trenger ikke bruke bot. Personlig flere som har spurt meg om jeg bruker bot pga timing.
 

DeletedUser954

Guest
Hei.
Har tatt litt distanse fra forumet etter jeg ga kontoen min videre,men føler jeg bør uttale meg da det kommer mye personangrep her.

jeg har gitt videre ingaMe kontoen min,men ikke forum kontoen min.

Vi tok først inn Goalll for vi trang flere spillere i alliansen vår. Vi slet lenge med innaktivitet og dårlig motivasjon etter vi spillte mot Grekerene earlygame og Italienerene midgame,og alle de ble bannet for bots.

Hvordan ting har gått for seg vet pantzi godt,da vi to har hatt mye dialog,og et ganske turbulent forhold.
Jeg syns fortsatt han er en kødd :)

tull til sides.


slitt litt på privaten med tidsforbruk,og pripriteringer til å gi full gass her innw,noe jeg jar vært utrolig motivert til,og har prøvd utrolig hardt å få spillere med.
Forsøk har feilet,og jeg har rekkerutert folk fra andre verdener.

etter jeg ga meg,begynnte jeg og utforske mwd botten på .dk,for å teste hvordan det var,om det var flaws i bottwn som gjorde det lettere å merke,å hvordan man kunne contre dette.

infoen jeg fant delte jeg med alliansen min,noe Vestlendingen2.0 og Goall fant veldig interresant,og prøvde denne botten i 1 døgn.

jeg skal ikke forsvare dette. Ikke vet jeg hva de har utforsket med botten i live game
men spill som dkjedde før dennetid har vært heøt 110% legit.

Skal jeg være ærlig,sjelv om det svir i mitt vestlandske ego, bot eller ikke.
New Hope er noen av de hardeste motstanderene jeg har spillt mot.
Er ikke uten grunn at jeg måtte gi kontoen min videre.
All ære til disse.

Til å avslutte med,vil jeg beklage minw skrivefeil,da jeg er litt for glad i fireball.
 
Topp